Ow jaquote:Op zondag 27 november 2005 22:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Waar Dido al dronken in lag.
[afbeelding]
Het leukste moment van BB5 tot nu toe.quote:Op zondag 27 november 2005 22:17 schreef Gert het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dan ben je vast stoer.quote:
quote:Op zondag 27 november 2005 22:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het leukste moment van BB5 tot nu toe.
Ik lig anders ook dubbel om wat er momenteel in het huis gebeurt.quote:Op zondag 27 november 2005 22:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
Weet je nog in welke uitzending dat zat?quote:Op zondag 27 november 2005 22:17 schreef Gert het volgende:
[..]
[afbeelding]
"Dido! Dido! Geef de plantjes water!"quote:Op zondag 27 november 2005 22:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nee het is nooit uitgezondenquote:Op zondag 27 november 2005 22:20 schreef Arcee het volgende:
[..]
Weet je nog in welke uitzending dat zat?
Als het erin zat...
Plus Roel die in bed wou pissen.quote:Op zondag 27 november 2005 22:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Plus het exitdinertje waar iedere huichelaar in tranen uitbarstte. Behalve Ralph natuurlijk.
De foto van daarnet is op 17 september op mijn harde schijf beland.quote:Op zondag 27 november 2005 22:20 schreef Arcee het volgende:
[..]
Weet je nog in welke uitzending dat zat?
Als het erin zat...
Hihi je bent al helemaal in kerstsfeer Anzjie, leuk hoorquote:Op zondag 27 november 2005 22:21 schreef Anzjie het volgende:
Waar hebben ze deze debielen vandaan gehaald zeg![]()
in de reguliere uitzending weet ik niet, maar het zat wel bij de favorieten top 3 in de internetuitzendingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |