Aan jouw voorstellingsvermogen schort wel meer.quote:Op zondag 27 november 2005 14:20 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
belachelijk dat je 57 euro inschrijfkosten moet betalen .. ik zag wel een paar leuke flatjes in amsterdam centrum, maar 450 euro voor een 3 kamerflatje vind ik nou niet bepaald goedkoop, al helemaal nit voor een flatje van de "sociale" woningbouwvereniging. Ik kan me niet voorstellen dat daar een lange wachtlijst voor is met dat soort prijzen.
450 euro voor een driekamerflat in centrum Amsterdam... Dat is te geef.quote:Op zondag 27 november 2005 14:20 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
belachelijk dat je 57 euro inschrijfkosten moet betalen .. ik zag wel een paar leuke flatjes in amsterdam centrum, maar 450 euro voor een 3 kamerflatje vind ik nou niet bepaald goedkoop, al helemaal nit voor een flatje van de "sociale" woningbouwvereniging. Ik kan me niet voorstellen dat daar een lange wachtlijst voor is met dat soort prijzen.
Precies, dan heb je echt een mazzeltje.quote:Op zondag 27 november 2005 14:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
450 euro voor een driekamerflat in centrum Amsterdam... Dat is te geef.
Gelukkigquote:Op zondag 27 november 2005 16:07 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
prcies, ik zou daar met dat soort prijzen nooit gaan wonen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |