quote:Op zondag 27 november 2005 21:20 schreef Snaptnix het volgende:
Hoi hoi
Nog wat leuks/spannends gemist vandaag![]()
Nee hoor meid, het was weer saaiheid troef.quote:Op zondag 27 november 2005 21:20 schreef Snaptnix het volgende:
Hoi hoi
Nog wat leuks/spannends gemist vandaag![]()
Nog niet helemaal duidelijk... maar het is niet leuk...quote:Op zondag 27 november 2005 21:25 schreef Kaleddis het volgende:
Heeft iemand het gesmies tussen Joost en Naat kunnen horen ? Wat is er in de DBK gezegd ?
Zal wel opstokerij zijn van BB, misschien laten ze de bewoners iets lezen van roddelsessies etc. net zoiets als toen met die TV en al die quotes van de bewoners denk ikquote:Op zondag 27 november 2005 21:24 schreef F4iTH het volgende:
Ok nu ben ik echt nieuwsgierig waar het over gaat in de DBK!
Goh wat jammer dan weer dat ik al die actie gemist hebquote:Op zondag 27 november 2005 21:24 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee hoor meid, het was weer saaiheid troef.
Het enige boeiends vond ik het gesprek tussen Ingrid en Lieske in de jacuzzi, Lieske vertelde aan Ingrid hioe het was gegaan met de discussie. Lieske vertelde daar redelijk objectief hoe dat was verlopen en maakte haar rol niet mooier. Ingrid liet niet blijke dat ze alles had gevolgd en stelde goeie vragen.
yes, Rob doe es spreekkkamer herinrichtenquote:Op zondag 27 november 2005 21:27 schreef Snaptnix het volgende:
Goh wat jammer dan weer dat ik al die actie gemist heb![]()
Geloof nooit dat Ingrid het lang voor zich kan houden, denk nog steeds dat die zichzelf vrij snel gaat verlullen. Hoop 't niet.
Dat dacht ik dus eerst ook, maar als ik zie hoe ze het nu doet, denk ik dat ze het wel gaat volhouden. Ze doet het toch heel slim. Ook tijdens een gesprek met rob wist ze hele goeie vragen te stellen.quote:Op zondag 27 november 2005 21:27 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Goh wat jammer dan weer dat ik al die actie gemist heb![]()
Geloof nooit dat Ingrid het lang voor zich kan houden, denk nog steeds dat die zichzelf vrij snel gaat verlullen. Hoop 't niet.
OPstokerij... oe leuk.quote:Op zondag 27 november 2005 21:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zal wel opstokerij zijn van BB, misschien laten ze de bewoners iets lezen van roddelsessies etc. net zoiets als toen met die TV en al die quotes van de bewoners denk ik
Hoop 't Ingrid is aardig geklommen op mijn populariteitsladder. Of de rest eraf gedonderd, maar net hoe je het wil bekijken natuurlijk. Gun het haar wel om de finale te halen.quote:Op zondag 27 november 2005 21:30 schreef cuall het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus eerst ook, maar als ik zie hoe ze het nu doet, denk ik dat ze het wel gaat volhouden. Ze doet het toch heel slim. Ook tijdens een gesprek met rob wist ze hele goeie vragen te stellen.
Misschien is ze toch slimmer dan wij dachten![]()
zo kan die tussen spoilertagsquote:Op zondag 27 november 2005 21:30 schreef Gert het volgende:
Hahaha die leuke Joost toch!![]()
![]()
[afbeelding]
zijn de nominaties nou nog niet bekend?quote:Op zondag 27 november 2005 21:31 schreef F4iTH het volgende:
Misschien krijgt iedereen de kans om iemand van de bank af te halen en degene met de meeste stemmen komt er ook daadwerkelijk af?
Adblock installeren, dan klik je hem met 1 muisklik voorgoed uit je beeldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |