abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 november 2005 @ 13:29:12 #1
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_32615987
ik wilde dus geld overmaken naar mn spaarrekening, maar op de een of andere manier kan dat nu niet meer zomaar?????? volgens de help moet je nu een tan-code invoeren, net als bij betalen, maar als ik een spaaropdracht invoer krijg ik geen tancode gestuurd op mn mobiel en bovendien verschuift hij een dag..???? betekent dit ook dat je voor automatische spaaropdrachten ineens tan-codes moet invoeren..

ik vind dit eigenlijk nogal debiel, aangezien het hier om interne transacties, dsu een internetspaarrekening die direct aan je eigen girorekening is gekoppeld!! wie is het al gelukt iets over te maken met dit nieuwe systeem?? Ik kan nu dus niet meer direct dingen overmaken zoals voorheen, maar ik heb dus ook geen tancode gekregen, krijig ik die dan alsnog wanneer de postbank voornemens is mijn transactie te volbrengen?? bij betalingen krijg je direct een tancode.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_32616732
anders wacht je met spaar transacties tot je ook een gewone transactie hebt, dan kan je die combineren en dan krijg je zeker weten een tan code toe gestuurd
  zondag 27 november 2005 @ 14:02:12 #3
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_32616794
ik zie het al , ik lees net dat het vanaf 30 november is, ik zat al te wachten op een tan-code die niet kwam.

[ Bericht 56% gewijzigd door BloodhoundFromHell op 27-11-2005 18:47:07 ]
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_32641335
hehe mjah daar had ik ook nog niet naar gekeken...
maar net toen ik me spaarrekening weer eens vulde stond er gewoon ingeplanned enzo dus opzich..

maar mocht het zo zijn dat je een x geen tan krijgt ofzo, je kan er ook 5 tegelijk aanvragen:
Aanvragen TAN-voorraad Help
Het is mogelijk om vijf TAN-codes in één keer op uw mobiele telefoon te ontvangen. U heeft dan een voorraad TAN-codes ter beschikking. Erg handig als u bijvoorbeeld op vakantie gaat naar het buitenland.
U ontvangt direct 5 TAN-codes via SMS op uw mobiele telefoon.

maar ik heb wel een ander punt, internet spaarrekening heeft een maximum rente van 2,5% en ik zit met me opgebouwde rente op 3,58% erg raar dus
pi_32645853
quote:
Op maandag 28 november 2005 11:57 schreef GanGStaR het volgende:

maar ik heb wel een ander punt, internet spaarrekening heeft een maximum rente van 2,5% en ik zit met me opgebouwde rente op 3,58% erg raar dus
Die 2,5% geldt voor nu.

Die "3,58%" is wat je hebt opgebouwd gedurende het jaar.(dat is niet dat percentage, want je saldo fluctueert waarschijnlijk het hele jaar, net als de rente)
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')