quote:(albums)
Op woensdag 23 april 2003 16:14 schreef metalheadBOC het volgende:Burzum en Dark Throne!!
te laat ze waren al genoemd
En ik wil graag The Principle of Evil Made Flesh van The Cradle nog even vermeldt hebben
leve nsbm
quote:ook zo'n belangrijk criterium. homo!
Op woensdag 23 april 2003 16:18 schreef Butt_Plugg het volgende:
Helemaal mee eens metalheadBOC!!
Fuck off poser black metal.
Hail Graveland, Burzum, Darkthrone!leve nsbm
quote:Hoezo, wat lul jij nou. Ik heb namelijk geen criterium genoemd. CoF Fag
Op woensdag 23 april 2003 16:42 schreef Riert het volgende:[..]
ook zo'n belangrijk criterium. homo!
Mmm mijn tattoo lijkt op jou avatar ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Butt_Plugg op 23-04-2003 17:14]
quote:w00t butt_plugg in steun je in je motie!
Op woensdag 23 april 2003 16:18 schreef Butt_Plugg het volgende:
Helemaal mee eens metalheadBOC!!
Fuck off poser black metal.
Hail Graveland, Burzum, Darkthrone!
goed album burzum? persoonlijk ga ik voor Hlidskjalf (spelling
noors is best lastig voor een hollander
) en van Dark Throne ga ik voor a blaze in the northern sky!
en CoF en Dimmu Borgir is blackmetal voor pussy's! als je black metal wilt luisteren luister dan naar Darkthrone en Burzum en nargaroth! Marduk en Mayhem is ook goed
en tsja bij bands als Burzum en Emperor en Dark Throne speeld het nazi zijn een zeer grote rol! maar dat wil niet zeggen dat ze daarom minder goed of slecht zijn!
[Dit bericht is gewijzigd door metalheadBOC op 23-04-2003 17:17]
quote:Pfft en dat zegt iemand die Him metal noemt! Gy heeft geen enkel recht van spreken
Op woensdag 23 april 2003 17:17 schreef Seborik het volgende:
Oh, er wordt kinderachtig gescholden, doe dat eens niet.
quote:Ik noem helemaal niets metal, je moet eens leren lezen. Er wordt hier gewoon niet gescholden en als je iets kut vindt, dan kun je dat op een normale duidelijk maken.
Op woensdag 23 april 2003 17:18 schreef metalheadBOC het volgende:[..]
Pfft en dat zegt iemand die Him metal noemt! Gy heeft geen enkel recht van spreken
quote:Ik vind black metal is krieg ook goed van Nargaroth (the day burzum killed mayhem) en ik kreeg laatst van capricornus (thor's hammer en graveland) een paar goede black metal tapes. Damn er word toch nog wel lekkere rauwe black metal gemaakt.
Op woensdag 23 april 2003 17:16 schreef metalheadBOC het volgende:[..]
w00t butt_plugg in steun je in je motie!
goed album burzum? persoonlijk ga ik voor Hlidskjalf (spelling
noors is best lastig voor een hollander
) en van Dark Throne ga ik voor a blaze in the northern sky!
en CoF en Dimmu Borgir is blackmetal voor pussy's! als je black metal wilt luisteren luister dan naar Darkthrone en Burzum en nargaroth! Marduk en Mayhem is ook goed
![]()
en tsja bij bands als Burzum en Emperor en Dark Throne speeld het nazi zijn een zeer grote rol! maar dat wil niet zeggen dat ze daarom minder goed of slecht zijn!
quote:ze zijn er nog de goede black metal bands! het is f goed zoeken (of je gaat f naar de Boudisque im amsterdam) maar dan heb je uiteindelijk wel wat
Op woensdag 23 april 2003 17:20 schreef Butt_Plugg het volgende:[..]
Ik vind black metal is krieg ook goed van Nargaroth (the day burzum killed mayhem) en ik kreeg laatst van capricornus (thor's hammer en graveland) een paar goede black metal tapes. Damn er word toch nog wel lekkere rauwe black metal gemaakt.
quote:dit criterium dus, lieverd
Op woensdag 23 april 2003 16:18 schreef Butt_Plugg het volgende:leve nsbm
quote:Boudisque heb ik laatst die laatste singel van Judas Isacariot gekocht. Meestal koop ik mijn Black Metal bij Eastern Hate Distro (van capricornus) of via eBay.
Op woensdag 23 april 2003 17:22 schreef metalheadBOC het volgende:[..]
ze zijn er nog de goede black metal bands! het is f goed zoeken (of je gaat f naar de Boudisque im amsterdam) maar dan heb je uiteindelijk wel wat
quote:Is geen criterium, dat is een muziek stroming.
Op woensdag 23 april 2003 17:24 schreef Riert het volgende:[..]
dit criterium dus, lieverd
quote:hmmz url van Eastern Hate Distro?? es f daar gaan kijken... Alhoewel Boudisque ook een hoop goede herrie heeft er is nog nooit ook maar 1 cd die ik zocht die ze niet hadden daar (en geloof me dat wil heel wat zeggen! heb zoveel onbekende meuk,zo veel dat ik niet eens meer weet wat ik heb 84 cd's vol en 10 dvd's vol met albums en geloof me je raakt de weg kwijt
Op woensdag 23 april 2003 17:24 schreef Butt_Plugg het volgende:[..]
Boudisque heb ik laatst die laatste singel van Judas Isacariot gekocht. Meestal koop ik mijn Black Metal bij Eastern Hate Distro (van capricornus) of via eBay.
quote:Is geen stroming. De stroming is true black (heers, daar niet van). ns ervoor is een regelmatig kenmerk
Op woensdag 23 april 2003 17:25 schreef Butt_Plugg het volgende:[..]
Is geen criterium, dat is een muziek stroming.
quote:Je kunt hem wel mailen voor een lijst
Op woensdag 23 april 2003 17:28 schreef metalheadBOC het volgende:[..]
hmmz url van Eastern Hate Distro?? es f daar gaan kijken... Alhoewel Boudisque ook een hoop goede herrie heeft er is nog nooit ook maar 1 cd die ik zocht die ze niet hadden daar (en geloof me dat wil heel wat zeggen! heb zoveel onbekende meuk,zo veel dat ik niet eens meer weet wat ik heb 84 cd's vol en 10 dvd's vol met albums en geloof me je raakt de weg kwijt
)
Ik heb zelf meer dan 2000 cd's waarvan eeeeeen heeeeeeel boel black metal
de website was altijd www.capricornus.info, maar die ligt er wel eens uit
quote:Je zou nsbm net als usbm een substroming kunnen noemen.
Op woensdag 23 april 2003 17:29 schreef Riert het volgende:[..]
Is geen stroming. De stroming is true black (heers, daar niet van). ns ervoor is een regelmatig kenmerk
Maar je mag ook wel zonder omweg zeggen dat je een hekel hebt aan nazi muziek, maar ja bijna alle black metal is rechts.
quote:usbm? dat zegt me niks.
Op woensdag 23 april 2003 17:37 schreef Butt_Plugg het volgende:[..]
Je zou nsbm net als usbm een substroming kunnen noemen.
Maar je mag ook wel zonder omweg zeggen dat je een hekel hebt aan nazi muziek, maar ja bijna alle black metal is rechts.
Enne...niet zozeer een hekel aan, kom mn collectie maar eens bekijken
als wel dat ik het toch liever los zie (voor zover dat klan).
Maar zeker lang leve nsbm val ik over.
Omweg was verder omdat ik geen zin in de on-discussie heb. Leek me genoeg zo.
De muziek die je noemt is iig erg goed. Al blijft het een minpunt dat je de meesters der alles Necromantia niet noemt.
quote:ah je bent dus bekend met het fenomeen
Op woensdag 23 april 2003 17:33 schreef Butt_Plugg het volgende:[..]
Je kunt hem wel mailen voor een lijst
pitbull88@go2.pl (da's van capricornus)Ik heb zelf meer dan 2000 cd's waarvan eeeeeen heeeeeeel boel black metal
de website was altijd www.capricornus.info, maar die ligt er wel eens uit
quote:
Op woensdag 23 april 2003 17:43 schreef metalheadBOC het volgende:[..]
ah je bent dus bekend met het fenomeen
spanx voor de url ga f kijken
quote:welke?
Op woensdag 23 april 2003 17:52 schreef Butt_Plugg het volgende:
'k heb zelf nog een tijd in zo'n band gespeelt (nu RIP),
quote:Ik heb crossing the fiery path en scarlet evil witching black (met metalen pin). Ik vind legion of doom uit griekenland ook goed!
Op woensdag 23 april 2003 17:42 schreef Riert het volgende:[..]
usbm? dat zegt me niks.
Enne...niet zozeer een hekel aan, kom mn collectie maar eens bekijken
als wel dat ik het toch liever los zie (voor zover dat klan).
Maar zeker lang leve nsbm val ik over.
Omweg was verder omdat ik geen zin in de on-discussie heb. Leek me genoeg zo.De muziek die je noemt is iig erg goed. Al blijft het een minpunt dat je de meesters der alles Necromantia niet noemt.
[Dit bericht is gewijzigd door Butt_Plugg op 23-04-2003 17:57]
quote:Ermordet
Op woensdag 23 april 2003 17:55 schreef Riert het volgende:[..]
welke?
Maar goed ik stop met posten,want dit gaat helemaal off topic.
(misschien een gewoon black metal topic openen)
quote:nog even een laatste. Dat is niet waarom ik reageerde, juist andersom.
Op woensdag 23 april 2003 17:58 schreef Butt_Plugg het volgende:
Waarom kopen mensen allemaal NSBM, terwijl ze zo'n hekel aan nazi's hebben. Je kunt ook politiek correcte metal luisteren, zoals Euronymous voor ogen had.
Ermordet helaas geen belletje
En back on-topik
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |