is ze welquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:44 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Jammer dat zij niet lekker sherp op de ogen is
Jij had je ook aangemeld voor de modellenmeet op de 29e. Zou je eens in dat topic kunnen kijken? Ik heb van iedereen die meewil zijn of haar mailadres nodig om de extra informatie heen te sturen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:18 schreef Mandaaaahtj het volgende:
*Meld zich aan als model*
Bedankt allemaal, helaas hebben we (waarschijnlijk) voor de sluitingsdatum van de wedstrijd geen tijd meer maar gaan we ze nog wel een keer overmaken om af te drukken.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:16 schreef Ymke het volgende:
dubbellu wat jammer van die gelaatsuitdrukking , op mij komt ze wat benauwd en ogemakkelijk over . maar het idee en poses zijn super , kan je ze nog eens overmaken?
Idd, waar blijven die foto'squote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:08 schreef Toeps het volgende:
Zeg mannen, hebben jullie nog meer dan die ene foto van Xil...
Er wordt bij mij aan gewerkt en zoals ik de dames al had aangegeven, zou het verwerken niet eerder dan in mijn vakantie (nu aangebroken) gaan beginnen.quote:
regel de bijbehorende badkleding en eventueel een extra model, en je hebt een date deze zomer!quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:45 schreef furore het volgende:
Ik blijf het een leuk idee vinden... Wat te denken van badkleding?
[afbeelding]
en
[afbeelding]
maar ook
[afbeelding]
en
[afbeelding]
![]()
Ik wou dat ik wat handiger was met naald en draadquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:37 schreef RonaldV het volgende:
[..]
regel de bijbehorende badkleding en eventueel een extra model, en je hebt een date deze zomer!Vooral die vroeg 20e eeuw foto's maken lijkt me lachen!
je tags moeten direct aansluiten op de URL, dus zonder <enter> ertussen. Verder waren ze goedquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |