quote:
Kom ook uit de buurt van Heemstede, daar zal het wel aan liggenquote:Op zondag 27 november 2005 00:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hahaha wat zit jij toch vol kift, verwend meisje
quote:
Hoe komt het nou dat de ingezonde stukken van Johan eerder worden bekekenquote:Op zondag 27 november 2005 01:00 schreef cuall het volgende:
[..]
Je verzoek ligt nog bij de stemcommissie Kribbet![]()
Wil je nog ruilenquote:Op zondag 27 november 2005 01:01 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Ok het is nu officieel :JE BENT DRONKEN![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 01:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dit is je ergste stoot onder de gordel tot nu toe aan Kribbet!![]()
Die hoefden niet door een commissie worden beoordeeldquote:Op zondag 27 november 2005 01:02 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hoe komt het nou dat de ingezonde stukken van Johan eerder worden bekeken![]()
Geen verschil meer dan. Dus schiet ik er nog wat mee op?quote:
Het zal nog een paar weken duren voordat we er in kunnen rijden maar we zijn er erg blij meequote:
Word ni eerder bekekenquote:Op zondag 27 november 2005 01:02 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hoe komt het nou dat de ingezonde stukken van Johan eerder worden bekeken![]()
Ik kan bijna alles hebbenquote:Op zondag 27 november 2005 01:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dan wacht ik in spanning af, met de minpunten kun je tenminste nog wat spelenquote:Op zondag 27 november 2005 01:03 schreef cuall het volgende:
[..]
Die hoefden niet door een commissie worden beoordeeld![]()
Is goe heb bijna nooit katerquote:Op zondag 27 november 2005 01:04 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Geen verschil meer dan. Dus schiet ik er nog wat mee op?
Ojawel, jij hebt alleen wijn op, dus geen kater morgen. Ruilen![]()
Kribbet had het over het voorstel om de rijd van stemmen strakker vast te leggen (had Joohanna gesuggereerd).quote:
ok s-l-a-a-p l-e-k-k-e-rquote:Op zondag 27 november 2005 01:05 schreef demins het volgende:
Ik zit al een tijdje glazig naar het scherm te kijken... Moet slapen!!!![]()
En nog erger, ze worden nog toegepast ookquote:
Ojaquote:Op zondag 27 november 2005 01:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik ook nie, maar wel van bier.quote:
Bedoel alles goede ideeen worde bekekenquote:Op zondag 27 november 2005 01:06 schreef cuall het volgende:
[..]
Kribbet had het over het voorstel om de rijd van stemmen strakker vast te leggen (had Joohanna gesuggereerd).
CU-Hummie heeft dit nu mee genomen in de regels![]()
Aangezien hij niet weet wat de volgende auto is, moet hij de multipla er nog maar is bijhalenquote:
\quote:Op zondag 27 november 2005 01:05 schreef demins het volgende:
Alle goeie iddeeen worden gebruiktquote:Op zondag 27 november 2005 01:07 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En nog erger, ze worden nog toegepast ook![]()
Leuk katerquote:Op zondag 27 november 2005 01:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
ik ook nie, maar wel van bier.
Veel plezier met de kater (je mag 'm houden ook hoor, hoef 'm echt niet terug)
Mijn idee was ook niet slecht dacht ik maar leverd wel wat extra werk voor de notaris opquote:Op zondag 27 november 2005 01:10 schreef lovebear het volgende:
[..]
Alle goeie iddeeen worden gebruikt![]()
wor gewoon een zafira, met sunroof, dvd installatie, en navigator...ennuh uiteraard dikke diesel!quote:Op zondag 27 november 2005 01:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Aangezien hij niet weet wat de volgende auto is, moet hij de multipla er nog maar is bijhalen![]()
je zou hem bijna een JOSTIFLIP geven maar daar zit hij juist op te wachten![]()
Trustquote:Op zondag 27 november 2005 01:05 schreef demins het volgende:
Halen we de nieuwe er toch bij ipv de oudequote:Op zondag 27 november 2005 01:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Aangezien hij niet weet wat de volgende auto is, moet hij de multipla er nog maar is bijhalen![]()
je zou hem bijna een JOSTIFLIP geven maar daar zit hij juist op te wachten![]()
Cuall is leider er is nog geen notarisquote:Op zondag 27 november 2005 01:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Mijn idee was ook niet slecht dacht ik maar leverd wel wat extra werk voor de notaris op![]()
Je mag 1x 2 pluspunten geven en 1x 1 minpunt![]()
Cuall is leider en notaris. Wat een toptaakquote:Op zondag 27 november 2005 01:13 schreef lovebear het volgende:
[..]
Cuall is leider er is nog geen notaris![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 01:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Cuall is leider en notaris. Wat een toptaak![]()
Ik heb er ook wel even over na gedacht hoor, maar t.a.v. de registratie heeft dit toch bepaalde gevolgen die goed verwerkt moeten worden in een sluitend stem-systeemquote:Op zondag 27 november 2005 01:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Mijn idee was ook niet slecht dacht ik maar leverd wel wat extra werk voor de notaris op![]()
Wat lief van jequote:Op zondag 27 november 2005 01:17 schreef APK het volgende:
Ik ga vanaf nu ook alles wat ik post beeindigen met:
En jij durft te lachen om onze "speciale" autoquote:Op zondag 27 november 2005 01:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
wor gewoon een zafira, met sunroof, dvd installatie, en navigator...ennuh uiteraard dikke diesel!
Hijs onderhand al in bestelling![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 01:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Cuall is leider en notaris. Wat een toptaak![]()
wat goed van jequote:Op zondag 27 november 2005 01:17 schreef APK het volgende:
Klinkt wel beleefdquote:Op zondag 27 november 2005 01:17 schreef APK het volgende:
quote:Op zondag 27 november 2005 01:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
nee!quote:Op zondag 27 november 2005 01:22 schreef cuall het volgende:
[..]
Kribbet het is nu weekend, mag ik ook een keertje vrij zijn
Haar dat groet, Hebbie luisquote:
Ja magquote:Op zondag 27 november 2005 01:22 schreef cuall het volgende:
[..]
Kribbet het is nu weekend, mag ik ook een keertje vrij zijn
quote:Op zondag 27 november 2005 01:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Halen we de nieuwe er toch bij ipv de oude
Fiat Doblo Wie het laatst lacht ...
Geparkeerd in een willekeurige woonwijk stoppen voorbijgangers pardoes om de prominent geparkeerde Fiat Doblò in ongeloof gade te slaan. Zelfs auto's stoppen even om deze hoogst merkwaardige Fiat eens rustig te bekijken. Met een blik van verwondering, ongeloof en soms gruwel nemen de omstanders de nieuwe Fiat in zich op. Fiat weet echter heel goed waar het mee bezig is. Zo is de al even onorthodox ogende Fiat Multipla één van de meest doordachte auto's van dit moment. Misschien luidt het credo van Fiat "hoe ongebruikelijker hoe beter"? Hoopvol gaat de proefrit met deze nieuwe creatie van Fiat van start.
![]()
Maar zal ook even de plus erbij plaatsen...
Conclusie
Laat ze maar staren! Drie dagen rijden met de Fiat Doblò 1.2 SX leert dat deze auto, net als de Multipla, buitengewoon slim in elkaar zit. Gezien de prijsstelling is ook de motorisering keurig verzorgd. De Doblò rijdt echt heerlijk en is zowel als familieauto als bedrijfsauto een zeer veelzijdige auto die in iedere situatie inzetbaar is. Dat is -evenals bij de Multipla- niet ondanks het uiterlijk, maar juist dankzij het ongebruikelijke uiterlijk (Ivo Kroone).
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |