Net als Willem de natenmaaier.quote:Op zondag 27 november 2005 00:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vind ik ook. Maar vraag me af of dat ook niet gecalculeerd is, à la Willem van BB1: zolang ik lekker kook, houden ze me erin.
[..]
Hij is ALTIJD met het spel bezig.
Speculatie mag, overleggen niet. Er is nu toch al gestemd. Zou erger zijn als ze nog niet genomineerd haddenquote:Op zondag 27 november 2005 00:48 schreef kissa het volgende:
Maar weer eens een sanctie: er mag toch niet over de nominaties gepraat worden?
![]()
Als ie zit te poepen, als ie z'n been afschroeft, als ie z'n been aanschroeft, als ie kookt, als ie nomineert, als ie droomtquote:
Dat dronkenschap spelen, terwijl hij aangeschoten is, is een vorm van spel.quote:Op zondag 27 november 2005 00:48 schreef Muerte het volgende:
Inderdaad en hij lacht wel erg vaak maar zijn ogen lachen eigenlijk nooit, blijft altijd die sluwe blik in sluimeren.
Gegroet Homo Sapiensquote:Op zondag 27 november 2005 00:52 schreef beastieme het volgende:
hallo figuren
Heb het idee dat er dit jaar uitsluitend mensen in die op de buit loeren. Andere jaren waren er ook nog wel bewoners bij die het gewoon voor de lol deden en wel keken hoe ver ze kwamen.quote:Op zondag 27 november 2005 00:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dus op een bepaald niveau is iedereen er wel mee bezig.
Wat natuurlijk ook wel logisch is, het ìs een spel, en het einde begint te naderen.
Je eerste post! Knap gedaan.quote:Op zondag 27 november 2005 00:52 schreef beastieme het volgende:
hallo figuren
halloquote:Op zondag 27 november 2005 00:52 schreef beastieme het volgende:
hallo figuren
hoi & welkomquote:Op zondag 27 november 2005 00:54 schreef beastieme het volgende:
ik ben nieuw en zeg ff lekker hallo tegen mij aub
Ja, deed ik ook toen ik 'n tiener was. Denk dat dat typisch is. Merk je ook wel aan Lieske. Soms is ze heel volwassen, kijk naar haar nominaties en opruimen en verzorgen van anderen, maar soms ook erg kinderachtig, kijk naar haar woordengebruik, haar koppigheid etcquote:Op zondag 27 november 2005 00:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze nemen ook niets van een ander aan.
Halloquote:Op zondag 27 november 2005 00:54 schreef beastieme het volgende:
Wie vind je op Chantal lijken?quote:Op zondag 27 november 2005 00:54 schreef CartWOman het volgende:
Even tussendoor: ik vindopeens op Chantal lijken.
Is dat de alcohol?![]()
Halloquote:Op zondag 27 november 2005 00:54 schreef beastieme het volgende:
ff lekker hallo tegen mij aub!!quote:Op zondag 27 november 2005 00:54 schreef beastieme het volgende:
Dequote:Op zondag 27 november 2005 00:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wie vind je op Chantal lijken?
Precies. Wie het laatst binnenkomt, moet gedag zeggenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |