Ander slachtoffer zoeken maargoed.. het komt eraanquote:Op zondag 27 november 2005 18:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Moet je nu weer helemaal opnieuw beginnen ?
quote:Op zondag 27 november 2005 18:22 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ander slachtoffer zoeken maargoed.. het komt eraan![]()
Wat jammer dat ik zo weinig van je zie! Kom eens wat vaker langs. Gezelli ! Drinken we een keertje wat samen!quote:
hehehe ik ben er meer dan je denktquote:Op zondag 27 november 2005 18:25 schreef demins het volgende:
[..]
Wat jammer dat ik zo weinig van je zie! Kom eens wat vaker langs. Gezelli ! Drinken we een keertje wat samen!![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 18:17 schreef demins het volgende:
[..]
Ik zie mezelf graag als een milder criticus...
quote:Op zondag 27 november 2005 18:27 schreef MissHobje het volgende:
[..]
hehehe ik ben er meer dan je denkt![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 18:27 schreef cuall het volgende:
[..]
Zo ervaar ik jou ook hoor, geeft niet, we gaan allemaal wel eens de mist in met ons image.
quote:Op zondag 27 november 2005 18:25 schreef demins het volgende:
[..]
Wat jammer dat ik zo weinig van je zie! Kom eens wat vaker langs. Gezelli ! Drinken we een keertje wat samen!![]()
Ik heb een negatieve hallucinatie! Waar zie jij de kindertjes?quote:
Op het verjaardagsfeestje?quote:Op zondag 27 november 2005 18:42 schreef demins het volgende:
[..]
Ik heb een negatieve hallucinatie! Waar zie jij de kindertjes?![]()
Nou fort weer naar buitenquote:Op zondag 27 november 2005 18:47 schreef APK het volgende:
Ik moet vaker even buiten gaan spelen, dat levert punten op.![]()
Hé Hobbel, bedankt!![]()
van A naar Beterquote:Op zondag 27 november 2005 18:42 schreef demins het volgende:
[..]
Ik heb een negatieve hallucinatie! Waar zie jij de kindertjes?![]()
Hoe lang staat er voor die opdracht?quote:Op zondag 27 november 2005 19:03 schreef cuall het volgende:
ATTENTIE OVER TWEE UUR VOLGT DE DAGOPDRACHT
![]()
Deze opdracht is voor iedereen die stemrecht heeft.
EINDE BERICHT
![]()
Hhehhe verdiend hoor!quote:Op zondag 27 november 2005 18:47 schreef APK het volgende:
Ik moet vaker even buiten gaan spelen, dat levert punten op.![]()
Hé Hobbel, bedankt!![]()
Hij start om 21.00 uur en duurt maar kort, denk niet langer dan hooguit 1 minuut (inclusief de uitslag)quote:Op zondag 27 november 2005 19:06 schreef APK het volgende:
[..]
Hoe lang staat er voor die opdracht?
Ik moet straks weer even weg.
Oh, dan moet ik effe een laptopje met WIFI zien te scoren tijdens de avondmis.quote:Op zondag 27 november 2005 19:14 schreef cuall het volgende:
[..]
Hij start om 21.00 uur en duurt maar kort, denk niet langer dan hooguit 1 minuut (inclusief de uitslag)
quote:Op zondag 27 november 2005 19:17 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, dan moet ik effe een laptopje met WIFI zien te scoren tijdens de avondmis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |