Simpele wezens die mannen..quote:Op zondag 27 november 2005 22:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Snap dat dan. Als ze wel bij hem slaapt, kan ie het nog goed maken denkt hij.
Ik kon 't niet latenquote:Op zondag 27 november 2005 22:53 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
En daar hebben we weer een gevalletje beroepsdeformatie.
Hopelijk verteld hij nog ff dat het op de Goedemorgen klootzak morgen wasquote:Op zondag 27 november 2005 22:54 schreef Wup het volgende:
de derde hand was toch een andere avond dan het hoerenfeest?
yes, dido denkt nu vertelde Nath nu de waarheid of niet.quote:Op zondag 27 november 2005 22:52 schreef Minouishere het volgende:
Oei nou gaat Roel Naat verlinken, da's link zeg !!
Nou ik heb dat echt zelf gehoord, Lieske had het er toen over met Chantal. Nathalie lag toen ook in bed.quote:Op zondag 27 november 2005 22:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch vreemd dan, dat Nathalie dat nooit aan Dido heeft verteld.
Ik vraag me echt af of ze het wel wist.
Ja bij het hoerenfeest sliep Roel meteen als een baksteen, half liggend op Linda.quote:Op zondag 27 november 2005 22:54 schreef Wup het volgende:
hahaha slurfje........quote:Op zondag 27 november 2005 22:54 schreef Falco het volgende:
Dido moet niet zo zeiken dat Linda aan Roels slurfje heeft gezeten.
Een meisje met een beetje eigenwaarde zal daar om zeikenquote:Op zondag 27 november 2005 22:54 schreef Falco het volgende:
Dido moet niet zo zeiken dat Linda aan Roels slurfje heeft gezeten.
Dat was geen zoenen joh, dat was 'n kusjequote:Op zondag 27 november 2005 22:56 schreef bunnyma het volgende:
Dido heeft toch echt met Menno gezoend.
Dat vertelde Menno zelf nog.
Dus zij loog tegen Roel.![]()
Ja, het was later. Ik weet alleen niet of het op een ochtend was of dat Linda 's avonds bij hem in bed kroop.quote:Op zondag 27 november 2005 22:54 schreef Wup het volgende:
Wanneer danquote:Op zondag 27 november 2005 22:56 schreef bunnyma het volgende:
Dido heeft toch echt met Menno gezoend.
Dat vertelde Menno zelf nog.
Dus zij loog tegen Roel.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |