quote:Op maandag 28 november 2005 00:43 schreef M-en-A het volgende:
[..]
ONZE hondom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Hebben jij en Cuall SAMEN een hondJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wist je dat nietquote:Op maandag 28 november 2005 00:43 schreef M-en-A het volgende:
[..]
ONZE hondom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Hebben jij en Cuall SAMEN een hondJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 28 november 2005 00:46 schreef Snaptnix het volgende:
ok, wacht even. Even kalm nu...
Visite buitengezet ben al half uur bezig om er achter te komen wat er allemaal gebeurd, maar met dat tempo van jullie valt dat niet mee.
Maar denk dat ik het nu begrijp
APK heft zelfmoord gepleegd en is dus verdwenen
Heeft nog wel even beertje een gebroken pootje bezorg
maar die had op tijd haar danoontje binnen
en kribbet heeft een oversexte hond
en bommie en kribbet doen rare dingen samen
Zo ongeveer moet het kloppen volgens mij tochom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oja hallo allemaalom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 28 november 2005 00:46 schreef Snaptnix het volgende:
Visite buitengezet ben al half uur bezig om er achter te komen wat er allemaal gebeurd, maar met dat tempo van jullie valt dat niet mee.
Zo ongeveer moet het kloppen volgens mij tochom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oja hallo allemaalom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat een schatje is het tochquote:Op maandag 28 november 2005 00:50 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wist je dat nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Sinds kort hoorJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[[url=http://www.filedump.nl/ee291e4bc775fc56493151be8ac86179/hond_20met_20loopwagen_1_.jpg]afbeelding][/URL]
Je ziet het, je mist dus niets want je bent weer helemaal bijquote:Op maandag 28 november 2005 00:46 schreef Snaptnix het volgende:
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 28 november 2005 00:50 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wist je dat nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Sinds kort hoorJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[[url=http://www.filedump.nl/ee291e4bc775fc56493151be8ac86179/hond_20met_20loopwagen_1_.jpg]afbeelding][/URL]
Gelukkig maar, dan ben ik weer helemaal bij nu.quote:Op maandag 28 november 2005 00:50 schreef cuall het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.prachtige samenvattingJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Haiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En ik alleen maar katterigquote:Op maandag 28 november 2005 00:47 schreef cuall het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ik spreek geen hondsJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Voor 2 euro was dit het beste wat ik voor jullie kon kopenquote:Op maandag 28 november 2005 00:48 schreef M-en-A het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.das een one-man-plu man...........Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.die door jou idee van testen kapot is was veeeeelllll groter, daar konden M-en-A SAMEN onderJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
OK, dus jij vind dat niet zo erg, dat bijleeswerk. Goed dat ik het weet.quote:Op maandag 28 november 2005 00:51 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je ziet het, je mist dus niets want je bent weer helemaal bijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dalijk gaan jullie nog blaten als schapenquote:Op maandag 28 november 2005 00:52 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En ik alleen maar katterigom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En hij springt niet tegen je benen opquote:Op maandag 28 november 2005 00:51 schreef cuall het volgende:
[..]
Wat een schatje is het tochom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee dat dee jij welquote:Op maandag 28 november 2005 00:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En hij springt niet tegen je benen opom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
We zijn zulke grote dierenliefhebbersquote:Op maandag 28 november 2005 00:51 schreef M-en-A het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Ik moet zeggen dat jullie er wel alles aan doen om hem nog een leven te geven dat op rolletjes looptom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Doe dat dan op woensdagmiddag want dan is mijn schoonmoeder hier (en op vrijdagquote:Op maandag 28 november 2005 00:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
OK, dus jij vind dat niet zo erg, dat bijleeswerk. Goed dat ik het weet.
Weet ik gelijk waar ik volgende keer m'n schoonmoeder naartoe kan sturenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Keep them rollingquote:Op maandag 28 november 2005 00:51 schreef M-en-A het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Ik moet zeggen dat jullie er wel alles aan doen om hem nog een leven te geven dat op rolletjes looptom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Morgenochtend zal ik me wel wollig voelen, kom dan nog maar is terug, ben sinterklaas nietquote:Op maandag 28 november 2005 00:53 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dalijk gaan jullie nog blaten als schapenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Stil maar.......... ik weet dat je je best gedaan hebt en het goed bedoelde.....quote:Op maandag 28 november 2005 00:53 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Voor 2 euro was dit het beste wat ik voor jullie kon kopenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ook niet meer hoor, die tijd heb ik wel gehad (en als je 26 jaar bent, vinden mensen het opeens raarquote:Op maandag 28 november 2005 00:55 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nee dat dee jij welom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
mag ik dan je wol afscheren is lekker warmquote:Op maandag 28 november 2005 00:57 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Morgenochtend zal ik me wel wollig voelen, kom dan nog maar is terug, ben sinterklaas niet
Slaap lekkerquote:Op maandag 28 november 2005 00:59 schreef cuall het volgende:
Lieffies ik ga mijn bed opzoeken, al die spanningen eisen hun tolom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jappie----EXIT
APK------EXIT
Ik denk dat ik wel lekker kan slapenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
Slaap lekker en tot morgenquote:Op maandag 28 november 2005 00:59 schreef cuall het volgende:
Lieffies ik ga mijn bed opzoeken, al die spanningen eisen hun tolom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jappie----EXIT
APK------EXIT
Ik denk dat ik wel lekker kan slapenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
Truste, slaap lekker, droom maar fijn van die Exit'squote:Op maandag 28 november 2005 00:59 schreef cuall het volgende:
ik accepteer de cookies.
Jappie----EXIT
APK------EXIT
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop