Ik vind dat ie daar wel gelijk in heeft.quote:Op zondag 27 november 2005 00:18 schreef regenworm het volgende:
Rob gaat niet vertellen wie hij genomineerd heeft wat een slappe zak.
Rob kan gewoon heel goed acterenquote:Op zondag 27 november 2005 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Absoluut! Zegt wel wat over gemiddelde mensenkennis daar.
quote:Op zondag 27 november 2005 00:21 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Rob kan gewoon heel goed acteren
Ben weg, veel plezier nog met de enerverende streams
Denk ik ook.quote:Op zondag 27 november 2005 00:25 schreef CartWOman het volgende:
Maar ach, Joost of Lieske winnen toch.![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 00:27 schreef melke het volgende:
Rob doet tenminste nog wat,hij kookt, ruimt op, kloot met iedereen, doet gezellig mee in de groep en hij speelt het spel op een oke manier.
Weebee, Bong.quote:
Denk het niet. Denk dat Joost wel in de finale zit. Lieske, geen idee. Hoop het wel voor haar. En Rob, hij ontspringt de dans tot nu toe altijd. Nooit nooit zeggen hequote:Op zondag 27 november 2005 00:25 schreef CartWOman het volgende:
Rob bereikt sowieso de finale, en qua persoonlijkheid gun ik het hem voor geen meter.
quote:Op zondag 27 november 2005 00:25 schreef CartWOman het volgende:
Rob bereikt sowieso de finale, en qua persoonlijkheid gun ik het hem voor geen meter.
Arcee, waar is je invoelingsvermogen gebleven?quote:
Hoezo? Rob is okee.quote:Op zondag 27 november 2005 00:29 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Arcee, waar is je invoelingsvermogen gebleven?![]()
Bijgelegd? Ik vind dat Roel en Dido Lieske toch nog wel negeren. Ze mogen haar in ieder geval nietquote:Op zondag 27 november 2005 00:28 schreef regenworm het volgende:
![]()
Lieske is de afgelopen dagen een stuk leuker geworden.
De discussie met roel en dido vond ik fantastisch alleen jammer dat ze heeft bij gelegd.
En nu deze discussie waar ze iedereen even vertelt op wie ze gestemd hebben.
Gewoon ontkennen dat het niet zo is.
![]()
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 27 november 2005 00:25 schreef CartWOman het volgende:
Doe maar op Dido. Want als Roel gaat krijgen we dagen lang gejank en gezeur. Roel is dan alleen maar stilquote:Op zondag 27 november 2005 00:28 schreef Peter6000 het volgende:
Heb echt totaal geen behoefte naar de stream van Dido en Roel te gaan, en ik hoop dat één van die twee (bij voorkeur Roel, maar reëler is Dido) donderdag exit gaat.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |