wat train je wel niet als je 3-4-3 en 3-5-2 kan spelen? wingers of keepers? of verlies je structureel geld?quote:Op donderdag 1 december 2005 15:34 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Middenveld en miskleunen? NOg nooit enorm opgelet. Ik vind Buddy altijd wel handig, ik maak tegenwoordig ook mijn opstelling met mijn ogen dicht, maar mocht er een vorm-crisis zijn, of spelers die geblesseerd zijn, dan kijk ik toch wel in Buddy of er nog andere mogelijkheden zijn. Maar goed, ik zit in een divisie waarin ik makkelijk 3-4-3, 3-5-2 en 4-4-2 kan spelen. Het maakt toch geen zak uit, er ik speel zelfs vaker 3-4-3 dan 3-5-2 (blijft favourite) omdat ik van die gare verdedigers-trainers heb.
Iig, ik kom er wel uit, en ik bedenk wel wat leuks met Buddy erbijiedere week wat anders, en dan nog de laatste wedstrijd knallen tegen de nummer 2....... ik heb nog wel wat leuks in huis
![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 15:34 schreef hollander76 het volgende:
[..]
...... gare verdedigers-trainers....
mwah, div 8 is niet zo zwaar. Met een middenveld van 3 inner mids kan je nog wel wat potten brekenquote:Op donderdag 1 december 2005 20:35 schreef Lennox het volgende:
Ik wou net zeggen idd. Hoewel ik in competitie ook 4-4-2 speel en in Friendlies 5-3-2 (ik ben ook een gare verdedigers-trainer)
Pas in echt hoge divisies zal ik 5-3-2 counter moeten gaan spelen denk ik (vanf 7/8 ofzo)
is trainen op zulke hoge gradaties als reusachtig nog rendabel? kan me niet voorstellen. Je speelde IVe toch? Ik weet dat het in de Ve en beetje in de de IVe nog best mogelijk is op wat lagere gradaties te trainen zodat er nog wel wat rendabele winst te halen valt.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:31 schreef Game_Error het volgende:
Ik weet het, er zit al aardig wat training in mijn team, een kijken of ik deze gozer goed kan trainen...![]()
Mijn andere 2 hoofdmiddenvelders zijn trouwens Reusachtig en Bovennatuurlijk![]()
Maar als in de IVe en beter niet meer geld te verdienen valt met trainen......wat moet je dan doen om je team op peil te houden en om geld te verdienen?quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:32 schreef Grumpey het volgende:
[..]
is trainen op zulke hoge gradaties als reusachtig nog rendabel? kan me niet voorstellen. Je speelde IVe toch? Ik weet dat het in de Ve en beetje in de de IVe nog best mogelijk is op wat lagere gradaties te trainen zodat er nog wel wat rendabele winst te halen valt.
Zal ik die kutneuzen van je eens oprollen dan??quote:Op donderdag 1 december 2005 18:38 schreef The_Hives het volgende:
nog steeds 2e![]()
![]()
Joralf, Uddel, dat valt me tegen van jullie
Wel 90 topics meegemaakt. Leuk om de eerste posts terug te lezen
Iemand potje?
Als ie nu nog geen basisplek krijgtquote:Op vrijdag 2 december 2005 07:04 schreef DaMadKow het volgende:
En eindelijk, ja eindelijk (!!) Ismael Nazario Crawley 2 stappen omhoog in vorm !
Kostenreductie is een belangrijke winstpost, rente, er toch 2 gasten van 18/19 met formidabel/uitmuntend erin stoppen en trainen. Dan maak je alsnog wel aardig winst, en kan je goed meedraaien. vergeet niet, stadion en sponsorinkomsten liggen wel stuk hoger (salaris ook wel weer)quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:52 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Maar als in de IVe en beter niet meer geld te verdienen valt met trainen......wat moet je dan doen om je team op peil te houden en om geld te verdienen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |