Sorry.quote:Op zondag 27 november 2005 15:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja lach er maar om.Hij kan er toch ook niets aan doen?
quote:Op zondag 27 november 2005 15:50 schreef pos het volgende:
zanger?
quote:Op zondag 27 november 2005 15:22 schreef wyccie het volgende:
Geen drummer, geen gitarist. Geen boybandlid.
Hij acteert.
Dat heeft ze elk jaar rond deze tijdquote:
Wat dacht je van de koude wind en de droge luchtquote:Op zondag 27 november 2005 16:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ook. Ik wijt het aan een gebrek aan daglicht![]()
quote:
Jullie hebben samen één bed? Als Tong eruit is mag jij er in?quote:Op zondag 27 november 2005 16:18 schreef wyccie het volgende:
Maar nu tong wakker is geworden, moet ik weer gaan slapen.
Hmmm, heb ik het nou goed begrepen, en wist sooty het antwoord wél, maar wilde hij het niet zeggen omdat hij ervoor vreesde dat de credits naar een ander zouden gaan?!quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:43 schreef pyl het volgende:
Als ik nou Katherine Hepburn zeg, trap ik "erin" zeker?![]()
Ik kón niet geloven dat jij het niet zag......- en nog niet.quote:Op zondag 27 november 2005 16:34 schreef tong80 het volgende:
Oh shit nu zie ik het.
hahaha...jaaah die heeft ook zo'n pakjequote:
quote:Op zondag 27 november 2005 18:28 schreef Treinhomo het volgende:
Zou ik ze kunnen kennen ?
quote:
quote:
quote:
Geen vrouw, en met status quo zit je in het goede land.quote:
quote:Op zondag 27 november 2005 18:42 schreef Treinhomo het volgende:
Roger Taylor.
Komt doordat-ie bij jou in je cache zit.quote:Op zondag 27 november 2005 18:49 schreef tong80 het volgende:
Shit ff ander plaatje zoeken dan hoewel ik hem wel zie
Dan zou ik hem al eens eerder gezien moeten hebben, maar deze is helemaal nieuw voor mij.quote:Op zondag 27 november 2005 18:50 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Komt doordat-ie bij jou in je cache zit.
'k weet ook niet precies waar het aan ligt.quote:Op zondag 27 november 2005 18:53 schreef brother52 het volgende:
Dan zou ik hem al eens eerder gezien moeten hebben, maar deze is helemaal nieuw voor mij.
Nee, deze mannen waren baanbrekend als crossover Reggae/punk bandquote:Op zondag 27 november 2005 18:52 schreef Treinhomo het volgende:
Inner circle ?
Als er reggae in voorkomt, zal ik ze vast niet kennen...quote:Op zondag 27 november 2005 19:01 schreef tong80 het volgende:
Nee, deze mannen waren baanbrekend als crossover Reggae/punk band
Ik ken ze ook niet geloof ikquote:Op zondag 27 november 2005 19:03 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Als er reggae in voorkomt, zal ik ze vast niet kennen...
Da's metal en hip-hop...geen punk en reggae...quote:Op zondag 27 november 2005 19:11 schreef pyl het volgende:
Beastie Boys?
Was het zo raar?quote:
Gaan we schelden?quote:Op zondag 27 november 2005 19:14 schreef brother52 het volgende:
Bad Brains?
Als je dat graag wilt...quote:
quote:
quote:
Dan moet jke ze toch echt een keertje live gaan zienquote:
Liever niet.quote:Op zondag 27 november 2005 20:08 schreef tong80 het volgende:
Dan moet je ze toch echt een keertje live gaan zien
Inderdaad, ik heb ze vorig jaar gezien. Viel me absoluut niet tegen. Waarschijnlijk is die foto genomen na een optreden.quote:Op zondag 27 november 2005 20:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan moet jke ze toch echt een keertje live gaan zien
Ik pei(j)s dat dat het goede antwoord is, zunne.quote:Op zondag 27 november 2005 20:15 schreef Treinhomo het volgende:
Karla.
ow jaquote:Op zondag 27 november 2005 20:19 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik pei(j)s dat dat het goede antwoord is, zunne.
Het duurde even, maar het antwoord is helemaal goed.quote:Op zondag 27 november 2005 21:29 schreef wyccie het volgende:
Denise Richards
Weet je het zeker?quote:Op zondag 27 november 2005 21:35 schreef Tokay het volgende:
[..]
Het duurde even, maar het antwoord is helemaal goed.![]()
Zeur!quote:
En jij bent ook (weer) de kluts kwijt.quote:
Nee wyccie, dat mag jij doen!quote:Op zondag 27 november 2005 21:51 schreef wyccie het volgende:
Ga jij zo aan hem vragen waar hij was, als hij weer terug is?![]()
Gezellig dat je er bent, pyl.quote:
quote:Op zondag 27 november 2005 21:41 schreef Tokay het volgende:
[..]
Zeur!
Hier is ze nog een keer. Weet je dat ze onlangs is uitgeroepen tot leukste MILF?
[afbeelding]
Nou ja zeg, betreed ik het lokaal word ik meteen opgezadeld met die rotkop van Rumsfeld. Noem dat maar gezellig.quote:Op zondag 27 november 2005 21:55 schreef Tokay het volgende:
Gezellig dat je er bent, pyl.
Sorry.quote:Op zondag 27 november 2005 21:57 schreef pyl het volgende:
Nou ja zeg, betreed ik het lokaal word ik meteen opgezadeld met die rotkop van Rumsfeld. Noem dat maar gezellig.![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 21:57 schreef Z het volgende:
![]()
Een vriend van mij kreeg een kind. Hadden we hem met z'n allen een kaart gestuurd met daarop: Eindelijk een Milf! En z'n vriendin maar blijven vragen wat een milf is.
Opzoek naar wat info over meneer hier bovenquote:Op zondag 27 november 2005 22:01 schreef wyccie het volgende:
Z......je was net zomaar even off line! Waar was je???
Nou. Gezellig dan.quote:
Die is ook wat wazig inderdaad. Maar die is heel klein, en heeft een baardje (tenminste, de laatste keer dat ik hem zag).quote:Op zondag 27 november 2005 22:46 schreef wyccie het volgende:
Dat is dan Will Oldham!?!?!
Goede reisquote:Op zondag 27 november 2005 22:59 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Ik vertrek naar dromenland.Welterusten!
![]()
Tot morgenquote:Op zondag 27 november 2005 23:01 schreef Z het volgende:
[..]
Die is ook wat wazig inderdaad. Maar die is heel klein, en heeft een baardje (tenminste, de laatste keer dat ik hem zag).
I'm off
Je zou eens moeten proberen overdag niet meer te slapen denk ik.quote:Op maandag 28 november 2005 01:21 schreef wyccie het volgende:
Ik ben ook laat...ik moet eens op tijd slapen![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 01:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je zou eens moeten proberen overdag niet meer te slapen denk ik.![]()
Vinden ze dat op zijn werk niet vreemd?quote:Op maandag 28 november 2005 01:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Maar dat lukt me niet. TH doet dat ook, da's gezellig. Samen middagdutje doen![]()
Een vriendin van me is naar Spanje geëmigreerd. Daar begrijpen ze het ook veel beter dan hier. Die heeft 3 uur lunchpauze. Dan eten ze een flinke maaltijd en gaan vervolgens twee uurtjes liggen slapen. Hier in Nederland mag je blij zijn als je 45 minuten hebt tussen de middag.quote:Op maandag 28 november 2005 01:42 schreef wyccie het volgende:
Alleen in het weekend dus![]()
Maar doordeweeks rond een uur of 20:00h bijslapen is ook heerlijk
Dat is echt zó stom en vooral in-produktief. Het eerste half uur nadat je gegeten hebt zit er zoveel bloed in je pens om het eten te verteren dat je je niet of nauwelijks kunt concentreren, simpelweg omdat je daarvoor juist dat bloed in je hoofd nodig hebt.quote:
quote:Op maandag 28 november 2005 01:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is echt zó stom en vooral in-produktief. Het eerste half uur nadat je gegeten hebt zit er zoveel bloed in je pens om het eten te verteren dat je je niet of nauwelijks kunt concentreren, simpelweg omdat je daarvoor juist dat bloed in je hoofd nodig hebt.
Ik kan moeilijk alle straatnamen op gaan noemen, ga maar even koffie zettenquote:Op maandag 28 november 2005 09:16 schreef pyl het volgende:
Hmmmm..........ja, misschien heb ik de week wel te stevig geopend. Afijn, even doorzetten.![]()
Het is iemand die door Fotoloog zou kunnen zijn geplaatst (hoewel ik niet weet of er in Amsterdam een straat naar meneer is genoemd).
Hoiquote:
Ben toch bang dat je plaatje nog wel even staatquote:Op maandag 28 november 2005 10:28 schreef pyl het volgende:
Nee, nee, zoek het wat vroeger.
[afbeelding]
![]()
Whoah, wyccie!!quote:Op maandag 28 november 2005 10:30 schreef wyccie het volgende:
De heer Champollion dus. Van de steen van Rosetta of zoiets.
quote:Op maandag 28 november 2005 10:33 schreef pyl het volgende:
[..]
Whoah, wyccie!!![]()
Kleine kanttekening: Champollion (1790-1832) heeft aan de hand van de steen van Rosetta het hiëroglyfenschrift ontcijferd.![]()
Da's uiteraard goedquote:Op maandag 28 november 2005 10:42 schreef Neleos het volgende:
Meneer Meeuwis
quote:Op maandag 28 november 2005 11:12 schreef wyccie het volgende:
De advocaat uit Erin Brockovich, Albert Finney?
quote:Op maandag 28 november 2005 11:12 schreef pos het volgende:
paris hilton in ieder geval
of is het die andere...hmm...van Lionel Richie
Geen Hilton. Nicole Ritchie is wel goed.quote:Op maandag 28 november 2005 11:13 schreef Neleos het volgende:
Zijn het Nicky Hilton en Nicole Richie?
quote:
Die ken je wel.....quote:Op maandag 28 november 2005 11:14 schreef Tokay het volgende:
Die linker is Nicole Richie, die ander ken ik niet, en dat wil ik graag zo houden.
Gadver, die vieze Tara Reid natuurlijk.quote:Op maandag 28 november 2005 11:15 schreef wyccie het volgende:
Je hebt die tepelfoto's van d'r vast wel eens gezien in SHO
quote:Op maandag 28 november 2005 11:16 schreef Tokay het volgende:
[..]
Gadver, die vieze Tara Reid natuurlijk.
Die tepelfoto's.... brrrrr. Yuk.
Tokay toch!!!!quote:Op maandag 28 november 2005 11:21 schreef Tokay het volgende:
Ter illustratie zal ik de bewuste foto hier even plaatsen.![]()
Jullie zullen lijden!Net als ik, toen ik die vreselijke foto onder ogen kreeg!
![]()
[afbeelding]
Nu nog steeds niet?quote:Op maandag 28 november 2005 11:24 schreef wyccie het volgende:
Tokay toch!!!!![]()
Gelukkig doet de foto het niet
Helaas wel.....quote:
Hoi Diaanquote:
quote:Op maandag 28 november 2005 11:37 schreef wyccie het volgende:
Hallo
Dart...is die vrouw een schrijfster?
quote:Op maandag 28 november 2005 11:39 schreef Neleos het volgende:
Edith Piaff?
De dame op het plaatje was iets als eerstequote:
De eerste vrouw die een vliegtuig bestuurde?quote:Op maandag 28 november 2005 12:27 schreef dartfanaat het volgende:
De dame op het plaatje was iets als eerste
quote:Op maandag 28 november 2005 12:29 schreef Tokay het volgende:
[..]
De eerste vrouw die een vliegtuig bestuurde?
hahahaquote:Op maandag 28 november 2005 12:42 schreef Treinhomo het volgende:
De eerste vrouw die kon fileparkeren ?
Bestaan die dan?quote:Op maandag 28 november 2005 12:42 schreef Treinhomo het volgende:
De eerste vrouw die kon fileparkeren ?
Zou je aan pos moeten vragen...quote:Op maandag 28 november 2005 12:52 schreef Berkery het volgende:
Bestaan die dan?
Hij is idd leuk Tokayquote:Op maandag 28 november 2005 13:06 schreef Tokay het volgende:
Ik doe even een leuke TDP.![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 28 november 2005 13:11 schreef Tokay het volgende:
De eerste vrouwelijke burgemeester van Nederland?
(die kon fileparkeren?)
Kijk, dat bedoelt TH: je moet je op de weg concentreren!!!quote:Op maandag 28 november 2005 13:18 schreef pos het volgende:
Ik concentreer me even op het plaatje van Tokay
quote:Op maandag 28 november 2005 13:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Evita Peron?
Nee pyl...je moet je concentreren op datgene waar je mee bezig bentquote:Op maandag 28 november 2005 13:21 schreef pyl het volgende:
[..]
Kijk, dat bedoelt TH: je moet je op de weg concentreren!!!
Zeg jongeman, die toon die je nu aanslaat bevalt me helemaal niet!quote:Op maandag 28 november 2005 13:17 schreef dartfanaat het volgende:
![]()
O ja, dacht je dat de dame een Nederlandse is? In dat geval kun je nog lang wachten eer ik zeg dat het antwoord goed is.
Je gaat toch niet beweren dat je plaatjes aan het raden bent?quote:
wacht, ik zal het anders formuleren:quote:Op maandag 28 november 2005 13:33 schreef Tokay het volgende:
[..]
Zeg jongeman, die toon die je nu aanslaat bevalt me helemaal niet!![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 13:33 schreef dolle_hond het volgende:
de dame lijkt me een astrid lindgren - impersonator
Nee, helaasquote:
Nee, je hebt gelijk...ben ook met meerder dingen tegelijk bezig maar zoals ik je al schreef is dat geen probleemquote:Op maandag 28 november 2005 13:33 schreef pyl het volgende:
[..]
Je gaat toch niet beweren dat je plaatjes aan het raden bent?
Sorry dat ik niet eerder antwoordde. Ben met teveel dingen tegelijk bezig.![]()
Ik zag 'r naam ergens staan waar ik vrij vaak kijk......vooral door de week.quote:Op maandag 28 november 2005 14:57 schreef pyl het volgende:
Hmmmmm.....ik weet het, maar heb gegoogled.....![]()
Een dart sitequote:Op maandag 28 november 2005 15:01 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Ik zag 'r naam ergens staan waar ik vrij vaak kijk......vooral door de week.
Daar haalde ik ook de "inspiratie"
Daar kijk ik nog vakerquote:
Hoe kom je erop..............Neequote:Op maandag 28 november 2005 15:03 schreef Neleos het volgende:
Is het de allereerste premier van het allereerste land waar ze de allereerste vrouwelijke premier hadden?
moet je mijn profiel ff kijkenquote:Op maandag 28 november 2005 14:42 schreef Diaan73 het volgende:
Hee d_h... ik zie je nieuwe avatar, maar waar ben je winnaar van? Kan ik niet goed lezen..
Takashi Shimura award?? wat houdt dat in?quote:Op maandag 28 november 2005 15:06 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
moet je mijn profiel ff kijken
de meest sympathieke FTR-userquote:Op maandag 28 november 2005 15:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Takashi Shimura award?? wat houdt dat in?
Volgens mij ookquote:
Nee.....quote:Op maandag 28 november 2005 16:09 schreef Tokay het volgende:
Maarre, is mijn leuke meneer in drievoud nu eigenlijk al geraden?![]()
Hij is nog hartstikke jong! Uit 1981, om precies te zijn.quote:grew up in Boston, son of a dentist and a dancer. In high school, he decided he wanted to pursue acting, and went to New York the summer after his junior year where he interned at a casting office and took a summer acting program. An agent he met that summer later helped him get his start after he finished high school. He had bit parts on various TV dramas like "Boston Public" (2000) before scoring major feature film roles.
Ow die film hebben wij onlangs ook nog gezien, erg goede film vond ik. Ik had het plaatje niet gezien (in de drukte geen tijd om terug te lezen, kijk af en toe)..... anders had ik het misschien wel geweten.. maar ja dat is achteraf lullen.:Dquote:Op maandag 28 november 2005 16:44 schreef Tokay het volgende:
Ik denk dat hij te onbekend is, dus ik zal zijn naam wel geven: Chris Evans.
En het was deze film:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |