Dat zeggen ze allemaal, volgens mij ben jij gewoon een hele harige dikke potloodventer die via internet probeert beinvloedbare mannetjes zoals APK te scoren!quote:
quote:Op zondag 27 november 2005 23:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal, volgens mij ben jij gewoon een hele harige dikke potloodventer die via internet probeert beinvloedbare mannetjes zoals APK te scoren!
viezert! En je bankstel stinkt ook!quote:Op zondag 27 november 2005 23:20 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
Nee hoor alleen mannetjes met een grote mond die Versabommie genoemd word![]()
Hoe weet jij dat nou.quote:Op zondag 27 november 2005 23:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
viezert! En je bankstel stinkt ook!
Klopt, kep onder de kussens gescheten!quote:Op zondag 27 november 2005 23:24 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou.
De enige die af en toe op de bank heb gezeten ben jij hoor![]()
Wat een laffe daad zeg!quote:Op zondag 27 november 2005 23:24 schreef APK het volgende:
STEMBILJET
(zet hier je naam achter de persoon die je pluspunten geeft)
APK----------------> Kleintje, Maurisico, Demins, Cuall, MissHobje
Cuall-----------------> Versabommie, Lovebear, Snaptnix, Wickedangel, SuperMOM Beekerpimmutjuh
Day-----------------> Teamlead, ChantalC 2x, Peter6000, PC Eend, M-en-A. APK
Jappie---------------> KRIBBET - EXIT
Motivatie: Ik zit GVD Studio Voetbal te kijken en heb geen zin meer om voor zoiets triviaals als een kutspelletje uit mijn ritme gehaald te worden. Day, ik hoop dat jouw vriend je helemaal sufgeneukt heeft in Parijs, zo'n type lijk je me wel, lekker romantisch naar Parijs.Bovendien schijnt hij op mij te lijken, dus dan zit het wel goed. Veel plezier in de finale.
De nieuwe stand is dan:
APK-------------> 10
Cuall-------------> 14
Day--------------> 14
EEPIEKEE ligt er ook uit!quote:Op zondag 27 november 2005 23:29 schreef cuall het volgende:
Nog heel even......spannend
En gelukkig dat APK's stem op Day niet de doorslag gaf. Hij is er gewoon uitgetieft door het stemvolk!quote:Op zondag 27 november 2005 23:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
EEPIEKEE ligt er ook uit!
Gert! alle neuzen liggen eruit!
![]()
quote:
ja idd lafhartige poging tot camouflage!quote:Op zondag 27 november 2005 23:35 schreef Gert het volgende:
[..]
En gelukkig dat APK's stem op Day niet de doorslag gaf. Hij is er gewoon uitgetieft door het stemvolk!![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 23:33 schreef Gert het volgende:
STEMBILJET
(zet hier je naam achter de persoon die je pluspunten geeft)
APK----------------> Kleintje, Maurisico, Demins, Cuall, MissHobje, Gert
Cuall-----------------> Versabommie, Lovebear, Snaptnix, Wickedangel, SuperMOM Beekerpimmutjuh
Day-----------------> Teamlead, ChantalC 2x, Peter6000, PC Eend, M-en-A. APK
Jappie---------------> KRIBBET - EXIT
Motivatie: twee punten voor APK, in een poging zijn laffe zelfmoord-poging te verijdelen.
APK-------------> 12
Cuall-------------> 14
Day--------------> 14
* geeft Cuall een groot glas portquote:Op zondag 27 november 2005 23:41 schreef cuall het volgende:
Day we mogen nog eventjes blijven
![]()
Mensen doe me eens heel snel een groot glas port, we hebben wat te vieren![]()
Proost meidquote:Op zondag 27 november 2005 23:42 schreef lovebear het volgende:
[..]
* geeft Cuall een groot glas port
Proost![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 23:43 schreef APK het volgende:
Oops, in een poging Menno's record mammaroelrolstoelrijden -tijdens de Internetuitzending- ben ik keihard op Lovebeertje (in het publiek) ingereden.
Wat een schade!![]()
tatutatuuu, snel een ambulance bellen, beeertje in het gipsquote:Op zondag 27 november 2005 23:43 schreef APK het volgende:
Oops, in een poging Menno's record mammaroelrolstoelrijden -tijdens de Internetuitzending- ben ik keihard op Lovebeertje (in het publiek) ingereden.
Wat een schade!![]()
Kom een beetje later binnen, maar hier heb je een kistje met 2 flessen port.quote:Op zondag 27 november 2005 23:41 schreef cuall het volgende:
Day we mogen nog eventjes blijven
![]()
Mensen doe me eens heel snel een groot glas port, we hebben wat te vieren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |