En dan in plaats van vlees een boterham met pindakaas smeren... Dat spul bestaat voor meer dan 50% uit vet.quote:Op zondag 27 november 2005 18:58 schreef Yildiz het volgende:
Wel vis, maar geen vlees want dat is te vet
Ik denk dat ze dan een standaard antwoord geeft dat er iets van 5 verschillende vetten zijn.quote:Op zondag 27 november 2005 19:11 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
En dan in plaats van vlees een boterham met pindakaas smeren... Dat spul bestaat voor meer dan 50% uit vet.
Zou het zo'n zeikerd zijn?quote:Op zondag 27 november 2005 19:14 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dan een standaard antwoord geeft dat er iets van 5 verschillende vetten zijn.
Enkelvoudig verzadigd
Meervoudig verzadigd
Enkelvoudig onverzadigd
Meervoudig onverzadigd
en god weet wat, maar ik weet alleen dat de laatste iets van margarine moet zijn.
Nuoja, geen vlees wel vis, geen vet maar wel pindakaas...quote:
quote:'t neemt trouwens niet weg dat pindakaas heel veel energie (calorieën) bevat... En da's toch wel wat 21-jarige meisjes het belangrijkst vinden...
Precies ja, bij haar is het elke dag weer dat gezeik en gemier, denet bij de Lasagna met gehakt, ging ze zeiken dat ze liever een Lasagna had zonder vlees en veel meer salade... en huppa, de vuilnisbak in.quote:Op zondag 27 november 2005 19:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zou 't wel weten. Dit kan af en toe eens, dat iemand iets niet lust en daarom achteraf toch iets anders neemt...maar als dit een standaardprocedure wordt zorgt ze voortaan maar voor zichzelf...
Zoiets bedoel ik ook.quote:Op zondag 27 november 2005 19:45 schreef Aventura het volgende:
Dat je ouders dit toelaten. Ik moest het vroeger niet in mijn hoofd halen een bord goed eten weg te pleuren. En al zeker niet wat anders klaarmaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |