Is al in de score meeverwerkt door een oplettende M-en-Aquote:
Topquote:Op zondag 27 november 2005 19:27 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Is al in de score meeverwerkt door een oplettende M-en-A![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 19:27 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Is al in de score meeverwerkt door een oplettende M-en-A![]()
Zo ligt de positie op bank in ieder geval weer helemaal openquote:
Ja over een uurtje is die ligpositie ingenomen, want dan lig ik Gooische Vrouwen te kijkenquote:Op zondag 27 november 2005 19:37 schreef M-en-A het volgende:
Zo ligt de positie op bank in ieder geval weer helemaal open![]()
Jij associeert een bank met liggen, he?quote:Op zondag 27 november 2005 19:37 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Zo ligt de positie op bank in ieder geval weer helemaal open![]()
Hetze.quote:Op zondag 27 november 2005 19:22 schreef PC eend het volgende:
Cuall gaat dit keer ook geen punten krijgen, want ik vind weer dat ze onterecht bezig is en de hetze tegen scanman gewoon doorzet.
PC eend ik wil het niet hebben over je stem, die mag je geven zoals jij dat wil, maar ik wil wel even reageren op je motief om je stem niet aan mij te geven:quote:Op zondag 27 november 2005 19:22 schreef PC eend het volgende:
Cuall gaat dit keer ook geen punten krijgen, want ik vind weer dat ze onterecht bezig is en de hetze tegen scanman gewoon doorzet en waarom telt die stem van Day niet terwijl ze moeite heeft gedaan om iemand te machtigen en niet zo maar iemand, de grote baas zelf
De scanman van de foto zie ik nog niet zo gauw zichzelve aflikken met zijn onderdanen. Lijkt me meer een beetje een stijve hark! Waar haal je die info vandaan, mag ik vragen?quote:Op zondag 27 november 2005 19:43 schreef APK het volgende:
[..]
Hetze.![]()
Kom op zeg, het is het EO-forum niet.![]()
Die pipo geilt op afscheidstopics om daarna glorieus uit de virtuele dood op te staan om door zijn onderdanen afgelikt te worden.
Het ging helemaal nergens over, hij wilde gebashed worden en lulde zichzelf met 300km/u een hoek in met zijn vage geleuter, dubieuze verklaringen en moralistische veroordelingen.
If you can't stand the heat, stay out of the sauna in a gay bar.![]()
Ik zou het ook proberen recht te lullen als ik jou was, dit kan je punten kosten vriendquote:Op zondag 27 november 2005 19:43 schreef APK het volgende:
[..]
Hetze.![]()
Die pipo geilt op afscheidstopics om daarna glorieus uit de virtuele dood op te staan om door zijn onderdanen afgelikt te worden.
Het ging helemaal nergens over, hij wilde gebashed worden en lulde zichzelf met 300km/u een hoek in met zijn vage geleuter, dubieuze verklaringen en moralistische veroordelingen.
nee joh dwaas, heb vrouw en kidsquote:
quote:Op zondag 27 november 2005 19:43 schreef APK het volgende:
[..]
Hetze.![]()
Je moet iets specifieker zijn met jouw zoekopdracht.quote:Op zondag 27 november 2005 19:46 schreef demins het volgende:
Waar haal je die info vandaan, mag ik vragen?
Zo game on...hoest met de servival?quote:Op zondag 27 november 2005 19:47 schreef versabommie het volgende:
Jappie, ik zal je missen in het spel, maar er was gewoonweg geen plek meer voor ons twee![]()
Lees jouw eigen NSB reactie nog even terug in het betreffende topic, ex vriend.quote:Op zondag 27 november 2005 19:47 schreef PC eend het volgende:
Ik zou het ook proberen recht te lullen als ik jou was, dit kan je punten kosten vriend
Ik had het niet eens over het scanmantopic, volgens mij heb jij de hetze hier gewoon doorgezetquote:Op zondag 27 november 2005 19:44 schreef cuall het volgende:
[..]
PC eend ik wil het niet hebben over je stem, die mag je geven zoals jij dat wil, maar ik wil wel even reageren op je motief om je stem niet aan mij te geven:
T.a.v. Scanman:
- ik mag, net als een ieder reageren in het Scanman topic, als ik daar mijn visie neerzet en die niet strookt met die van jou, wil dat nog niet zeggen dat ik de hetze een nieuw leven in blaas, als één reactie zoveel teweeg zou brengen , dicht je mij magische krachten toe.
T.a.v.Day:
- de beslissing om stemmen met volmacht niet toe te staan, is op democratische wijze genomen, (meeste stemmen gelden) en derhalve niet fair om mij dit aan te rekenen.
![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 19:46 schreef demins het volgende:
[..]
De scanman van de foto zie ik nog niet zo gauw zichzelve aflikken met zijn onderdanen. Lijkt me meer een beetje een stijve hark! Waar haal je die info vandaan, mag ik vragen?
Proef ik daar enige jaloezie uitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |