abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32619321
Ik moet voor m'n studie een aantal sheets uitprinten, maar hoe doe ik dat?
Kan ik gewoon op het plastic printen? Zo ja, wat is dan het nut van dat stuk papier wat er aanvast zit?
Maakt het wat uit of de tekst begint bij de 'rug' van de sheet of niet?

Ik heb hier geen overheadprojector dus kan ik niet testen of ik het goed doe.
Bovendien kosten die dingen bijna een euro per stuk, dus wil ik niet lukraak wat dingen proberen.
pi_32619794
Je kan wel gewoon printen, alleen dat gaat het beste met een laserprinter volgens mij...
een inkt-jet printer spuit de inkt er gewoon "los" op en dit moet je dan langer laten drogen
pi_32621072
Inderdaad, gewoon op plastic printen.

Bij printopties kun je papiersoort ´overhead sheet´ oid instellen. Als je dat niet doet, word er minder inkt gespoten en dat kan er minder mooi uitzien, maar als het niet superbelangrijk is/veel sheets moet hebben dan is het een prima manier om inkt en geld te besparen. Als het geprojecteerd wordt zie je nauwelijks verschil - maar das een kwestie van uitproberen.

Wit blad zit erbij voor de lol... ziet er leuk uit en zo kun je niet op de verkeerde zijde printen.

Laser of inkjet maakt niet uit. Je kunt ook in kleur erop printen, iets wat veel mensen niet schijnen te weten
Ik zoek niet, ik vind.
pi_32622090
Oké, bedankt
  Moderator / Miss SHO zondag 27 november 2005 @ 17:17:00 #5
22592 crew  Ole
pi_32622126
Of eerst gewoon printen, en later kopieren op sheet.. (je kunt niet op alle sheets printen)
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')