Als Kees & Co bezig is, is op RTL7 'Men behaving badly'. Dat is vele, vele, véle malen beter! Zet het eens aan.quote:Op zondag 27 november 2005 02:27 schreef Netflier het volgende:
Tja, mijn huisgenoten zetten dit altijd aan onder etenstijd. Dan moet ik het wel zien. En ze vinden het zelf niet eens leuk maar weten geen ander leuk programma. Ik ook niet trouwens.
Ik zou Allo Allo niet durven vergelijken met Men Behaving Badly. De laatste staat toch wel op een iets hoger niveau, vind ik. Het is de enige serie op tv waarbij ik hardop lach.quote:Op zondag 27 november 2005 02:39 schreef Netflier het volgende:
Ik ken Men Behaving Badly. Die titel is erg fout, maar het is wel grappig. Ik hou trouwens wel van Britse humor. 'Allo 'Allo is erg hilarisch. Maar ik ken alle afleveringen al.
quote:Op zondag 27 november 2005 02:41 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb dit programma nog nooit gezien, en ik weet er echt helemaal niks van. reden voor mij om me buiten dit topic te houden voortaan.
ik was nog jong en onschuldigquote:Op zondag 27 november 2005 02:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zij heeft een dikke kont man, zo breed en plat, niet mooi.
quote:Op zondag 27 november 2005 02:27 schreef Netflier het volgende:
Het begon als een leuke TV-comedie.
Zeik niet reetridder, ze is neukbaar.quote:Op zondag 27 november 2005 02:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zij heeft een dikke kont man, zo breed en plat, niet mooi.
Eenschquote:Op zondag 27 november 2005 11:21 schreef ThomasBerge het volgende:
Het was leuk tot dat Ben eruit ging
Jaquote:Op zondag 27 november 2005 11:24 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Eensch![]()
Ik heb die aflevering trouwens gemist maar is het waar dat hij dood ging omdat hij een pleepot op zijn kop kreeg??
Ja, dat kan. De TV gewoon uitzetten terwijl je eet en gedurende de hele maaltijd niets zeggen omdat het zo onbeleefd is om met je mond vol te praten.quote:Op zondag 27 november 2005 11:27 schreef TehRockstar het volgende:
Kees & Co kijken tijdens het eten, kan het nog burgelijker?
tegenwoordig alle afleveringenquote:Op zondag 27 november 2005 20:48 schreef Davoice het volgende:
Herhaling op herhaling maakt de serie ook niet leuker. Maarja RTL4 he![]()
En dan in sommige afleveringen zit zo'n bijdehand ventje, die kan ik wel helemaal achter het behang plakken![]()
Maar volgens mij superarrogant. Zeg maar een soort Nederlandse Whoopie Goldberg.quote:Op zondag 27 november 2005 18:25 schreef Haaibaaike het volgende:
Simone is een top actrice.musical-ster, zangeres
![]()
Rugridder.quote:Op zondag 27 november 2005 07:37 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Zeik niet reetridder, ze is neukbaar.
En daarna met z'n allen mens-erger-je-niet spelen.quote:Op zondag 27 november 2005 14:21 schreef Netflier het volgende:
[..]
Ja, dat kan. De TV gewoon uitzetten terwijl je eet en gedurende de hele maaltijd niets zeggen omdat het zo onbeleefd is om met je mond vol te praten.
en sonja is m`n buurvrouwquote:Op zondag 27 november 2005 22:19 schreef Muck het volgende:
[..]
Die griet (Amber?) woont trouwens in hetzelfde dorp als mijn ouders![]()
Waarom denk je dat? Ik heb dat idee juist totaal niet.quote:Op zondag 27 november 2005 22:49 schreef Netflier het volgende:
[..]
Maar volgens mij superarrogant. Zeg maar een soort Nederlandse Whoopie Goldberg.
Rick trekt gewoon op het juiste moment de juiste grimas. Terwijl Simone de hele tijd verveeld kijktquote:Op zondag 27 november 2005 22:19 schreef Muck het volgende:
[..]
tegenwoordig alle afleveringen![]()
ik vond de afleveringen met ben veel leuker.
Rick is sowieso erg leuk! Sesamstraat en de intocht van sinterklaas enzo doet ie hartstikke leuk.![]()
Die griet (Amber?) woont trouwens in hetzelfde dorp als mijn ouders![]()
Anne en Rudi?quote:Op zondag 27 november 2005 02:28 schreef MREn het volgende:
en de dochter van Kees?
Ze kan ook gewoon dun zijn.quote:Op maandag 28 november 2005 16:27 schreef PDOA het volgende:
Die Sonja, heeft die anorexia ofzo? Zo dun...
Ze heeft iets onechts zoals zoveel BNers. Zo van: "Kijk mij eens! Ik heb succes omdat ik zo grappig ben, maar ik ben nog steeds heel gewoon gebleven." Het is een bepaald soort attitude. Karin Bloemen heeft het ook. Misschien heeft het met de rol te maken die ze speelt. Alle personages in Kees & Co hebben iets raars, behalve Kees zelf. Ze is oh zo grappig, maar er is niets slechts in te ontdekken, terwijl de personage Ben niet erg snugger was, die zoon een afwijkend gevoel voor humor had, die dochter om het minste en geringste een driftbui kreeg en Sonja een mannenverslindster was.quote:Op maandag 28 november 2005 15:23 schreef Eveli het volgende:
Waarom denk je dat? Ik heb dat idee juist totaal niet.
Gaaf! Ik vind haar de leukste van allemaal. De mannengek.quote:Op zondag 27 november 2005 22:58 schreef laffer het volgende:
[..]
en sonja is m`n buurvrouw![]()
tis trouwens echt een schat![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |