abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32880884
Canada heeft natuurlijk veruit het sterkste team op papier. Traditioneel heeft Canada het moeilijk tegen de Tsjechen, die met Hasek en Vokoun natuurlijk 2 geweldige goalies hebben. Ze hebben wel een zwakke defense. Maar goed mogelijke teams:
Tsjechie

Hasek, Vokoun
Defense:
Tomas Kaberle - Roman Hamrlik
Pavel Kubina - Jaroslav Spacek
Marek Zidlicky - Kuba, Slegr, Kaberle F., Modry.

Offense:
Havlat - Straka - Jagr
Elias - Lang - Hejduk
Rucinsky - Prospal - Dvorak
Cajanek - Vyborny - Hemsky

USA:

Forwards:
Tkachuk-Modano-Guerin
Knuble-Weight-Amonte
Cole-Gomez-Gionta
Rolston-Conroy-Blake

Defense:
Leetch-Leopold
Schneider-Liles
Gleason-Miller
Rafalski-Martin

Goaltenders:
DiPietro
Esche
Grahame

Finland:

Forwards:
Jere Lehtinen-Saku Koivu-Teemu Selänne
Sami Kapanen-Olli Jokinen-Tuomo Ruutu
Antti Miettinen-Niko Kapanen-Jussi Jokinen
Ville Nieminen-Mikko Koivu-Antti Laaksonen
Tony Salmelainen

Defense:
Sami Salo-Kimmo Timonen
Teppo Numminen-Joni Pitkänen
Toni Lydman-Janne Niinimaa
Aki Berg

Goalies:
Miikka Kiprusoff
Kari Lehtonen
Jussi Markkanen

Rusland:

Offense:
Kovalchuk-Yashin-Sushinsky
Samsonov-Datsyuk-Kovalev
Ovechkin-Malkin-Morozov
Frolov-Federov-Kharitonov
Extra: Viktor Kozlov (Zvinovjev)

Defense:
Zubov-A.Markov
Gonchar-Tyutin
D.Markov-Zhitnik
Tverdovsky (Zyuzin)

Goalies:
Khabibulin
Nabokov
Sokolov

Canada:

Offense:
Gagne-Sakic-Iginla
Staal-Thornton-Bertuzzi
Heatley-Spezza-Nash
Lemieux-Lecavalier-Richards

Defense:
Niedermeyer-Pronger
Blake-Foote
Jovanovski-Redden

Goalies:
Brodeur
Luongo

Sverige:

Offense:
Holmström - Sundin - Alfredsson
Näslund - Forsberg - Samuelsson
Zetterberg - Jönsson - Modin
Axelsson - Påhlsson - Nilson
(Hedström or Ekman)
Defense:
Lidström - Norström
K. Johnsson - Ragnarsson
Kronwall - Öhlund
(Bäckman 7th and Kenny 8th)

Goalies:
Henrik Lundqvist
Mikael Tellqvist
Johan Hedberg

Bij Zweden ontbreken in deze line-up onder andere Nylander en de Sedins. Wat betreft de forwards zitten ze wel goed. De defense is niet al te best. Maar het zwakke punt van Zweden, de goalies, kan door de komst van Lundqvist wellicht eindelijk eens voor langere tijd opgelost worden.
Lundqvist, Magnus Johanson: Hejå, hejå LHC!
O-H-I-O; Buckeyes
  woensdag 7 december 2005 @ 02:34:40 #102
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_32881428
Wat een sterke teams allemaal.

Grand Rapids Griffin Jiri Hudler heeft z'n eerste speelminuten al te pakken voor Detroit, misschien net op tijd voor nog een selectie voor Tjsechie.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_32882133
Ik heb net de OT en Penalty shoot-out van Philly en Cal zitten kijken en dat was de moeite waard.

Waar is Jorgen Johnsson JRZweeds?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_32886567
quote:
Op woensdag 7 december 2005 04:34 schreef fernando_redondo het volgende:
Ik heb net de OT en Penalty shoot-out van Philly en Cal zitten kijken en dat was de moeite waard.

Waar is Jorgen Johnsson JRZweeds?
Hier staat hij:

Zetterberg - Jönsson - Modin

Er zullen ongetwijfeld nog spelers niet genoemd zijn, die toch deel zullen uitmaken van de selecties.
Zo speelt Ragnarsson nu bij Almtuna in de Zweedse 2e divisie en is Kronwwall gebleseerd. Beide zijn dus onzeker. Verder is de aanwezigheid van Jönsson ook twijfelachtig. Kan hij het nog? Hij is natuurlijk wel de leider samen met Sundin, maar er wordt getwijfeld of hij het niveau nog wel aan kan. Verder is het natuurlijk nog maar de vraag of je echt een checking line zou moeten gebruiken. Indien je die niet gebruikt heb je een extra plaatsen over voor de Sedins, Steen of Nylander.

Tenslotte heeft de coach van Zweden altijd gezegd dat er ongeveer 5 spelers uit de Zweedse competities bij zouden zitten. Vind dat zelf nogal dubieus. Die kunnen het niveau gewoon niet aan, hoewel wanneer je die ongeveer 5 als 4 ziet en daarbij Ragnarsson', Jönsson, Liv/Salo en nog een 4e selecteert het allemaal nog wel meevalt.
O-H-I-O; Buckeyes
  woensdag 7 december 2005 @ 13:21:21 #105
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_32889073
Yzerman gaat misschien ook nog mee naar de OS hoorde ik gisteren bij ESPN.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_32889275
Zeker niet en hij heeft er ook niks te zoeken.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 7 december 2005 @ 13:37:21 #107
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_32889524
Ik had niet anders van je verwacht.

Raar dat Brodeur daar anders over denkt, maar die heeft er ook geen verstand van.

Kan prima mee voor wat minuten, een paar punten, als 'coach' en als toekomstig Hall of Famer.

Red Wings winnen makkelijk met 5-2, o.a. een prachtige goal van Steve S.

Shanahan now 15th all-time in goals scored
pi_32889809
De 5e center van Canada heeft 28 punten, Steve Y 9
  woensdag 7 december 2005 @ 19:04:51 #109
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_32898434
Ik als Detroit-fan en Yzerman-fan vind ook eerlijk gezegd dat hij in elk geval niet bij de eerste 4 lijnen moet zitten. Hij moet echter wel mee. Als stand-in voor een geblesseerde en om de coach te assisteren. En natuurlijk om Canada naar het goud te leiden. Gezien het team wat hierboven geplaatst is door JZweeds moet dat geen probleem zijn, Lemieux-Lecavalier-Richards in de vierde lijn is meer dan een luxe-probleem!

Ik zie nu op TSN.ca/nhl dat Stevie Y zich heeft teruggetrokken en niet meegaat... Zonde, maar logische keuze!

Ik ga in april voor het eerst een NHL wedstrijd bijwonen trouwens. Ik denk dat het de Rangers vs Senators wordt, laatste wedstrijd van het reguliere seizoen. En anders wellicht Islanders vs Flyers... Ach ja, het maakt me niet eens zo heel veel uit, mooi om mee te maken is het in elk geval!
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
pi_32910267
Denk trouwens zelf niet dat Lemieux zal gaan. Hij ligt nu in het ziekenhuis en hij heeft dit seizoen ook al niet geweldig gepresteerd.

Ga zelf in maart weer naar Zweden en zal daar weer enkele Elitserien games mee pikken.
O-H-I-O; Buckeyes
  Moderator / Redactie FP donderdag 8 december 2005 @ 08:43:59 #111
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_32911286
Avalanche wint met 4-1 van Boston
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_32914293
Flames - Flyers was de allereerste 0-0 gevolgd door een shoot-out in de historie van de NHL.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_32914985
Rangers verliezen in OT van Chicago. Een goede Lundqvist redt ze weer, maar een werkelijk fenomenale Khabibulin en een dramatische PP van de Rangers zorgen ervoor dat het toch maar bij 1 punt blijft.
O-H-I-O; Buckeyes
  vrijdag 9 december 2005 @ 17:47:27 #114
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_32949753
Jzweeds, die OS selecties, waar heb je die vandaan?
  vrijdag 9 december 2005 @ 19:21:29 #115
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_32951881
Voor zover ik het begreep heeftie ze zelf verzonnen...
  vrijdag 9 december 2005 @ 19:36:59 #116
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_32952259
Topscorers per vandaag:
Vorige week, naam, team, gespeelde wedstrijden, goals, assists, punten, plus-minus

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
(1)  JAROMIR JAGR          NYR    31    22    24    46     7 
(4)  JASON SPEZZA          OTT    25    11    32    43    21
(7)  DANY HEATLEY          OTT    25    19    22    41    23 
(3)  DANIEL ALFREDSSON     OTT    25    21    20    41    20
(6)  ERIC STAAL            CAR    28    20    21    41     4 
(10) JOE THORNTON           SJ    27    10    31    41     1 
(2)  PETER FORSBERG        PHI    21     8    31    39    13 
(-)  MARC SAVARD           ATL    29    11    27    38    -1
(=)  SIMON GAGNE           PHI    27    23    14    37    17
(-)  ILYA KOVALCHUK        ATL    26    17    19    36    -9

Weg uit de lijst zijn:

Demitra (5), die 12e staat met 36 punten
Prospal (8), die 13e staat met 35 punten

Nieuw zijn Savard en Kovalchuk, beiden van Atlanta, ondanks dat ze beiden in de laatste vier wedstrijden maar 1 punt aan konden tekenen...
  vrijdag 9 december 2005 @ 20:24:41 #117
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_32953459
Kovalchuk heeft een behoorlijk aantal wedstrijden gemist d.m.v. contract perikelen, die gaat nog behoorlijk stijgen.
  vrijdag 9 december 2005 @ 21:14:14 #118
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_32954842
Dat dacht ik ook ja, maar het zijn feitelijk maar 3 wedstrijden geweest... 36 uit 26 is in deze top 10 het op 2 na laagste gemiddelde... Het is dus maar de vraag. Bij een beter team zou Ilya echter wel stijgen. Zou wat zijn als ze hem konden halen in Detroit als er een aantal spelers stopt. Mijn favoriete speler bij mijn favoriete team. Zie het niet snel gebeuren, maar goed, zou leuk zijn
  vrijdag 9 december 2005 @ 21:17:34 #119
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_32954943
3 maar?

Dacht dat het er een stuk of 6 waren.

Geweldige speler inderdaad. Jammer dat Atlanta's goallie Lehtonen nog steeds niet fit is, ook een supertalent.
  vrijdag 9 december 2005 @ 21:21:28 #120
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_32955035
Ja maar 3, da's niet veel. Maar hij was niet warmgedraaid in het team tijdens het pre-season. Dat resulteerde ook nog in slechts 2 punten in de eerste 5 wedstrijden... Dus hij zal nog wel wat stijgen denk ik. En Lehtonen mag er ook zijn ja
pi_32969476
Detroit wint met 4-3 van de Capitals dankzij sterke PP plays. Tenminste, daar ga ik vanuit met 3 PP goals

Senators verliezen weer eens, na een shoot out , dat dan weer wel.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 10 december 2005 @ 14:04:15 #122
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_32969593
Avalanche wint na een shoot out met 4-3 van de Devils
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_32974197
Lehtonen redt het toch niet tegen Lundqvist. Forsberg 5 games minder en 3 pt meer dan Kovalchuk.
O-H-I-O; Buckeyes
pi_32985199
Dallas vs Toronto op Sopcast.

2-0 voor Dallas. Gaat Belfour zijn record weer niet halen?

Kom er net in, gelijk een knokpartij met oa Tucker Die wilde het nog wel afmaken, dus ik verwacht straks ook nog wel het een en ander.
pi_32985492
Wat een vervelende kerel is die gast van CBS. Oud hockey-player, best goed, want hij heeft zo'n gouden ring om zijn vinger, verder geen idee wie het is, maar echt strontirritant.

Ze hadden het wel even over wie er allemaal voor Canada naar de OS moeten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')