Dat snorretje doet het 'm.quote:
En ze zingt ook wel aardig.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:05 schreef _moder8or_ het volgende:
Wat een ding. En ja, ik kijk geen idols. Maar wow
Bij de laatste 2 waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:07 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Geloof ik graag. Zit zij in de 'finale'?
Nicequote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bij de laatste 2 waarschijnlijk.
Nou, morgen zit ze nog bij de laatste 11. Dus dan heeft ze nog niet zoveel zendtijdquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:09 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nice.
Zaterdag weer neem ik aan? Even kijken naar haar koppie
Maak voor mij ook eens zo'n Marescha Avatar dudequote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, morgen zit ze nog bij de laatste 11. Dus dan heeft ze nog niet zoveel zendtijd.
Marescha, we get lost in your eyes :9!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:11 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Maak voor mij ook eens zo'n Marescha Avatar dude![]()
sven nu ga je wel erg verquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bij de laatste 2 waarschijnlijk.
Zo'n reactie van jou had ik wel verwachtquote:
Weet ik veel. Ik kijk er nooit naquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:50 schreef -Vaduz- het volgende:Ze heeft toch eigenlijk allang gewonnen?
Je vergeet haar paardenbekquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:52 schreef Asmodean het volgende:
ben ik nou de enige die haar totaal niet mooi vind? Wat een bolle wangen en een domme blik in die ogen zeg...![]()
Nee man, da's een onwijs geile "ik ben bang dat het pijn doet, maar wil toch dat je me keihard neukt"-blikquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:52 schreef Asmodean het volgende:
ben ik nou de enige die haar totaal niet mooi vind? Wat een bolle wangen en een domme blik in die ogen zeg...![]()
Ja, ik vind 't ook niet erg hoor, die paardenbekquote:
Als het maar goed pijpt!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik vind 't ook niet erg hoor, die paardenbek!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |