Zal het doorgeven maar denk dat het niets uitmaaktquote:
Ik heb op 10 mei 1998 gezworen nooit meer 1 stap in die snelkookpan te doen !quote:Op zondag 27 november 2005 02:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je gaat nooit naar een uitwedstrijd![]()
Ik ben geregeld in die buurt geweest, Mediamarkt en de bioscoop, het voetbal kan me gestolen worden![]()
(ze hadden me voor aanvang van de film wel mogen vertellen dat er geen pauze was![]()
Maar dan ga ik even rekenen, en voordat de babbie is uitgegroeid en dat kreng het huis uit is, ben ik ergens in de zestig... Maar niet danquote:
Ieder zn smaakquote:Op zondag 27 november 2005 02:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zal het doorgeven maar denk dat het niets uitmaakt![]()
Anja heeft er 2 en een half. 2 goeie en 1 waar ze een aanrijding mee gehad heeft en dan krijg je van de verzekering gelijk een nieuwe helm (wist ik ook niet)quote:Op zondag 27 november 2005 02:06 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb er meerdere, 1 paars metallic en 2 zwarte![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 02:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Toch is het zo, Beavertie heeft absoluut niet het lef om te strippen nu!
hey Cruela...kijk eens om .........
JOSTIFLIP!!!!!!!!!!!!
Dacht dat je van echt voetbal hield, valt weer erg tegen zegquote:Op zondag 27 november 2005 02:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb op 10 mei 1998 gezworen nooit meer 1 stap in die snelkookpan te doen !
quote:Op zondag 27 november 2005 02:13 schreef cuall het volgende:
[..]
MEDEDELING
![]()
Versabommie heeft een 1e officiële SANCTIE gekregen.
Twee sancties houdt in dat hij automatisch de volgende keer op de bank zit.
EINDE MEDEDELING
![]()
Ja je moet ze ook nooit laten vallen. Ik bezuinig ook niet op zulke dingen. Veiligheid boven allesquote:Op zondag 27 november 2005 02:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Anja heeft er 2 en een half. 2 goeie en 1 waar ze een aanrijding mee gehad heeft en dan krijg je van de verzekering gelijk een nieuwe helm (wist ik ook niet)
Die krijgt een neefje later om mee te spelen![]()
Ze heeft 2 van die hele mooi motorpakken en daar past blauw niet bijquote:
Ook zonder dirk pakten we de bekert, dus lul aub niet zo slap. zolang ploegen uit de zogenaamde top3 er niet ongeschonden weg komen vinnik het best. Kijk de statistieken er maar op na. Als je wilt beledigen, doe dan eerst je huiswerkquote:Op zondag 27 november 2005 02:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dacht dat je van echt voetbal hield, valt weer erg tegen zeg![]()
In trecht kunnen ze toch alleen maar een beetje schoppen en lullen hoe het was toen Dirk er nog was![]()
Veel te weinig, 1 nominatie voor de volgende keer zou ik zeggen maar ja, het is weekend en je hebt een vrije dagquote:Op zondag 27 november 2005 02:13 schreef cuall het volgende:
[..]
MEDEDELING
![]()
Versabommie heeft een 1e officiële SANCTIE gekregen.
Twee sancties houdt in dat hij automatisch de volgende keer op de bank zit.
EINDE MEDEDELING
![]()
heel duurquote:Op zondag 27 november 2005 02:15 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ze heeft 2 van die hele mooi motorpakken en daar past blauw niet bij![]()
tering wat zijn die pakken duur
quote:Op zondag 27 november 2005 00:50 schreef KRIBBET het volgende:
STEMBILJET
(zet hier je naam achter de persoon die je pluspunten geeft)
APK---------------->
Cuall-----------------> Versabommie, Lovebear, Snaptnix, Wickedangel, SuperMOM
Dayl----------------->
Jappie---------------> KRIBBET
Motivatie:
Ik ga de rest niet uitleggen want of ik ken de rest niet goed genoeg (wat dus bij allemaal geld)) of ik erger me zo erg aan sommige posters dat ik me niet geroepen voel om dit hier te gaan melden (vooral omdat ik een newbie ben en dan meteen wordt afgebrand door de (sommige) olbies) Maar oke, ik gun Cuall mijn zuurverdiende 2 punten omdat zij zo hard haar best doet om dit chaotische topic in goede banen probeert te leiden (succes ermee!
) en gewoon rustig en beschaafd hier mee om durft te gaan (in tegenstelling tot sommige anderen)
Dus Cuall, aanpakken, ik mag stemmen dus gun ik ze jou het meeste!
![]()
De nieuwe stand is dan:
APK-------------> 0
Cuall-------------> 10
Day--------------> 0
Jappie------------> 2
--------------------------------------------------------------------------------------
Stemmen die niet zijn uitgebracht op het STEMBILJET of zonder
motivatie tellen NIET mee
Er was een "iets" ouder persoon wat uit een parkeervak de weg opging en er kwam een auto vanaf de andere kant, schuiven was toch de beste oplossingquote:Op zondag 27 november 2005 02:15 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja je moet ze ook nooit laten vallen. Ik bezuinig ook niet op zulke dingen. Veiligheid boven alles![]()
Heb je gemist heb je wat gedaan danquote:Op zondag 27 november 2005 02:21 schreef SuperMOM het volgende:
verdorie heb een quote gebruikt ipv een reaktie met knip en plak werk maar ken het niet meer veranderen , maar jullie snappen me wel he
minder wijn lieverd....quote:Op zondag 27 november 2005 02:22 schreef lovebear het volgende:
[..]
Heb je gemist heb je wat gedaan dan![]()
Zie t alquote:Op zondag 27 november 2005 02:21 schreef SuperMOM het volgende:
verdorie heb een quote gebruikt ipv een reaktie met knip en plak werk maar ken het niet meer veranderen , maar jullie snappen me wel he
Ik hoef niets na te zoeken om te weten welk voetbal ik mooier en leuker vind om te kijken, vroeger had Utrecht nog het "over mijn lijk" mentaliteit, "we vechten voor elke graspol" mentaliteit, maar dat is al zo lang geleden, het is gewoon een subclub.quote:Op zondag 27 november 2005 02:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ook zonder dirk pakten we de bekert, dus lul aub niet zo slap. zolang ploegen uit de zogenaamde top3 er niet ongeschonden weg komen vinnik het best. Kijk de statistieken er maar op na. Als je wilt beledigen, doe dan eerst je huiswerk![]()
Ik had er 1 beloofd voor haar verjaardag een paar jaar geledenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |