quote:Op zondag 27 november 2005 19:49 schreef Sturmvogel het volgende:
Ja, die eten ook alleen maar stront. Waar denk je dat ze anders die kleur vandaan hebben? De zon ofzo?!!!1111!!!11
Ben jij een groupie ofzoquote:Op zondag 27 november 2005 19:50 schreef Slachtkalf het volgende:
Wat open jij goede topics zeg.
In dit geval een stink-negerquote:Op zondag 27 november 2005 19:50 schreef Pony-Lover het volgende:
vet, weer een neger topic
Is mijn eerste negertopicquote:Op zondag 27 november 2005 19:51 schreef Dirktator het volgende:
verkapt-kijk-mij-eens-weer-een-negertopique-openen-topique.
![]()
Eenschquote:Op zondag 27 november 2005 19:52 schreef Georges het volgende:
Het omgekeerde is overigens ook ontzettend smerig; iemand die teveel parfum op heeft.
Heb dat een keer meegemaak in de trein en ging bijna over m'n nek.
ik dacht dat je stront die naar negerin stinkt bedoelde!quote:Op zondag 27 november 2005 19:52 schreef Georges het volgende:
Het omgekeerde is overigens ook ontzettend smerig;
hehequote:Op zondag 27 november 2005 19:55 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ik dacht dat je stront die naar negerin stinkt bedoelde!
Reacties met alleen een gaap-, kots- of dergelijke smiley mogen/kunnen zonder aankondiging door de moderators worden verwijderd. Dit geldt ook voor enkele woorden zoals 'okay', 'oh' en 'boeie' als reactie in een topic. En voor reacties als 'Ik heb geen zin om dit allemaal te lezen' of 'Wat een boel tekst, je denkt toch niet dat ik dat allemaal ga lezen?'. Verder geldt dit ook voor "huilie" posts en "verkapt posts" Deze worden vanaf heden niet meer ge-edit, maar zonder pardon verwijderdquote:Op zondag 27 november 2005 19:51 schreef Dirktator het volgende:
verkapt-kijk-mij-eens-weer-een-negertopique-openen-topique.
![]()
Beetje jammer dit, ik vond die opmerkingen die jij aanhaaldt wel degelijk van toegevoegde waardequote:Op zondag 27 november 2005 19:58 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Reacties met alleen een gaap-, kots- of dergelijke smiley mogen/kunnen zonder aankondiging door de moderators worden verwijderd. Dit geldt ook voor enkele woorden zoals 'okay', 'oh' en 'boeie' als reactie in een topic. En voor reacties als 'Ik heb geen zin om dit allemaal te lezen' of 'Wat een boel tekst, je denkt toch niet dat ik dat allemaal ga lezen?'. Verder geldt dit ook voor "huilie" posts en "verkapt posts" Deze worden vanaf heden niet meer ge-edit, maar zonder pardon verwijderd
Sommige topiques verdienen het gewoon niet om een andere reactie te krijgen dan "verkapt-[parameter]-topique"quote:Op zondag 27 november 2005 19:58 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Reacties met alleen een gaap-, kots- of dergelijke smiley mogen/kunnen zonder aankondiging door de moderators worden verwijderd. Dit geldt ook voor enkele woorden zoals 'okay', 'oh' en 'boeie' als reactie in een topic. En voor reacties als 'Ik heb geen zin om dit allemaal te lezen' of 'Wat een boel tekst, je denkt toch niet dat ik dat allemaal ga lezen?'. Verder geldt dit ook voor "huilie" posts en "verkapt posts" Deze worden vanaf heden niet meer ge-edit, maar zonder pardon verwijderd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |