quote:Op maandag 16 januari 2006 11:51 schreef Toeps het volgende:
Zeg P, heb je al wat van gisteren?
Zonder mij een shoot doen, terwijl je eerst niet zonder me kon...quote:Op maandag 16 januari 2006 11:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dus![]()
Ik bedoel.....ik moest tenslotte niet zo verlegen zijn
Ja maar, wie zegt dat jij de enige bent die verlegen isquote:Op maandag 16 januari 2006 11:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dus![]()
Ik bedoel.....ik moest tenslotte niet zo verlegen zijn
Ben je geweest??quote:Op maandag 16 januari 2006 07:56 schreef Christine het volgende:
[..]
Thanx, ik vond het ook leuk om te doen!
Ben erg benieuwd naar het resultaat...
Ik vind het (ondanks dat hij niet de jaren 40-50 uitstraling heeft) een heel mooie foto!quote:Op maandag 16 januari 2006 23:10 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Kijk eens wat Xilantof net naar me stuurde...
Dan had je maar eerder moeten postenquote:Op maandag 16 januari 2006 23:23 schreef PdeHoog het volgende:
Ja zegNou gaan mijn foto's ontzettend tegenvallen
![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 23:38 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dan had je maar eerder moeten posten
Eensch...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 07:58 schreef Schanulleke het volgende:
Terecht, het is een hele mooie foto.
(Al ontgaat het 'vroeger' me hier een beetje, afgezien van het zwart-wit.)
noujaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:36 schreef Toeps het volgende:
Oh sjorrie! Maar ik wilde gewoon even pimpen met de zeer mooie foto!
Ik denk dat een apart topic geen kwaad kanquote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:35 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Eensch...
Maar dat had ik mezelf al opgemerkt in de SC
en daarom wilde ik ook wachten met posten, om even te overleggen om zo misschien een topic te openen van onze foto's van zondag.
Oh ja, jij zat al op fok! Maar je hebt het topic gevonden zie ik.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:18 schreef Mandaaaahtj het volgende:
*Meld zich aan als model*
Jammer dat zij niet lekker sherp op de ogen isquote:Op maandag 16 januari 2006 23:10 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Kijk eens wat Xilantof net naar me stuurde...
is ze welquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:44 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Jammer dat zij niet lekker sherp op de ogen is
Jij had je ook aangemeld voor de modellenmeet op de 29e. Zou je eens in dat topic kunnen kijken? Ik heb van iedereen die meewil zijn of haar mailadres nodig om de extra informatie heen te sturen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:18 schreef Mandaaaahtj het volgende:
*Meld zich aan als model*
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |