Heb alleen een stukke pluquote:Op maandag 28 november 2005 00:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nou als het zo moetZoek maar een paraplu en ga het maar proberen
![]()
![]()
HET IS ALLEMAAL APK ZIJN SCHULDquote:Op maandag 28 november 2005 00:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
ShipsIs het echt waar? dacht dat het een geintje was na het rond duwen van APK
![]()
Heeee.......... misschien kun je ook het bonnetje wel bij KRIBBET inleveren dan.... mag ik ookquote:
Shit heb geen bonnetje meerquote:Op maandag 28 november 2005 00:17 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Heeee.......... misschien kun je ook het bonnetje wel bij KRIBBET inleveren dan.... mag ik ook![]()
Probeer het daar maar mee, ik bestel wel vast wat gips voor jequote:
Zit al in t gips APK is tegen me aangeredenquote:Op maandag 28 november 2005 00:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Probeer het daar maar mee, ik bestel wel vast wat gips voor je![]()
Maar goed dat hij nu de tijd heeft om zijn zonden te overdenkenquote:Op maandag 28 november 2005 00:15 schreef M-en-A het volgende:
[..]
HET IS ALLEMAAL APK ZIJN SCHULD![]()
maar wel een geintje![]()
FF wachten mevrouw er is nu een leuk gesprek gaandequote:Op maandag 28 november 2005 00:24 schreef versabommie het volgende:
hey dames...dit is geen slowchat!
quote:Op maandag 28 november 2005 00:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Probeer het daar maar mee, ik bestel wel vast wat gips voor je![]()
Heb het bonnetje al aan de boekhouder gegeven, met een beetje geluk kun je met kerst 2014 een nieuwe kopenquote:Op maandag 28 november 2005 00:17 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Heeee.......... misschien kun je ook het bonnetje wel bij KRIBBET inleveren dan.... mag ik ook![]()
Klopt deze gaat wel erg snel voor SLOW.....quote:Op maandag 28 november 2005 00:24 schreef versabommie het volgende:
Dat was die van M-en-A ookquote:Op maandag 28 november 2005 00:18 schreef lovebear het volgende:
[..]
Shit heb geen bonnetje meer![]()
Ach ja t was toch Blokker troep![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 00:25 schreef lovebear het volgende:
[..]
FF wachten mevrouw er is nu een leuk gesprek gaande![]()
![]()
Doet onze hond ook wel is, tegen mensen aanrijdenquote:Op maandag 28 november 2005 00:22 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zit al in t gips APK is tegen me aangereden![]()
ik zal langzamer typen zodat je het kan bijhoudenquote:Op maandag 28 november 2005 00:24 schreef versabommie het volgende:
Soory, zocht eigenlijk ongebluste kalkquote:
Neuuuuuuuuuu......... was een echter Versage.quote:
quote:Op maandag 28 november 2005 00:27 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Doet onze hond ook wel is, tegen mensen aanrijden![]()
Je bonnetje ligt ergens onderopquote:Op maandag 28 november 2005 00:29 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Neuuuuuuuuuu......... was een echter Versage......... kijk maar naar het bonnetje.
Of heb je die van de pendaalemmerzakjes soms ingeleverd![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 00:27 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Doet onze hond ook wel is, tegen mensen aanrijden![]()
Daarom kom ik niet meer bij de Blokker, ga liever naar de Kijkshop, die hebben echt topspulquote:Op maandag 28 november 2005 00:28 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zei toch Blokker troep.
Gaan per bosjes stuk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |