abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32626157
quote:
Op zondag 27 november 2005 19:45 schreef Aventura het volgende:
Dat je ouders dit toelaten. Ik moest het vroeger niet in mijn hoofd halen een bord goed eten weg te pleuren. En al zeker niet wat anders klaarmaken.
Ja, eigenlijk zouden ze haar een pak voor d'r broek moeten geven.
pi_32626256
Laat haar dan koken. En dan gooi je het ook direct weg en haal je een zak friet. Met een grote bal gehakt. Dat zal d'r leren!
Thus spake the master programmer:
"A well-written program is its own heaven; a poorly-written program is its own hell.''
  zondag 27 november 2005 @ 20:01:34 #28
125126 Mr-Coffee
pissing people off since 1980
pi_32626462
quote:
Op zondag 27 november 2005 19:21 schreef Koalabier het volgende:

[..]

Poeh heé, je zal het toch iedere avond eten
He gadverdamme nou.
Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!
  zondag 27 november 2005 @ 20:03:18 #29
135715 Zahgurim
Dimensions of Hell
pi_32626517
quote:
Op zondag 27 november 2005 18:54 schreef Koalabier het volgende:
Dit is gewoon niet normaal meer,
Elke dag is het zo ver als we avondeten, dan krijg je zo'n discussie wat wel en niet lekkerder is.
Niks is goed meer wat we eten, denet aten we Lasagna met gehakt, ze nam 1 hap en mieterde ze het weg en toen zei ze van: uhhh ik ga echt over me nek ik zit een halve rotte koe op te eten..
Toen even later ging ze 2 boterhammen met pindakaas smeren, jezus...

Dit is zo irri, met alles wat ze eet is niets goed, koopt ze een broodje kaas, is het te vet, ze lust geen vlees (nauwelijks, alleen kip/vis)
Alles wat je eet moet je aanhoren met negatieve dingen, triest.......
Ze is 21, als niets goed is ga dan lekker op jezelf wonen en daar je overheerlijke pindakaas-boterhammen klaarmaken!

ze is zeker wel lekker slank
foto aub
Zahgurim is a demon and is presumably immune to disease and the effects of aging. His primary ability is the formation of various types of magical armor.
pi_32627551
quote:
Op zondag 27 november 2005 20:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
jouw zus (ze heet geen sylvia), bah wat een hoer is zij.

kut anorexia wijf

Bedankt voor je reactie sinterklaasje, ik geef dr wel een grote zak pepernoten die ze maar MOET opeten....
  zondag 27 november 2005 @ 20:40:23 #31
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_32627637
ik heb de ergste reakties verwijderd, en aangezien ik niet veel beter verwacht...
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')