De A4 heb ik ook heeel lang gebruikt. heerlijke auto. maar hoe je t ook wend of keert.. de A4 is geen echte sportauto.. en das mijn lancer welquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:28 schreef Steve-O het volgende:
De a4 vind ik de beste auto om je bounty omhoog mee te krikken
4wd ,motor voorin dus veel massa als je door een roadblock gaat , en een top van boven de 300 .
als je een achterwielaandrijver hebt.. dan zou ik de ride heigt niet volledig minimaal zetten.. als je dan namelijk een stoeprandje raakt in een bocht dan sta je dwarsquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:23 schreef BozXmass het volgende:
[..]
Kijk das een mooie uitleg.![]()
Hoe zit het nu met de overige instellingen heeft iemand alles al uitgeprobeerd en wat de effecten zijn.
Werken de instellingen meteen op de overige auto's???
Ja dat heb ik dus.. vond het echt een eitje. Sommige races zijn moeilijk met een snellere auto, pak dan een oude bak, fista of golf, en de wint de race zo.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:30 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
100% of heb je alleen razor verslaan? Want wil je het spel echt 100% uitspelen ben je nog ff bezig met overige wedstrijden uit de cariere en de ranks in die poliitecomputer ofzo en daarnaast nog alle 61/62 challenges winnen
Nogmaals dankquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:01 schreef Dacide het volgende:
hmm, ik kan mijn vorige post neit editen..
ik was helemaal die ene instelling vergeten (de heoveelheid downforce.. weet ff neit meer hoe dat ingame heet...
wil ik scheuren op bochtige dingen, dan zet ik de downfoce redelijk naar de max toe.... wil ik een flinke topsnelheid, dan gaat de downforce behoorlijk naar de minimum toe
quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:22 schreef Giem het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus.. vond het echt een eitje. Sommige races zijn moeilijk met een snellere auto, pak dan een oude bak, fista of golf, en de wint de race zo.
Klopt voor de races gebruik nu ook een lancer , Maar voor bounty blijf ik toch bij mijn audiquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:56 schreef Dacide het volgende:
[..]
De A4 heb ik ook heeel lang gebruikt. heerlijke auto. maar hoe je t ook wend of keert.. de A4 is geen echte sportauto.. en das mijn lancer wel
Ik ontsnap al makkelijk uit heat 5, je moet naar het stadion in het noorden rijden, rij onder een paal door, ding stort in politie weg, rij door, en wacht in het halletje, weg politie, werkt van 2 kanten trouwensquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:30 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
i ga vandaag maar eens verder met die challenges. Sommige zijn best lastig, heb je een redelijk langzame auto en moet je heat 4 ontsnappen
![]()
Die staan gewoon op je radar, als een roadblok met 1 auto vaak, gewoon auto tegen de de zijkant van de weg aan duwen, en dan kun je langs de spike strip, of achter de auto langsquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:56 schreef nlboy het volgende:
Shit hé, wat is die politie lastig bij heatlevel 4. Vooral de spike-strips.
Als je er overheen bent gereden, dan kan je niks meer doen toch?
Dat gebeurde met mn CLK 500, ze vlogen met bosjes over me heen ...ze ging iig op hun dakquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:55 schreef Dacide het volgende:
die Rhino eenheden zuigen echt grote tijd he...
man man man... alsof ze van beton zijn
is er een auto die hun bij een frontale crash omver knallen?
ja oke maar als die challenge helemaal zuid-oosten plaats vind...quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:56 schreef Giem het volgende:
[..]
Ik ontsnap al makkelijk uit heat 5, je moet naar het stadion in het noorden rijden, rij onder een paal door, ding stort in politie weg, rij door, en wacht in het halletje, weg politie, werkt van 2 kanten trouwens
en als nou niet alle regio's open zijn ?;)quote:
Dat stadion zit in de regio waar je begintquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:50 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
en als nou niet alle regio's open zijn ?;)
maar het is inmiddels gelukt. reed nog maar een cop achter me aan en die heb ik kapotgebeukt en daar gebleven totdat cooldown vol was
Heb je het wachtwoord wel ?quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:57 schreef Backhander het volgende:
KUUUUUUUUUUUTZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOI
NFSMW DOET HET GVD NIET![]()
Moet je na de race eens naar hun rondetijden kijken die zijn dan gewoon 7 sec sneller dan jouw snelste ronde en 10+ sec sneller dan hun snelste rondequote:Op dinsdag 29 november 2005 16:25 schreef DeeBee het volgende:
ik at the moment ook nummer 4, maar werd echt even helemaal knetter net van die catch-up![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gewoon zo kut als je 7 seconden wegrijdt en de volgende ronde je rondetijd nog eens met 3 seconden verbetert en die gast dan nog maar 2 seconden achter je zit![]()
maar ja, zo er weer tegen aan als ik weer kalm genoeg ben, moet Razor en z'n homies wel verslaandie SMS'jes...die zijn eigenlijk wel het sneuste...van die gasten die dan je zo stoer 'bang' maken...nou ik zit te rillen op m'n stoel
verder kan die tune shit mij ook niet zoveel boeien, maar spoilertje en mooie velgen en gewoon strak zwart is prima
![]()
Hoe bij de campaign?quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:03 schreef Steve-O het volgende:
catch up kan je uitzetten hoor .
Niet bij je carrière, alleen quickrace.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:03 schreef Steve-O het volgende:
OMGquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:48 schreef MosPos het volgende:
Mijn Lancer is in beslag genomen![]()
Had niet meer aan gedacht hoe vaak ik al was opgepakt, probeerde steeds heat 4 te krijgen maar werd telkens weer gepaktZe gaan nu pannenkoekenbeslag van me maken
![]()
[[url=http://xs57.xs.to/pics/05482/InbeslaggenomenI.png.xs.jpg]afbeelding][/url]
Hoe zet je dat uit.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:03 schreef Steve-O het volgende:
Bedoel je de Porsche Cayman ? nou volgens mij heeft ie best wel power.quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:29 schreef speedfreakssj het volgende:
Woei, net in 9 minuten met de porsche effe voor 280,000 bounty gehaald.
was best makkelijk. alleen dat wegkomen was wat moeilijker. jammer dat de porsche bijna geen power heeft.
Ik doe geen carriere, maar die losse challenges en dan zijn niet alle regio's open (afhankellijk waar de challenge zich afspeelt zijn dan alleen de omliggende open)quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:59 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Dat stadion zit in de regio waar je begint![]()
de mijne een half uur, toen was ik het zatquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:05 schreef janrad het volgende:
Maar wat is jullie langste police chase nou?
quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:42 schreef odebeijer het volgende:
Bah, die subaru rijdt voor geen meter... doe mij maar de EVO![]()
Gebruik hiervoor spoiler tagjes. Dankquote:Op woensdag 30 november 2005 01:49 schreef Shakes het volgende:
censuur
Tip: Gebruik 'bullettime' om dit soort dingen in te schatten waar ze liggen opgesteld.quote:Ow, kwam er net pas achter dat nitro's standaard op de auto zitten en je ze niet hoeft te kopen. Kocht ze nooit om geld te sparen dus ik drukte ook nooit op het nitro knopje. Die races zijn nu wel erg makkelijk :s. Bounty en milestone is wel gay. Soms staat er opeens een spijkermat op de weg in een bocht zodat ik vantevoren niet rustig naar de 'goede' kant kan sturen. Oftewel dag bandjes.
Wedden dat het nodig is.quote:Heb tot nu toe alles met de Porsche Cayman gedaan (sinds ik hem heb dan) maar ben nu overgestapt op de Lamborghini Gallardo, heb er nog maar een paar minuten in gereden maar hij ligt heerlijk op de weg.
Ik 'tune' mijn auto trouwens helemaal niet. Ik spuit hem grijs met nummer 53 erop (HERBIE!) en laat de performance settings op standaard staan. Tot nu toe nog alles kunnen winnen dus het lijkt me totaal niet nodig.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:42 schreef odebeijer het volgende:
Bah, die subaru rijdt voor geen meter... doe mij maar de EVO![]()
3 Vlammetjes.. Dan krijg je weer andere auto's achter je aan (die corvettes?)quote:Op woensdag 30 november 2005 12:58 schreef _moder8or_ het volgende:
Wat bedoelen die coppers met "Pursuit code 3?"
Nee, dat gaat niet over de flammetjes, als ik HEAT 5 heb, zeggen ze dat nog steeds!quote:Op woensdag 30 november 2005 13:02 schreef Atreidez het volgende:
[..]
3 Vlammetjes.. Dan krijg je weer andere auto's achter je aan (die corvettes?)![]()
Ik ook, en bijna voor de tweede keer.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:05 schreef WesHell het volgende:
Ik heb dit spel al uitgespeeld.. hihi
35 minuten toen moest ik pissenquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:05 schreef janrad het volgende:
Maar wat is jullie langste police chase nou?
ff op esc drukken dan staat ie op pauzequote:Op woensdag 30 november 2005 14:30 schreef Frozen_Ice het volgende:
[..]
35 minuten toen moest ik pissen![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 14:30 schreef Frozen_Ice het volgende:
[..]
35 minuten toen moest ik pissen![]()
leuk dat je het verhaal ff verteltquote:Op woensdag 30 november 2005 01:49 schreef Shakes het volgende:
Ben nu #6 op de blacklist, net was ik een race aan het rijden toen ik hoorde: "Female streetraces apprehend, she claims to be undercover". Dat is die lelijke heks Mia ik weet het zeker!
Ow, kwam er net pas achter dat nitro's standaard op de auto zitten en je ze niet hoeft te kopen. Kocht ze nooit om geld te sparen dus ik drukte ook nooit op het nitro knopje. Die races zijn nu wel erg makkelijk :s. Bounty en milestone is wel gay. Soms staat er opeens een spijkermat op de weg in een bocht zodat ik vantevoren niet rustig naar de 'goede' kant kan sturen. Oftewel dag bandjes.
Heb tot nu toe alles met de Porsche Cayman gedaan (sinds ik hem heb dan) maar ben nu overgestapt op de Lamborghini Gallardo, heb er nog maar een paar minuten in gereden maar hij ligt heerlijk op de weg.
Ik 'tune' mijn auto trouwens helemaal niet. Ik spuit hem grijs met nummer 53 erop (HERBIE!) en laat de performance settings op standaard staan. Tot nu toe nog alles kunnen winnen dus het lijkt me totaal niet nodig.
Inderdaadquote:Op woensdag 30 november 2005 16:27 schreef xboxps2 het volgende:
[..]
leuk dat je het verhaal ff vertelt![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 16:35 schreef Arnold_fan het volgende:
Ik kan het stadion niet vinden, dus ik kom vaak niet uit een hoge bountie, kan iemand het mapje posten met hierop waar het stadion te vinden is?
Volgens mij is dat een code dat jij niet stopt en ze dus met een serieuze achtervolging te maken hebben waardoor backup wordt geroepen.quote:Op woensdag 30 november 2005 12:58 schreef _moder8or_ het volgende:
Wat bedoelen die coppers met "Pursuit code 3?"
Nou wil ik niet zeuren, maar echt handig om het dan ook nog in de quotes te laten staan is het ook niet.quote:Op woensdag 30 november 2005 16:40 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
InderdaadDaarvoor zijn de spoiler tags verzonnen
Level 5 is 1,5 minuutquote:Op woensdag 30 november 2005 16:51 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een code dat jij niet stopt en ze dus met een serieuze achtervolging te maken hebben waardoor backup wordt geroepen.
Krijg je meestal na een half minuut ofzo, afhankelijk van de heat level
Ik volg je even nietquote:Op woensdag 30 november 2005 16:52 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Nou wil ik niet zeuren, maar echt handig om het dan ook nog in de quotes te laten staan is het ook niet.
Opgelostquote:Op woensdag 30 november 2005 17:06 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Over dat gedeelte wat het verhaal enigszins verklapt in de post van Shakes.
Die is allang openquote:Op woensdag 30 november 2005 18:27 schreef BozXmass het volgende:
Oke een beetje off topic maar komt er nog een showroom deel 2????
Wil toch weer een beetje de nieuwe rides laten zien en ik denk anderen ook.
Lekker wakker weerquote:Op woensdag 30 november 2005 18:39 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Die is allang openNeed For Speed: Most Wanted Showroom #2
Ach, het is nog vroegquote:Op woensdag 30 november 2005 20:21 schreef BozXmass het volgende:
[..]
Lekker wakker weer![]()
![]()
We gaan weer verder thnx![]()
subtiel KICKJEquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:26 schreef Dacide het volgende:
Voor de mensen die hem al uitgespeeld hebben..... Kan je eeuwig free roaming doen... en ook alle oudere races opnuieuw racen? Want dan kan ik in theorie elke auto kopen die ik wil en die door blijven tunen...
No problem :quote:Op woensdag 30 november 2005 21:23 schreef Dacide het volgende:
ow... heb ik er overheen gelezen
thnx voor je reply
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |