* Alicey is labiel, brak, hormonaal niet optimaal, verveelt zich rot, wil over alles klagen, vindt bavaria niet te zuipen en vindt Plato stom.quote:Op zondag 27 november 2005 17:15 schreef Plato1980 het volgende:
- Ben je labiel of levensmoe?
- Verveel je je rot?
- Wil je klagen over de Modcat?
- Vind je Bavaria ook niet te zuipen?
- Of vind je Plato gewoon helemaal te gek?
Dan is dit de plek voor jou!
![]()
Biertje dan?quote:Op zondag 27 november 2005 18:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
* Alicey is labiel, brak, hormonaal niet optimaal, verveelt zich rot, wil over alles klagen, vindt bavaria niet te zuipen en vindt Plato stom.
Vooruit, wijntje? fris? iets anders?quote:Op zondag 27 november 2005 18:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vind bier in het algemeen niet te drinken.
Hoewel Guinness best drinkbaar is.
Doe dan maar whisky. Veel whisky.quote:Op zondag 27 november 2005 18:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vooruit, wijntje? fris? iets anders?
Je hebt toch wel een blue label staan krentquote:Op zondag 27 november 2005 18:23 schreef marcb1974 het volgende:
hmmmmmmmmm, zal eens zoeken dan
Ik bedoel eik iets anders dan jan wandelaar.quote:Op zondag 27 november 2005 18:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een blue label staan krent![]()
Niet eens nee, bijna helemaal geen drank meer hier zelfsquote:Op zondag 27 november 2005 18:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een blue label staan krent![]()
Wat had je graag willen hebben dan?quote:Op zondag 27 november 2005 18:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik bedoel eik iets anders dan jan wandelaar.
Een goede malt die een beetje op datum is.quote:Op zondag 27 november 2005 18:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat had je graag willen hebben dan?
Even bestellen danquote:Op zondag 27 november 2005 18:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een goede malt die een beetje op datum is.
Daar mis je dan zelf iets aanquote:Op zondag 27 november 2005 18:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik bedoel eik iets anders dan jan wandelaar.
Nou ja, eigenlijk wel, maar ik durf niet zo goedquote:Op zondag 27 november 2005 17:15 schreef Plato1980 het volgende:
- Wil je klagen over de Modcat?
Kom maar op! Klagen! Ik heb onwijse zin in een rel, dus wees vooral niet tactisch!quote:Op zondag 27 november 2005 18:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, eigenlijk wel, maar ik durf niet zo goed.
Aliceyquote:Op zondag 27 november 2005 18:41 schreef marcb1974 het volgende:
Wat is Modcat eigenlijk?
Maakt het wat uit? Klagen!quote:Op zondag 27 november 2005 18:41 schreef marcb1974 het volgende:
Wat is Modcat eigenlijk?
Er wordt niet genoeg gemodereerdquote:
Die reactie verdient het om geedit te wordenquote:Op zondag 27 november 2005 18:44 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Er wordt niet genoeg gemodereerd
Waar zijn die kutusers als je ze nodig hebt?quote:
Zeg dan ook eens duidelijk wat je wil he, je lijkt wel een vrouwquote:Op zondag 27 november 2005 18:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waar zijn die kutusers als je ze nodig hebt?
Heb ik zin om af te reageren, zijn er alleen brave users.
Ik heb de foto's van gister gezienquote:Op zondag 27 november 2005 18:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waar zijn die kutusers als je ze nodig hebt?
Heb ik zin om af te reageren, zijn er alleen brave users.
Met mij wel goed hoor, met jou?quote:Op zondag 27 november 2005 18:11 schreef marcb1974 het volgende:
Hoi melis, hoe is het?
Ik wil een ban voor een uurquote:Op zondag 27 november 2005 18:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Bij een ban op verzoek geldt alleen dat de crew de duur bepaalt.
Ik weet niet wat ik wil! Maar ik ben brak en kut enl...quote:Op zondag 27 november 2005 18:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zeg dan ook eens duidelijk wat je wil he, je lijkt wel een vrouw![]()
ben jij crewquote:Op zondag 27 november 2005 18:50 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik wil een ban voor een uur
Waddan?quote:Op zondag 27 november 2005 18:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb de foto's van gister gezien
Dat is te makkelijk scoren![]()
Dag Melisquote:
Op de kou na prima,quote:
Vreemde regelingquote:
That does it!quote:Op zondag 27 november 2005 18:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zeg het moet wel leuk blijven![]()
Makkelijk scoren laat ik aan andere
Goede meet dus gisterenquote:Op zondag 27 november 2005 18:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik wil! Maar ik ben brak en kut enl...
Dat heb ik hier 4 weken geleden al verteld, toen was je toch nog gewoon in Nederland?quote:Op zondag 27 november 2005 18:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op de kou na prima,
en las ik nou een baan? Gefeliciteerd dan hoor
Mooi doel bereikt!quote:Op zondag 27 november 2005 18:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
That does it!
Iets insinueren, en dan niet afmaken.
Inderdaad. Het niet drinken van bier is bijna nog een beter argumentquote:
En dat is bijzonder omdatquote:
Meets he, die doen dat met jequote:Maar ik ben brak en kut enl...
Alleen lette ik niet echt op even toen geloof ik, maar wat? En bevalt het nu nog?quote:Op zondag 27 november 2005 18:54 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat heb ik hier 4 weken geleden al verteld, toen was je toch nog gewoon in Nederland?![]()
Maar inderdaad, heb een baan, morgen weer vol er tegen aan
Je bent gemeen en harteloos!quote:Op zondag 27 november 2005 18:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Mooi doel bereikt!
Nu voel je je kut, brak, nieuwsgierig en moet je ook nog is nadenken waar ik het over had![]()
Nouja meestal weet ik dat wel. Ofzo.quote:
Alleen voor het brakke deel heeft die meet er iets mee te maken.quote:Meets he, die doen dat met je![]()
Behalve door de week en in het weekend danquote:Op zondag 27 november 2005 18:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja meestal weet ik dat wel. Ofzo.
Die arme meetquote:Alleen voor het brakke deel heeft die meet er iets mee te maken.
Ja, meer boosheid vind ik het niet waard.quote:
Zie je wel dat je stom bent.quote:Op zondag 27 november 2005 19:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, meer boosheid vind ik het niet waard.![]()
Nouja. Vaak weet ik wat ik wil. En ben ik een beetje stabiel. Etc.quote:Op zondag 27 november 2005 19:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Behalve door de week en in het weekend dan![]()
Wat is daar me?quote:Die arme meet![]()
Call centre Zorg bij de OHRA. Op zich wel leuk hoor, zit nu nog in training en moet veel leren. Straks als we aan de telefoon zitten zal er nog wel een boel veranderen. En bevallen, tja, op zich is het wel leuk, maar de collegas zijn niet echt om over naar huis te schrijvenquote:Op zondag 27 november 2005 18:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen lette ik niet echt op even toen geloof ik, maar wat? En bevalt het nu nog?
Das weer jammer dan van die collega's wel. Ga je het aan de telefoon iig wel heel druk krijgen straksquote:Op zondag 27 november 2005 19:03 schreef melismay het volgende:
[..]
Call centre Zorg bij de OHRA. Op zich wel leuk hoor, zit nu nog in training en moet veel leren. Straks als we aan de telefoon zitten zal er nog wel een boel veranderen. En bevallen, tja, op zich is het wel leuk, maar de collegas zijn niet echt om over naar huis te schrijven
mods zijn stomquote:
Echtquote:Op zondag 27 november 2005 19:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja. Vaak weet ik wat ik wil. En ben ik een beetje stabiel. Etc.
Geen idee, ik was er niet bij hequote:Wat is daar me?
Ik doe wel wat er tussen blauw en zwart in zit : Donkerblauw.quote:Op zondag 27 november 2005 19:05 schreef nixxx het volgende:
[..]
mods zijn stommaar rellerige ex-crew is wel cool, dus als je nou je kleurtje aan de wilgen hangt...
Dat is wel de verwachting ja, daar zijn we voor aangenomenquote:Op zondag 27 november 2005 19:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das weer jammer dan van die collega's wel. Ga je het aan de telefoon iig wel heel druk krijgen straks
quote:Op zondag 27 november 2005 19:03 schreef melismay het volgende:
En bevallen, tja, op zich is het wel leuk,
quote:Op zondag 27 november 2005 19:06 schreef melismay het volgende:
Dat is wel de verwachting ja,
De nieuwe cynix!quote:Op zondag 27 november 2005 19:06 schreef Alicey het volgende:
Ik doe wel wat er tussen blauw en zwart in zit : Donkerblauw.
Hij vroeg of het bevielquote:Op zondag 27 november 2005 19:07 schreef nixxx het volgende:
[..]*************NEWSFLASH********************
melis is zwanger !!!!!!!!!!!!!
( waarom iser niet als PI
)
Probeer jij nou mods over te halen naar de 'donkere' kantquote:
Gelukkig heb ik er niets over te zeggenquote:Op zondag 27 november 2005 19:11 schreef marcb1974 het volgende:
Probeer jij nou mods over te halen naar de 'donkere' kant
Van wie?quote:Op zondag 27 november 2005 19:07 schreef nixxx het volgende:
[..]
[..]
*************NEWSFLASH********************
melis is zwanger !!!!!!!!!!!!!
( waarom iser niet als PI
)
Niemand, het is een onbevlekte ontvangenis.quote:
Moet ik je hand vasthouden als je bevalt? meis.. je praat een beetje onsamenhangendquote:Op zondag 27 november 2005 19:10 schreef melismay het volgende:
Hij vroeg of het bevielNiet zo bijdehand doen jij
Is dat het jaquote:Op zondag 27 november 2005 19:12 schreef nixxx het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik er niets over te zeggenmaar zwartes
zijn veel leuker dan die kleurtjes
quote:
smakelijk............quote:Op zondag 27 november 2005 19:15 schreef nixxx het volgende:
[..]nou ok... nikky is wel leuk .... oooh eten is klaar
![]()
Tuurlijk! Mijn tweede favoriete postbode wil ik er natuurlijk het dichtst bij hebben!quote:Op zondag 27 november 2005 19:13 schreef nixxx het volgende:
[..]
Moet ik je hand vasthouden als je bevalt? meis.. je praat een beetje onsamenhangend
Nee, niet echt..quote:Op zondag 27 november 2005 19:06 schreef QyRoZ het volgende:
Hey Alicey, ik heb niet echt veel met je gesproken gisteren hè?
Chaotisch en voorspelbaar tegelijk, het is een prestatiequote:
Het is een talent dat ik van nature bezit.quote:Op zondag 27 november 2005 20:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Chaotisch en voorspelbaar tegelijk, het is een prestatie.
Hoi, op de kou na is het prima. Vraag me alleen af of het slim was om te gaan hockeyenquote:Op zondag 27 november 2005 20:07 schreef _Cara_ het volgende:
Hoi Marc.. hoe is ie? ben je wat uitgerust nu? moet je morgen weer werken? Heb je je bagage inmiddels terug?
IIg heel verrassend hequote:Op zondag 27 november 2005 20:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is labiel en labiel ook samen stabiel?
Moet lukken hoorquote:Op zondag 27 november 2005 20:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als het voorspelbare er maar af is inderdaad.
Ik leg helemaal niets vastquote:Op zondag 27 november 2005 20:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
We leggen vast dat we zo nu en dan iets onverwachts doen?
Die opties komen we vast vanzelf wel tegenquote:
Ja het is idd wel koud hé? Nu vind ik het niet leuk meer. Maar toen het vrijdagavond ook eindelijk hier begon te sneeuwen, duurde het me te lang voordat ik naar buiten kon, en dat voor zo'n kouwkleum als mij..quote:Op zondag 27 november 2005 20:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi, op de kou na is het prima. Vraag me alleen af of het slim was om te gaan hockeyen
Veel geslapen, mijn jetlag lijkt mee te vallen gelukkig.
Nee, hoef donderdag pas weer (misschien woensdag al, maar dat hoor ik morgen wel)
En ja, die is gisterenavond al gebracht
En hoe is het met jou?
Oeh.. Wat klinkt die zin veelbelovend.quote:Op zondag 27 november 2005 20:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die opties komen we vast vanzelf wel tegen![]()
voorspelbaar is niet leuk...een beetje verrassingselement is wel aardig..quote:Op zondag 27 november 2005 20:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als het voorspelbare er maar af is inderdaad.
dus als jij de spinvis FP prijsvraag gewonnen hebt.. dan moet je oppassen voor twisted_fokquote:Op zondag 27 november 2005 19:56 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Dus...
Ik vond het vooral gisteren ochtend in Zwitserland een stuk minder. Van 26 graden naar min zoveel is toch redelijk veel ineens. Vandaag viel het wel mee. Geen sneeuw hier gelukkig.quote:Op zondag 27 november 2005 20:20 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ja het is idd wel koud hé? Nu vind ik het niet leuk meer. Maar toen het vrijdagavond ook eindelijk hier begon te sneeuwen, duurde het me te lang voordat ik naar buiten kon, en dat voor zo'n kouwkleum als mij..![]()
Nou dan heb je nog een paar dagen om te relaxen, Kun je al eens gaan bedenken waar je volgende reis naar toe gaat.. of heb je al een idee?
* nixxx sneeuwbal tegen Cara's hoofd gooitquote:Op zondag 27 november 2005 20:22 schreef _Cara_ het volgende:
voorspelbaar is niet leuk...een beetje verrassingselement is wel aardig..![]()
wel eerst even weten of ze daar wel van houdt he, anders komen er nog meer en andere verassingenquote:Op zondag 27 november 2005 20:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
* nixxx sneeuwbal tegen Cara's hoofd gooitverrassing!!!
Jij daar mag wel, als je het maar bij je houdt hoor........quote:
Had je watquote:Op zondag 27 november 2005 20:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
wel eerst even weten of ze daar wel van houdt he, anders komen er nog meer en andere verassingen
Mwah.. sneeuwballen gooien is leuk!! ik kan wel tegen een stootje..quote:Op zondag 27 november 2005 20:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
wel eerst even weten of ze daar wel van houdt he, anders komen er nog meer en andere verassingen
quote:Op zondag 27 november 2005 20:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oeh.. Wat klinkt die zin veelbelovend.
[me=marc zet zijn hittekanon even op het sneeuwfortquote:Op zondag 27 november 2005 20:28 schreef nixxx het volgende:
[..]
Had je wat* nixxx] marcb inzeept en hard wegrent naar zijn sneeuwfort
[/me]
Gaan we weer met die man met schimmel tussen zijn benenquote:Op zondag 27 november 2005 20:30 schreef _Cara_ het volgende:
Marc.. begin jij nu in godsnaam niet ook met die piet en zn zak en zn roe...
Sint wil ik zien!!![]()
hmmmmquote:Op zondag 27 november 2005 20:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
* marc] zet zijn hittekanon even op het sneeuwfort [/me]
Dat heb ik zo dus niet gezegd.. ik ben een nette meid.. Ik vind Sint gewoon lief!!quote:Op zondag 27 november 2005 20:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaan we weer met die man met schimmel tussen zijn benen![]()
Vereist ook. Ik heb verrassingen nodig.quote:Op zondag 27 november 2005 20:22 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
voorspelbaar is niet leuk...een beetje verrassingselement is wel aardig..![]()
[me=marc laat een sneeuwstorm los op nixxxquote:Op zondag 27 november 2005 20:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
hmmmm* nixje] beteuterd kijkt en als een klein kindje huilt[/me]
oow..quote:Op zondag 27 november 2005 20:33 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Dus... uhm...
Lukt het?quote:Op zondag 27 november 2005 20:33 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Dus... uhm...
Cara valt op oudere mannen... met een lange grijze baard... en een huis in spanjequote:Op zondag 27 november 2005 20:34 schreef _Cara_ het volgende:
Dat heb ik zo dus niet gezegd.. ik ben een nette meid.. Ik vind Sint gewoon lief!!![]()
Dus!quote:Op zondag 27 november 2005 20:33 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Dus... uhm...
Ja mooi, maar het moet ook bij mijn werk zijn.. en als het daar valt is het bijna onmogelijk om het niet bij jou te laten vallen enzo... dus is het nie liefquote:Op zondag 27 november 2005 20:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij daar mag wel, als je het maar bij je houdt hoor........
jij kinky klein dingquote:
Dan doe je maar even een stuk ertussen zonder sneeuw ofzoquote:Op zondag 27 november 2005 20:37 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Ja mooi, maar het moet ook bij mijn werk zijn.. en als het daar valt is het bijna onmogelijk om het niet bij jou te laten vallen enzo... dus is het nie lief
Ik wil in het Westen ook sneeuw.. 20 cm is wel voldoende.. beter dan regen etc..quote:Op zondag 27 november 2005 20:37 schreef _Kimmie_ het volgende:
Ja mooi, maar het moet ook bij mijn werk zijn.. en als het daar valt is het bijna onmogelijk om het niet bij jou te laten vallen enzo... dus is het nie lief
Oh en ik vindook stukken beter als die rare piet
Dus oude mannen met een huis in spanje zonder baard, snap het jaquote:Op zondag 27 november 2005 20:38 schreef _Cara_ het volgende:
Klopt helemaal niets van... alhoewel een huis in het warme Spanje?..... Tja...
Jahaa!quote:
Maar die baard wel hequote:Op zondag 27 november 2005 20:38 schreef _Cara_ het volgende:
Klopt helemaal niets van... alhoewel een huis in het warme Spanje?..... Tja...
Mooi zo Kimmie...quote:Op zondag 27 november 2005 20:37 schreef _Kimmie_ het volgende:
Oh en ik vindook stukken beter als die rare piet
Magquote:Op zondag 27 november 2005 20:40 schreef Twisted_fok het volgende:
Nou, dan ga ik wel in januari naar spinvis hoor!
Niks geen oude mannen...en verder.....quote:Op zondag 27 november 2005 20:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus oude mannen met een huis in spanje zonder baard, snap het ja![]()
Gezellig. Ik ga wel mee, okay?quote:Op zondag 27 november 2005 20:40 schreef Twisted_fok het volgende:
Als er bij Marc en mij sneeuw ligt, ligt dat er gegarandeerd ook bij jou.. en 20 cm is idd wel genoegquote:Op zondag 27 november 2005 20:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik wil in het Westen ook sneeuw.. 20 cm is wel voldoende.. beter dan regen etc..![]()
hehehe
Oude vrouwen met baard danquote:Op zondag 27 november 2005 20:41 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Niks geen oude mannen...en verder.....![]()
[insert aai-over-bolletje-smiley] dan reizen we eerst wel af naar maastricht om dat dekbed te halen.. kunnen we desnoods bij Cara wel overnachtenquote:Op zondag 27 november 2005 20:40 schreef Twisted_fok het volgende:
quote:Op zondag 27 november 2005 20:42 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Als er bij Marc en mij sneeuw ligt, ligt dat er gegarandeerd ook bij jou.. en 20 cm is idd wel genoeg
![]()
Jeaaayyy sneeuwquote:Op zondag 27 november 2005 20:42 schreef _Kimmie_ het volgende:
Als er bij Marc en mij sneeuw ligt, ligt dat er gegarandeerd ook bij jou.. en 20 cm is idd wel genoeg
![]()
Tuurlijk..quote:Op zondag 27 november 2005 20:40 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Mooi zo Kimmie...![]()
een medestander..![]()
alsof cara wil dat ik bij haar overnacht whehehe.quote:Op zondag 27 november 2005 20:42 schreef nixxx het volgende:
[..]
[insert aai-over-bolletje-smiley] dan reizen we eerst wel af naar maastricht om dat dekbed te halen.. kunnen we desnoods bij Cara wel overnachten![]()
die naam heb ik nooit gesnapt he... groenland.. groen land..quote:Op zondag 27 november 2005 20:43 schreef marcb1974 het volgende:
Ga eens in groenland wonen dan samen, daar heb je vast wel 20 meter sneeuw
![]()
groenland...quote:Op zondag 27 november 2005 20:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga eens in groenland wonen dan samen, daar heb je vast wel 20 meter sneeuw
![]()
Dat zijn details jaquote:Op zondag 27 november 2005 20:44 schreef nixxx het volgende:
[..]
die naam heb ik nooit gesnapt he... groenland.. groen land..sneeuw is niet groen!!!
hier ligt nu nog een beetje.. maar veel te weinig.. zat liever in apeldoorn ofzoquote:Op zondag 27 november 2005 20:44 schreef _Cara_ het volgende:
Ligt er dan nog op veel plaatsen sneeuw? ik wil ook!!!! alleen jammer voor diegene die er doorheen moeten vanwege hun werk...maar jah,, ben nu een beetje egoistisch..![]()
Die moeten ze gelijk alles laten afbreken...ik vind dat echt te zot voor woorden...quote:Op zondag 27 november 2005 20:43 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Tuurlijk..![]()
Wat ik nog erger vind dan die pieten zijn de mensen die al kerstversiering in hun huis hebben
Ik zou het niet weten, maar hier ligt geen sneeuw hoor, wij willen wel sneeuw, maar we krijgen eht echt nietquote:Op zondag 27 november 2005 20:44 schreef _Cara_ het volgende:
Ligt er dan nog op veel plaatsen sneeuw? ik wil ook!!!! alleen jammer voor diegene die er doorheen moeten vanwege hun werk...maar jah,, ben nu een beetje egoistisch..![]()
Is er ook vrijdag dan bij jullie niks gevallen? Hier uiteindelijk wel.. tegen een uur of 22.00 's avonds.. Maar jah.. nu is het weer weg..quote:Op zondag 27 november 2005 20:46 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, maar hier ligt geen sneeuw hoor, wij willen wel sneeuw, maar we krijgen eht echt niet
nee, geen sneeuw gezienquote:Op zondag 27 november 2005 20:47 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Is er ook vrijdag dabn bij jullie niks gevallen? Hier uiteindelijk wel.. tegen een uur of 10.00 's avonds.. Maar jah.. nu is het weer weg..
quote:Op zondag 27 november 2005 20:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
* Alicey is een uk ja.. Maar is dat relevant?
mag ik mee?quote:Op zondag 27 november 2005 20:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar ga ik over een jaar of 2 heen
* Litpho mompelt wat over duimen en onder *quote:Op zondag 27 november 2005 20:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
* Alicey is een uk ja.. Maar is dat relevant?
Forum kapotquote:Op zondag 27 november 2005 21:15 schreef _Cara_ het volgende:
En plotseling werd ik van het forum gegooid...(had ik dat alleen of jullie ook?)
Ik ga ff met een glas wijn en mn kussen de bank op...
Oh maar dat lukt sowieso wel hoor als je je bewijst.quote:Op zondag 27 november 2005 21:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
* Litpho mompelt wat over duimen en onder *
Er af gegooid?quote:Op zondag 27 november 2005 21:15 schreef _Cara_ het volgende:
En plotseling werd ik van het forum gegooid...(had ik dat alleen of jullie ook?)
Ik ga ff met een glas wijn en mn kussen de bank op...
Het lengteverschil maakt dat wel mooi visueel. Alhoewel ik korte dames ken die uitstekend waren in de schijn van onderdanigheid ophouden en ondertussen met imaginaire hulpstukken hun marionet prima konden besturen..quote:Op zondag 27 november 2005 21:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oh maar dat lukt sowieso wel hoor als je je bewijst.
Wat is daar nou weer voor lol aan ?quote:Op zondag 27 november 2005 21:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
* Litpho mompelt wat over duimen en onder *
Lengte maakt niet zo heel veel uit daarvoor.quote:Op zondag 27 november 2005 21:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het lengteverschil maakt dat wel mooi visueel. Alhoewel ik korte dames ken die uitstekend waren in de schijn van onderdanigheid ophouden en ondertussen met imaginaire hulpstukken hun marionet uitstekend konden besturen..
Euhm....ik zit nu ff met een glas rode wijn op de bankquote:Op zondag 27 november 2005 21:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Er af gegooid?
Zal wel pijn doen!
En werk liever aan je FB![]()
Ik ookquote:Op zondag 27 november 2005 21:37 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Euhm....ik zit nu ff met een glas rode wijn op de bank![]()
Kerstvrouw danquote:
Ik heb morgen echt vrijquote:Op zondag 27 november 2005 22:17 schreef GF het volgende:
[..]
Kerstvrouw dan![]()
En morgen zo ongeveer vrij. Even naar school vast wat readers kopen etc. dan het centrum in![]()
Gezelligquote:Op zondag 27 november 2005 22:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb morgen echt vrij![]()
Moet alleen even een naald in me laten steken![]()
Ik dacht dat jij je tot snuiven beperkte.quote:Op zondag 27 november 2005 22:24 schreef marcb1974 het volgende:
Moet alleen even een naald in me laten steken![]()
Helaas........quote:Op zondag 27 november 2005 22:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij je tot snuiven beperkte.![]()
Nogmaals omdat ik niet de eerste ben...quote:
Ik zeg niks...quote:Op maandag 28 november 2005 09:09 schreef Mokster het volgende:
Zwaar zuigende tyfus-file!!!!!![]()
En natuurlijk goodmorning to you all!![]()
Ah oke, ik ben niet zo vlug van begrip op de maandag ochtendquote:Op maandag 28 november 2005 09:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nogmaals omdat ik niet de eerste ben...
* AirwiN mompelt iets over verhuizen naar Den Haag...quote:
Nope... ik schakelde nogal laat..quote:Op maandag 28 november 2005 09:24 schreef Alicey het volgende:
Daar had je helemaal niet aan gedacht?
Het is erg koud en guur inderdaad... Maar hier nog genoeg koffie.quote:Op maandag 28 november 2005 09:27 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nope... ik schakelde nogal laat..![]()
En wat is het weer koud verdorie.. Iemand een kop koffie over? kan m gebruiken..
Nou ik heb iig mn sneeuw gehad..quote:Op maandag 28 november 2005 09:26 schreef Frezer het volgende:Daar is het maandag ochtend voor Cara
Goed weekend gehad?
Chris!quote:Op maandag 28 november 2005 09:29 schreef Christine het volgende:
Ziek en verveeld.
Dus ik kom jullie ff begluren
Oververmoeidheid, nog steeds.quote:Op maandag 28 november 2005 09:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Chris!![]()
Arme jij, waar heb je last van?
quote:Op maandag 28 november 2005 09:29 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nou ik heb iig mn sneeuw gehad..Heb de hele zaterdag zowat door de sneeuw gebanjerd , en was al om 10.00 uur 's morgens in een sneeuwballen gevecht verwikkeld met mn neefje
![]()
Ja, heel ff kwam het kleine kind in me los..quote:Op maandag 28 november 2005 09:33 schreef Frezer het volgende:dus het is toch nog goed gekomen met de sneeuw
Wat voor hobby heb je??quote:
Rustig aandoen dan maar! En veel tukkies doen en badderen natuurlijk!quote:Op maandag 28 november 2005 09:33 schreef Christine het volgende:
[..]
Oververmoeidheid, nog steeds.Terug.
quote:Op maandag 28 november 2005 09:36 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ja, heel ff kwam het kleine kind in me los..Ik kan er nix aanndoen.. sneeuw is gewoon fun!
En jij . nog wat spannends gedaan?
quote:Ik moet iig de schade van zaterdag in halen en vanmorgen goed aan de slag gaan...
Op vrije dagen redelijk vroeg opstaan?quote:
Gisteren heb ik welgeteld een minuut in bad gezeten.quote:Op maandag 28 november 2005 09:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Rustig aandoen dan maar! En veel tukkies doen en badderen natuurlijk!
10 punten, u gaat door voor de magnetron!quote:
quote:Op maandag 28 november 2005 09:41 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Op vrije dagen redelijk vroeg opstaan?![]()
Wat is de volgende vraag?quote:Op maandag 28 november 2005 09:42 schreef Frezer het volgende:
[..]
10 punten, u gaat door voor de magnetron!
quote:
Have fun dan! Ik zal er niet te veel aan denken terwijl ik hier zit te ploeteren op het werk...quote:Op maandag 28 november 2005 09:41 schreef Christine het volgende:
[..]
Gisteren heb ik welgeteld een minuut in bad gezeten.
Het warme water was halverwege op en de boiler was stuk.
Nu doet ie het wel weer geloof ik, dus ik ga dadelijk voor de herkansing
Ploeteren? Wat doe je dan op fok?quote:Op maandag 28 november 2005 09:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Have fun dan! Ik zal er niet te veel aan denken terwijl ik hier zit te ploeteren op het werk...
Goeie vraag... Daarom is 't ook ploeteren denk ik. De combinatie van werken en Fok! werkt niet echt. Dus ik mik Fok! maar uit.quote:Op maandag 28 november 2005 09:48 schreef Christine het volgende:
[..]
Ploeteren? Wat doe je dan op fok?
Kan moeilijk zijn hoor fok!kenquote:Op maandag 28 november 2005 09:48 schreef Christine het volgende:
[..]
Ploeteren? Wat doe je dan op fok?
Hmmm een dagje Ardennen is natuurlijk ook leuk bedenk ik me nu... Eens kijken of dat valt ter regelen.quote:Op maandag 28 november 2005 09:40 schreef Frezer het volgende:
[..], ik heb zin gekregen om te gaan skiën
. Gelijk afgesproken met een nichtje van me om een dagje te gaan skiën in Duitsland.
Niks spannends, gisteren half in de sneeuw staan sleutelen. Dat was eigenlijk toch een beetje te koud/nat![]()
[..]
je had zaterdag moeten werken? Werkze, in elk geval dan!
Mooi!quote:Op maandag 28 november 2005 09:37 schreef Christine het volgende:
Ik kan nog wel mailen hoor Moksy
En/of we moeten weer gaan lunchen binnenkort.
Niet omkiepen hé?! good luck!quote:Op maandag 28 november 2005 09:43 schreef marcb1974 het volgende:
Ik moet zo naar de vampieren, dit is niet uit vrije wil
![]()
Vanuit zuid-Limburg zit je toch zo in Monschau? Daar kun je ook al skiën, en Winterberg is ook niet zo ver weg (maar een andere kant in)! Wandelen is trouwens ook leuk in de ardennenquote:Op maandag 28 november 2005 09:50 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Hmmm een dagje Ardennen is natuurlijk ook leuk bedenk ik me nu... Eens kijken of dat valt ter regelen.
In de sneeuw sleutelen? dat lijkt me niet echt een hobby om in deze kou te doen..(maar jah.. ik ben ook maar een koud aangelegd vrouw-beestje)
En nu ga ik de komende 2 uur van FOK! afblijven.. echt waar!
* Cara heeft zelfdicipline....(dacht ze )
![]()
Bloed afnemen? Ik val al half om als ik alleen al een naald ziequote:
Ik moet het zo vaak doen, zo niet leuk meer worden als ik iedere keer zou omkiepen hequote:Op maandag 28 november 2005 09:56 schreef Frezer het volgende:
[..]
Bloed afnemen? Ik val al half om als ik alleen al een naald zie.
* Frezer is een watje mbt bloed.![]()
* Alicey is dubbel.. Ik vind het altijd heel interessant om te volgen hoe het bloed in buisjes loopt.. Maar ik ben ook al een keer bijna onderuit gegaan halverwege.quote:Op maandag 28 november 2005 09:56 schreef Frezer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 november 2005 09:56 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik ben maar 1 keer plat gegaan, en dat was na een verdoving bij de kaakchrirurg. Die vond dat niet leukquote:Op maandag 28 november 2005 09:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
* Alicey is dubbel.. Ik vind het altijd heel interessant om te volgen hoe het bloed in buisjes loopt.. Maar ik ben ook al een keer bijna onderuit gegaan halverwege.
Jottumquote:Op maandag 28 november 2005 09:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ben maar 1 keer plat gegaan, en dat was na een verdoving bij de kaakchrirurg. Die vond dat niet leuk![]()
Het lijkt alsof er cassis in zit, das niet realistisch genoeg om onderuit te gaan.quote:
Snijden is op zich niet zo erg hoorquote:Op maandag 28 november 2005 10:02 schreef Frezer het volgende:
[..]
Jottum. Laatst had had ik dat al bijna bij de tandarts bij het trekken van een verstandkies. De rest moeten ze snijden.
Ah okequote:Op maandag 28 november 2005 10:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Snijden is op zich niet zo erg hoor
Ik werd toen niet wakker binnen de standaard tijd. Toen had ie mensen laten rennen van andere afdeelingen
En nu ben ik maar even die naald in me laten steken,
tot over een uurtje allemaal
dawgyquote:Op maandag 28 november 2005 10:08 schreef dawg het volgende:
Mietjes, behalve Marc dan.
Ik prik mezelf 4x per week, met hele dikke naalden. Eat that!
Verdovingen heb ik eik nooit problemen mee gehad.. Alleen dus een keer bloed prikken. Ik voelde me echter ook al niet helemaal optimaal toen de naald er in ging, dus misschien speelt dat ook mee..quote:Op maandag 28 november 2005 09:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ben maar 1 keer plat gegaan, en dat was na een verdoving bij de kaakchrirurg. Die vond dat niet leuk![]()
Als ik mezelf zou moeten prikken zou ik waarsch. wel wennen op den duur.quote:Op maandag 28 november 2005 10:08 schreef dawg het volgende:
Mietjes, behalve Marc dan.
Ik prik mezelf 4x per week, met hele dikke naalden. Eat that!
Vanavond salsa dansenquote:Op maandag 28 november 2005 10:55 schreef marcb1974 het volgende:
Gaat er iemand nog wat leuks doen vandaag of van de week?
werkenquote:Op maandag 28 november 2005 10:55 schreef marcb1974 het volgende:
Gaat er iemand nog wat leuks doen vandaag of van de week?
Ik hoef gelukkig donderdag pas weer. Tot die tijd niet al te veel denk ik, vooral relaxen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |