Hallo PC Eend, ik vind dat je het vertrek van Scanman niemand anders kunt aanrekenen dan Scanman zelf...er wordt hier tegen niemand een hetze gevoerd.....als iedereen de zaken in dit forum oppakt zoals dat hoort...=LUCHTIG... dan hoeft er niemand te vertrekken.quote:Op zondag 27 november 2005 19:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had het niet eens over het scanmantopic, volgens mij heb jij de hetze hier gewoon doorgezet
Ik word hier zo moe van, als het zo doorgaat overweeg ik zelf WEER een exit
Achjoh, je reageerd veel te weinig tegedraads om het urenlang in te gaan smerenquote:Op zondag 27 november 2005 20:18 schreef Jappie het volgende:
[..]
Waar waren we ook alweer gebleven?![]()
Ow ja...Scanman01 dus![]()
WAAR?????????quote:Op zondag 27 november 2005 20:21 schreef APK het volgende:
JOSTIFLIP!
Heb jij ook zo'n bank?quote:Op zondag 27 november 2005 20:23 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Hallo PC Eend, ik vind dat je het vertrek van Scanman niemand anders kunt aanrekenen dan Scanman zelf...er wordt hier tegen niemand een hetze gevoerd.....als iedereen de zaken in dit forum oppakt zoals dat hoort...=LUCHTIG... dan hoeft er niemand te vertrekken.
Je neemt jezelf toch wel heel serieus als je met hart en ziel de lawaaibank van je buren gaat verdedigen...![]()
Je moest eens weten wat ik allemaal flauw vind, het is zo makkelijk allemaalquote:Op zondag 27 november 2005 20:20 schreef cuall het volgende:
[..]
Cuall is bij alle opdrachten van deelname uit gesloten.![]()
...beetje flauwe opmerking![]()
Het gaat verdomme helemaal niet over mijn bankquote:Op zondag 27 november 2005 20:23 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Hallo PC Eend, ik vind dat je het vertrek van Scanman niemand anders kunt aanrekenen dan Scanman zelf...er wordt hier tegen niemand een hetze gevoerd.....als iedereen de zaken in dit forum oppakt zoals dat hoort...=LUCHTIG... dan hoeft er niemand te vertrekken.
Je neemt jezelf toch wel heel serieus als je met hart en ziel de lawaaibank van je buren gaat verdedigen...![]()
Trap maar af!quote:Op zondag 27 november 2005 20:24 schreef demins het volgende:
Mag ik deze bash van u?
* Hoofse buiging maakt
quote:
JOSTIFLIP!quote:Op zondag 27 november 2005 20:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat ik allemaal flauw vind, het is zo makkelijk allemaal
quote:Op zondag 27 november 2005 20:26 schreef versabommie het volgende:
Jij bent nietsontziend in je poging op een bitch te lijken! zijn![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 20:26 schreef Maurisico het volgende:
[..]
nee, maar mijn buren wel....euhh zes jaar geleden....![]()
JOSTIFLIP!quote:
Nee doe maar vlaflip...quote:Op zondag 27 november 2005 20:28 schreef versabommie het volgende:
JOSTIFLIP!
quote:Op zondag 27 november 2005 20:26 schreef Maurisico het volgende:
[..]
nee, maar mijn buren wel....euhh zes jaar geleden....![]()
Wat zie je er trouwens leuk uit, vanavond!quote:
Ik had zonder meer aangenomen dat een Bitch zou leiden in de dans!quote:
Dank je fanclublid... (zie onder)quote:Op zondag 27 november 2005 20:29 schreef versabommie het volgende:
Wat zie je er trouwens leuk uit, vanavond!
Ik waardeer een serieuze toon, mag ik?quote:Op zondag 27 november 2005 20:23 schreef Maurisico het volgende:
[..]
EY! royeer mij eens, je ziet er leuk uit met die nieuwe bezem, takkeheks. Dat bedoelde ik!quote:Op zondag 27 november 2005 20:30 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dank je fanclublid... (zie onder)![]()
Wel jammer eik....ik heb zowel Utregse als Rotterdamse collega's die het mij en mijn mede amsterdamse collega's echt wel voor de voeten gaan gooien...if not de hele week...je zou goed hebben kunnen dienen als oefenstofquote:Op zondag 27 november 2005 20:23 schreef versabommie het volgende:
Achjoh, je reageerd veel te weinig tegedraads om het urenlang in te gaan smeren
ok ok omdat je zo aandringt nog ff jennen dan :quote:Op zondag 27 november 2005 20:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wel jammer eik....ik heb zowel Utregse als Rotterdamse collega's die het mij en mijn mede amsterdamse collega's echt wel voor de voeten gaan gooien...if not de hele week...je zou goed hebben kunnen dienen als oefenstof![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |