Heeft ze toch gelijk in! Ik zou ook pissig zijnquote:Op zondag 27 november 2005 22:57 schreef Gert het volgende:
Dido: "Moet je je voorstellen dat ik nu tegen je zeg: o ja ik heb ook nog met Menno gezoend en hij heeft me ook nog gevingerd. Dat zou je zeker wel leuk vinden om te horen."
Dramaqueen!
Het gebeurde nog voordat die hele romance opbloeide, dus het gezeik slaat echt nergens op.quote:Op zondag 27 november 2005 22:58 schreef melke het volgende:
[..]
Heeft ze toch gelijk in! Ik zou ook pissig zijn
Blij nee, maar het werd wel eens tijd dat ze het te horen kreeg!quote:Op zondag 27 november 2005 22:57 schreef riri het volgende:
is men hier nou blij dat dido dit zo te horen krijgt?
Er IS geen andere Dido.quote:Op zondag 27 november 2005 22:58 schreef F4iTH het volgende:
Dido je HAD niks met met Roel toen, je wees hem constant af en gaf hem die dag al helemaal geen aandacht. Stomme trut. Ik begon je net een beetje lief te vinden en we krijgen weer die klote-Dido te zien.
ja, er gebeurt nu eindelijk weer iets even niet saaiquote:Op zondag 27 november 2005 22:57 schreef riri het volgende:
Menno schreef anders dat zij hem vol op de bek zoende en erbij zei: "Lekker, nu kan ik dit doen zonder dat je er gevoelens bij krijgt"quote:Op zondag 27 november 2005 22:57 schreef melke het volgende:
[..]
Dat was geen zoenen joh, dat was 'n kusje
Nou een kus geven en zoenen zijn 2quote:Op zondag 27 november 2005 22:56 schreef bunnyma het volgende:
Dido heeft toch echt met Menno gezoend.
Dat vertelde Menno zelf nog.
Dus zij loog tegen Roel.![]()
Ja het was één zoen op de lippen, verder niet.quote:Op zondag 27 november 2005 23:00 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Menno schreef anders dat zij hem vol op de bek zoende en erbij zei: "Lekker, nu kan ik dit doen zonder dat je er gevoelens bij krijgt"
Zij dacht toen dat hij homo was.
Ja, maar ze wisten wel al van elkaar dat ze elkaar leuk vonden. Maar Dido was nog aan de twijfel, dus is Roel maar naar een ander gegaan. Als de een niet wil, dan maar de ander. Slaat toch nergens op. Dan ga je je toch wel afvragen hoe leuk hij je vind.quote:Op zondag 27 november 2005 22:59 schreef Falco het volgende:
[..]
Het gebeurde nog voordat die hele romance opbloeide, dus het gezeik slaat echt nergens op.
Nee volgens mij Robquote:Op zondag 27 november 2005 23:01 schreef Minouishere het volgende:
Wie heeft Dido eigenlijk op het idee gebracht om dit te gaan vragen, was dat Lieske?
Duuuh! Hummie dacht "Vuk wat een suf kutstel zijn die twee, even een bommetje plaatsen tussen de twee duffe tortelduifjes!"quote:Op zondag 27 november 2005 22:57 schreef riri het volgende:
Dat blijkt nu ja. Helaas.quote:
dido is er zelf toch ook niet helemaal uit of het gevoel wat ze voelt helemaal oprecht is?? dat zou op hetzelfde neer komenquote:Op zondag 27 november 2005 23:01 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, maar ze wisten wel al van elkaar dat ze elkaar leuk vonden. Maar Dido was nog aan de twijfel, dus is Roel maar naar een ander gegaan. Als de een niet wil, dan maar de ander. Slaat toch nergens op. Dan ga je je toch wel afvragen hoe leuk hij je vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |