Probeer 't in de gaten te houden, nogmaals dank.quote:Op zondag 27 november 2005 22:37 schreef cuall het volgende:
[..]
het is nog steeds om de dag stemmen, de andere dag nomineren. De tijd dat er kan worden gestemd/genomineerd is alleen iets verkort. Uiterlijk tot 23.30 uur.
![]()
PIMMUTJUH kom in mijn armenquote:Op zondag 27 november 2005 22:38 schreef pimmutjuh het volgende:
Je hebt gelijk cuall.
Motivatie:
ze is eerlijk en niet bang om een mening te geven en daardoor misschien stemmen te verliezen. dat zouden meer mensen moeten doen.
De nieuwe stand is dan:
APK-------------> 10
Cuall-------------> 14
Day--------------> 12
quote:
Die bleeker is zéker een kloon.quote:Op zondag 27 november 2005 22:46 schreef cuall het volgende:
[..]
ga je nou al mijn stille aanbidders af lopen kraken Gert
![]()
Ik roep blijkbaar iets op bij een aantal lurkers van het topic en nu doe jij alsof ik er een harem van clonen op na zou houden.
quote:Op zondag 27 november 2005 22:46 schreef cuall het volgende:
[..]
ga je nou al mijn stille aanbidders af lopen kraken Gert
![]()
Ik roep blijkbaar iets op bij een aantal lurkers van het topic en nu doe jij alsof ik er een harem van clonen op na zou houden.
Jups.. ik volg kei veelquote:Op zondag 27 november 2005 22:33 schreef cuall het volgende:
Er zijn blijkbaar toch meer users die liever wat lurken dan actief mee posten, dat moet kunnen![]()
MissHobje gaf dat ook al aan, ik wist dat eigenlijk ook niet, maar het is toch wel grappig dat er nog steeds veel users dit topic blijven volgen![]()
OFFTOPIC!quote:Op zondag 27 november 2005 22:55 schreef Gert het volgende:
Dido: "Moet je je voorstellen dat ik nu tegen je zeg: o ja ik heb ook nog met Menno gezoend en hij heeft me ook nog gevingerd. Dat zou je zeker wel leuk vinden om te horen."
Dramaqueen!
Klikspaan!!!quote:
Cruelaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kijk eens wat die Gert allemaal doet !quote:
quote:Op zondag 27 november 2005 22:55 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Jups.. ik volg kei veelen heb niet altijd de behoefte om te reageren
![]()
Och niemand is volmaakt Bommie, ook Gertje nietquote:Op zondag 27 november 2005 23:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Cruelaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kijk eens wat die Gert allemaal doet !![]()
JOSTIFLIPquote:
nee, alleen ik krijg een 1e sanctie en die hompmongool uit zuid mag er lachend mee wegkomen!quote:Op zondag 27 november 2005 23:09 schreef cuall het volgende:
[..]
Och niemand is volmaakt Bommie, ook Gertje niet![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 23:10 schreef cuall het volgende:
Lovebear je hebt een HOERENberen-avatar
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |