quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:18 schreef Toeps het volgende:
Er staan toevallig net twee oproepjes van visagistes onder "werk aangeboden". Ik weet alleen niet of ze het gratis willen doen, maar goed, ze krijgen natuurlijk wél gratis modellen en foto's...
En jij woont ook lekker dicht in de buurtquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:55 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben nog steeds beschikbaar als model. Tegenwoordig heb ik ook een mooie zwarte jurk, wel met wat pailletjes, maar errug sjiek! (Ja, een verkapte hint/tvp dus)
Maar ik word idd weer beter en dan gaat de shoot alsnog doorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:08 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Officiele reden is wat anders, en daar hou ik het dus maar op.
Ik kreeg net dus reactie en helaas kan ze nietquote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik heb er net eentje gemaild
Eens kijken of ik reactie krijg
Die zag er redelijk profi uit en die had ik nog niet gemailedquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:55 schreef Toeps het volgende:
Oh, jammer. En die andere?
Tuurlijkquote:
Is dat zo Pee? En waarom hebben wij nog geen afspraak gemaakt dan ofzo...?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En jij woont ook lekker dicht in de buurt
* PdeHoog wijst naar Rubberduckquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Is dat zo Pee? En waarom hebben wij nog geen afspraak gemaakt dan ofzo...?![]()
![]()
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah.....je witbalansquote:
Hoezo wordt er naar mij gewezenquote:
Neuh. Het is maar een snapshot hoor. Ben veel te lui, en ik vind dat gekleurde ook wel iets hebben eigenlijk.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:10 schreef RonaldV het volgende:
Leuke foto, maar wel erg roze-rood idd. Misschien toch even wat met de kleurtjes spelen, Toeps?
Thanx, ik vond het ook leuk om te doen!quote:Op zondag 15 januari 2006 21:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah.....je witbalans![]()
Maareh...het was idd leuk, gezellig, leerzaam etc. etc. etc.![]()
Ook leuke modellen en zo
Zowel Christine als Toeps
![]()
Rozequote:Op zondag 15 januari 2006 22:06 schreef Toeps het volgende:
Wit? Hoezo wit?Alles in mijn kamer is roze, dan krijg je dit.
Toch niet gesoept hequote:Enne, Highlights!
Jij zou een shoot regelenquote:Op zondag 15 januari 2006 22:12 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Hoezo wordt er naar mij gewezen![]()
Alsof jij verlegen bent om Debsterr te vragen voor een shoot![]()
Checkquote:Maar ik vind het best hoor, zal ook wel gelijk een leuke visagiste regelen
quote:Op maandag 16 januari 2006 10:45 schreef Debsterr het volgende:
Wordt er een shoot geregeld?? Maar ik weet er nog niks van af
Pee, ik bijt niet hoor... vraag maar aan Duck! Ik ben best lief
Dus, mag ik op de foto?
Volgende week beslaat in dit geval de periode 24/1 tot 3/2quote:Op maandag 16 januari 2006 11:08 schreef Debsterr het volgende:
Wat is volgende week... er zitten heel veel dagen in 1 week!!!
Ik bespeur een dag vrij daarquote:Op maandag 16 januari 2006 11:14 schreef Debsterr het volgende:
Vakantiegrappenmaker
Mijn agenda zegt: maandag school, dinsdag t/m donderdag werken, vrijdag vrij, zaterdag werken en zondag moet ik naar Utrecht voor iets![]()
Dusquote:Op maandag 16 januari 2006 11:39 schreef RubberDuckey het volgende:
Maar dan ben ik niet vrij....
quote:Op maandag 16 januari 2006 11:51 schreef Toeps het volgende:
Zeg P, heb je al wat van gisteren?
Zonder mij een shoot doen, terwijl je eerst niet zonder me kon...quote:Op maandag 16 januari 2006 11:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dus![]()
Ik bedoel.....ik moest tenslotte niet zo verlegen zijn
Ja maar, wie zegt dat jij de enige bent die verlegen isquote:Op maandag 16 januari 2006 11:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dus![]()
Ik bedoel.....ik moest tenslotte niet zo verlegen zijn
Ben je geweest??quote:Op maandag 16 januari 2006 07:56 schreef Christine het volgende:
[..]
Thanx, ik vond het ook leuk om te doen!
Ben erg benieuwd naar het resultaat...
Ik vind het (ondanks dat hij niet de jaren 40-50 uitstraling heeft) een heel mooie foto!quote:Op maandag 16 januari 2006 23:10 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Kijk eens wat Xilantof net naar me stuurde...
Dan had je maar eerder moeten postenquote:Op maandag 16 januari 2006 23:23 schreef PdeHoog het volgende:
Ja zegNou gaan mijn foto's ontzettend tegenvallen
![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 23:38 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dan had je maar eerder moeten posten
Eensch...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 07:58 schreef Schanulleke het volgende:
Terecht, het is een hele mooie foto.
(Al ontgaat het 'vroeger' me hier een beetje, afgezien van het zwart-wit.)
noujaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:36 schreef Toeps het volgende:
Oh sjorrie! Maar ik wilde gewoon even pimpen met de zeer mooie foto!
Ik denk dat een apart topic geen kwaad kanquote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:35 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Eensch...
Maar dat had ik mezelf al opgemerkt in de SC
en daarom wilde ik ook wachten met posten, om even te overleggen om zo misschien een topic te openen van onze foto's van zondag.
Oh ja, jij zat al op fok! Maar je hebt het topic gevonden zie ik.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:18 schreef Mandaaaahtj het volgende:
*Meld zich aan als model*
Jammer dat zij niet lekker sherp op de ogen isquote:Op maandag 16 januari 2006 23:10 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Kijk eens wat Xilantof net naar me stuurde...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |