abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 november 2005 @ 07:30:03 #1
134583 JohanV.
De hakkelaar.
pi_32612436
Stel je bent een callcenter medewerker. Vaak worden de gevoerde gesprekken opgenomen.
Mag een leidinggevende zomaar gesprekken afluisteren? Of mag dit alleen in heel specifieke gevallen? Bijvoorbeeld als er klachten zijn omtrent de medewerker?
Ik haat moslims alleen al omdat ze ritueel slachten.
pi_32612587
Het is bij een callcenter gebruikelijk dat die gesprekken tbv. kwaliteitsbewaking beluisterd worden en aangezien dat bij jou bekend is, mag dat.
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
  zondag 27 november 2005 @ 10:55:36 #3
134583 JohanV.
De hakkelaar.
pi_32613278
quote:
Op zondag 27 november 2005 09:00 schreef _-rally-_ het volgende:
Het is bij een callcenter gebruikelijk dat die gesprekken tbv. kwaliteitsbewaking beluisterd worden en aangezien dat bij jou bekend is, mag dat.
Dus dat mag ongelimiteerd? Dus zonder enige aanwijzing dat er mogelijk klachten zouden kunnen zijn mbt een bepaalde werknemer kan de leidinggevende zijn gang maar gaan
pi_32613352
quote:
Op zondag 27 november 2005 10:55 schreef JohanV. het volgende:

[..]

Dus dat mag ongelimiteerd? Dus zonder enige aanwijzing dat er mogelijk klachten zouden kunnen zijn mbt een bepaalde werknemer kan de leidinggevende zijn gang maar gaan
Ja, hoe moeten ze anders de kwaliteit bewaken ? Ze kunnen moeilijk tegen hun klanten zeggen: 'we gaan pas kijken naar de kwaliteit als we klachten krijgen'.
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
  zondag 27 november 2005 @ 12:22:43 #5
134583 JohanV.
De hakkelaar.
pi_32614573
quote:
Op zondag 27 november 2005 11:03 schreef _-rally-_ het volgende:

[..]

Ja, hoe moeten ze anders de kwaliteit bewaken ? Ze kunnen moeilijk tegen hun klanten zeggen: 'we gaan pas kijken naar de kwaliteit als we klachten krijgen'.
Nou ja, het lijkt me dat er ook andere wegen bewandeld kunnen worden. Waarom de medewerker in kwestie er niet even bijroepen indien er wat afgeluisterd gaat worden? Waarom allemaal zo geheimzinnig?
pi_32614691
quote:
Op zondag 27 november 2005 12:22 schreef JohanV. het volgende: Waarom de medewerker in kwestie er niet even bijroepen indien er wat afgeluisterd gaat worden? Waarom allemaal zo geheimzinnig?
omdat de medewerker het dan weet en z'n best gaat doen?
niet erg representatief dan natuurlijk...
  zondag 27 november 2005 @ 12:42:35 #7
134583 JohanV.
De hakkelaar.
pi_32614938
quote:
Op zondag 27 november 2005 12:29 schreef Xcalibur het volgende:

[..]

omdat de medewerker het dan weet en z'n best gaat doen?
niet erg representatief dan natuurlijk...
Nee ik bedoel het een beetje anders. Stel je houdt 2x per jaar een test. Mensen weten niet wanneer. Zodra je een willekeurig gesprek wilt gaan naluisteren roep je die medewerker erbij en ga je samen dat gesprek naluisteren en eventueel evalueren.
pi_32618150
quote:
Op zondag 27 november 2005 10:55 schreef JohanV. het volgende:

[..]

Het mag niet ongelimiteerd, en als een gesprek wordt opgenomen moet je dat uiterlijk bij aanvang ervan weten.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')