Ziet er zeker cool uit. Kan je het ook gebruiken om maps voor Unreal Tournament 2004 te maken?quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:41 schreef Patje1987 het volgende:
ik gebruikte het om huizen te maken om in gta vice city te zetten
Jah volgens mij is het programma ook ontwikkeld om bepaalde dingen voor spellen te ontwerpen. Anders moet je ff op de site kijken www.sketchup.comquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:50 schreef BdR het volgende:
[..]
Ziet er zeker cool uit. Kan je het ook gebruiken om maps voor Unreal Tournament 2004 te maken?
Voor dat soort problemen zijn er erg handige oplossingenquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:35 schreef Ranja_Ranja het volgende:
480 minuten in de probeer versie
Betalen bedoel je toch?quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:54 schreef DjDev het volgende:
[..]
Voor dat soort problemen zijn er erg handige oplossingen
Da's wel vet!quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:41 schreef Patje1987 het volgende:
ik gebruikte het om huizen te maken om in gta vice city te zetten
Ik ga m'n best doenquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Uiteraard
Gewoon de serial en aut. key 'kopen'
Daar was ik nog niet aan toe, ik zag alleen op die video's dat ze rechtsonder de maten konder veranderen, maar mij lukte dit niet. Als je rechtermuisknop erop doet, lukt het me welquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:30 schreef eer-ik het volgende:
Je kunt op de site zelf ook tutorials volgens, waar ze ook uitleggen hoe je met maten moet werken.
Ze worden in je rechter onderbalk aangegeven, en daar kun je ze ook wijzigen
Heb je nog mooie voorbeeldjes?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:00 schreef Geqxon het volgende:
Die google Earth Plugin is geweldig
Ik heb er nu al een paar workshops in mogen geven, maar aan het einde van elke workshop zat iedereen zelf blokjes en figuren te tekenen, en zaten ze totaal niet meer naar mij te luisteren
www.buyshit.nl/fok/Tutorial_voorbeelden.rarquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:57 schreef eer-ik het volgende:
Nog mooie dingen gemaakt iemand?
En dan vooral de 'noobs', effe kijken wat jullie er van bakken
[..]
Heb je nog mooie voorbeeldjes?
Die met de beker heb ik inderdaad nageaaptquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:13 schreef eer-ik het volgende:
Da's wel geinig inderdaad.
Ik zag deze volgens mij ook in die filmpjes, kan dat kloppen?
In elk geval met die beker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |