Heb alleen een stukke pluquote:Op maandag 28 november 2005 00:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nou als het zo moetom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Zoek maar een paraplu en ga het maar proberenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
HET IS ALLEMAAL APK ZIJN SCHULDquote:Op maandag 28 november 2005 00:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Shipsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Is het echt waar? dacht dat het een geintje was na het rond duwen van APKJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heeee.......... misschien kun je ook het bonnetje wel bij KRIBBET inleveren dan.... mag ik ookquote:Op maandag 28 november 2005 00:15 schreef lovebear het volgende:
[..]
Heb alleen een stukke pluom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Shit heb geen bonnetje meerquote:Op maandag 28 november 2005 00:17 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Heeee.......... misschien kun je ook het bonnetje wel bij KRIBBET inleveren dan.... mag ik ookom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Probeer het daar maar mee, ik bestel wel vast wat gips voor jequote:Op maandag 28 november 2005 00:15 schreef lovebear het volgende:
[..]
Heb alleen een stukke pluom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zit al in t gips APK is tegen me aangeredenquote:Op maandag 28 november 2005 00:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Probeer het daar maar mee, ik bestel wel vast wat gips voor jeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar goed dat hij nu de tijd heeft om zijn zonden te overdenkenquote:Op maandag 28 november 2005 00:15 schreef M-en-A het volgende:
[..]
HET IS ALLEMAAL APK ZIJN SCHULDom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
maar wel een geintjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
FF wachten mevrouw er is nu een leuk gesprek gaandequote:Op maandag 28 november 2005 00:24 schreef versabommie het volgende:
hey dames...dit is geen slowchat!
quote:Op maandag 28 november 2005 00:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Probeer het daar maar mee, ik bestel wel vast wat gips voor jeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb het bonnetje al aan de boekhouder gegeven, met een beetje geluk kun je met kerst 2014 een nieuwe kopenquote:Op maandag 28 november 2005 00:17 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Heeee.......... misschien kun je ook het bonnetje wel bij KRIBBET inleveren dan.... mag ik ookom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Klopt deze gaat wel erg snel voor SLOW.....quote:Op maandag 28 november 2005 00:24 schreef versabommie het volgende:
Dat was die van M-en-A ookquote:Op maandag 28 november 2005 00:18 schreef lovebear het volgende:
[..]
Shit heb geen bonnetje meerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ach ja t was toch Blokker troepom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 28 november 2005 00:25 schreef lovebear het volgende:
[..]
FF wachten mevrouw er is nu een leuk gesprek gaandeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Doet onze hond ook wel is, tegen mensen aanrijdenquote:Op maandag 28 november 2005 00:22 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zit al in t gips APK is tegen me aangeredenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik zal langzamer typen zodat je het kan bijhoudenquote:Op maandag 28 november 2005 00:24 schreef versabommie het volgende:
Zei toch Blokker troep.quote:Op maandag 28 november 2005 00:26 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat was die van M-en-A ookom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Soory, zocht eigenlijk ongebluste kalkquote:
Neuuuuuuuuuu......... was een echter Versage.quote:Op maandag 28 november 2005 00:26 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat was die van M-en-A ookom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 28 november 2005 00:27 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Doet onze hond ook wel is, tegen mensen aanrijdenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je bonnetje ligt ergens onderopquote:Op maandag 28 november 2005 00:29 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Neuuuuuuuuuu......... was een echter Versage.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies......... kijk maar naar het bonnetje.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Of heb je die van de pendaalemmerzakjes soms ingeleverdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 28 november 2005 00:27 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Doet onze hond ook wel is, tegen mensen aanrijdenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Daarom kom ik niet meer bij de Blokker, ga liever naar de Kijkshop, die hebben echt topspulquote:Op maandag 28 november 2005 00:28 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zei toch Blokker troep.
Gaan per bosjes stukom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Honden doen t meestal staande tegen je been aanquote:Op maandag 28 november 2005 00:34 schreef cuall het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.dat ligt is iets andersJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop