2 toetsenquote:Op zondag 27 november 2005 22:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan zat je er best een eindje naast ook.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bitches gaan veur!quote:Op zondag 27 november 2005 22:03 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ikke was lekkur eerdeurdeur!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hele lange nagelsquote:Op zondag 27 november 2005 22:09 schreef lovebear het volgende:
[..]
2 toetsenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Goed afgericht!quote:Op zondag 27 november 2005 22:10 schreef demins het volgende:
Bitches gaan veur!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Goede keus, had het zelf niet beter kunnen doen....quote:Op zondag 27 november 2005 22:05 schreef ChantalC het volgende:
STEMBILJET
(zet hier je naam achter de persoon die je pluspunten geeft)
Day-----------------> Teamlead, ChantalC 2x, Peter6000, PC Eend, M-en-A
Motivatie:
-
De nieuwe stand is dan:
Day--------------> 12
--------------------------------------------------------------------------------------
Stemmen die niet zijn uitgebracht op het STEMBILJET of zonder
motivatie tellen NIET mee
geinigquote:Op zondag 27 november 2005 22:11 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Goede keus, had het zelf niet beter kunnen doen....
Zo zie je maar dat een GEINTJE gevolgen kan hebbenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 27 november 2005 22:12 schreef Beeker het volgende:
ik ga stemmen
Ik snap er helemaal niks meer vanquote:Op zondag 27 november 2005 22:16 schreef cuall het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.er is nog hoopJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Beeker, je bent een kanjerquote:Op zondag 27 november 2005 22:15 schreef Beeker het volgende:
STEMBILJET
(zet hier je naam achter de persoon die je pluspunten geeft)
APK----------------> Kleintje, Maurisico, Demins, Cuall, MissHobje
Cuall-----------------> Versabommie, Lovebear, Snaptnix, Wickedangel, SuperMOM Beeker
Day-----------------> Teamlead, ChantalC 2x, Peter6000, PC Eend, M-en-A
Motivatie:
-Ze is een hele aardig meid met pit
Ze lijd t spel in goede banen
Met leuke opdrachten dit verdiend een beloning
APK-------------> 10
Cuall-------------> 12
Day--------------> 12
Tuurlijk......... een GEINTJE moet kunnen, maar je hoort gewoon nog steeds in de finale.quote:Op zondag 27 november 2005 22:16 schreef cuall het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.er is nog hoopJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ja idd!quote:Op zondag 27 november 2005 22:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik snap er helemaal niks meer vanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mag Beeker wel stemmen? Staat hij/zij wel op de lijst?
En wie mogen er momenteel stemmen? Staat niets in de OPom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hier wel: [BB] User servival game # 40 + Iedereen naar de stembus !!!!quote:Op zondag 27 november 2005 22:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik snap er helemaal niks meer vanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En wie mogen er momenteel stemmen? Staat niets in de OPom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De lijst met stemgerechtigen:quote:Op zondag 27 november 2005 22:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
Hij/zij mag dus inderdaad stemmen.quote:Avonne - APK - Arcee - Bep - Bus Watcher - BlaBlub - Bong4002 - BBScanner - BBMenno - Beeker -
ChantalC - Cuall - Coos - Cynix ®: - Doka - Day - Delta - Demins - Eborn - Foreverblue -Falco - Gert -
henk.jansen - Isabeau - Jappie - Kolomo - Kleintje - Knurft.zork - Kissa - Kribbet - Latevogel - Lovebear -
Milagro - Muizemeis - Maurisico - MissHobje - M-en-A - Magics - PeterV - Petitdali - Peter6000 - pimmutjuh - PC eend -
Sanne - Snaptnix - Supermom - Style - Tamrah - Thevulture - teamlead - trevanian - versabommie -WickedAnge: -Zw0rld
Ik zat ook al te denken... De naam Beeker zegt me niks...quote:Op zondag 27 november 2005 22:17 schreef Wickedangel het volgende:
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
De lijst met stemgerechtigen:quote:Op zondag 27 november 2005 22:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 27 november 2005 22:18 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Tuurlijk......... een GEINTJE moet kunnen, maar je hoort gewoon nog steeds in de finale.
Toch????om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tuuuuurrrlijk....... tussen dinsdag 0.00 en 23.30 uurquote:Op zondag 27 november 2005 22:23 schreef Wickedangel het volgende:
Bedankt allemaalom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dus ik mag nu nog een keer stemmen?
Wat heeft dat voor zin?
Je mag om de dag stemmen Wickedangelquote:Op zondag 27 november 2005 22:23 schreef Wickedangel het volgende:
Bedankt allemaalom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dus ik mag nu nog een keer stemmen?
Wat heeft dat voor zin?
OKquote:Op zondag 27 november 2005 22:31 schreef cuall het volgende:
[..]
Je mag om de dag stemmen Wickedangelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.en het heeft echt zin om te stemmen, zonder stemmers is er ook geen spelJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 27 november 2005 22:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
OKom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.De regels zijn hier wel vaker veranderd, dus ik raakte een beetje in de war.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop