abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32712327
Ja dat is dus de bewuste man waar het al 20 posts over gaat dat is één en dezelfde doed.

Hij legt bij werkzaamheden de nadruk op de laatste lettergreep.. "werk-zaam-he-DUN"
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
  woensdag 30 november 2005 @ 22:53:23 #102
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_32712460
Ik denk dat ze hem gebruiken omdat hij berichten in 't Frans en Engels ook redelijk zonder steenkolenaccent opleest.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_32712461
quote:
Op woensdag 30 november 2005 22:44 schreef CarpeNoctem het volgende:

[..]

er staat IN een voor vertrek gereed staande trein, daarmee impliceren ze dus dat er mensen zijn die hun tas in de trein zetten en dan buiten gaan staan wachten.... of even gauw hun tas vast in de trein gooien en dan een bounty gaan halen,, lijkt me toch vreemd
Misschien mensen die hun tas in de trein zetten (met het oog op de stoel bezet houden o.i.d.) en vervolgens buiten even gaan staan roken ofzo... zoiets zou ook kunnen. Het is sowieso raar om je bagage ergens alleen achter te laten, maar er zullen vast mensen zijn die dat doen
pi_32712615
quote:
Op woensdag 30 november 2005 22:33 schreef CarpeNoctem het volgende:
"Dames en heren. Laat uw eigendommen niet onbeheerd achter. Ook niet in een voor vertrek gereed staande trein."

WIE KAN MIJ DEZE ZIN UITLEGGEN?

Ik stel mezelf even een scenario voor,

Jan is onderweg naar huis en staat rustig te wachten op de trein, de trein komt eraan en de deuren gaan open. Maar in plaats van dat Jan de trein in stapt zet ie alleen zijn tas vast in de deuropening van de trein. Als de deuren sluiten, springt Jan met een rotgang precies tussen de deuren door de trein in. Net op tijd, gelukkig maar.
Op zich niet zo raar:
Stel je een station voor welke een trein als eindbestemming heeft. De trein blijft daar staan totdat deze weer mag vertrekken (soms staat een trein dus iets van 30 minuten aan het perron). Mensen zetten daar dan alvast hun tassen neer en zoeken een plek. Dan bedenken ze dat ze eigenlijk wel trek hebben in koffie, of nog even willen praten met de mensen op het perron waarvan ze afscheid moeten nemen en lopen dus de trein weer uit.
pi_32712716
quote:
Op woensdag 30 november 2005 22:45 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Dat vind ik zó vervelend, zoals hij 'hurhalieng' zegt

Ik had hem wel anders voorgesteld als op de foto
ja echt hè..

Als je Tuffie hoort, denk je ook meteen aan iemand van middelbare leeftijd. Maar sommige mensen kunnen zo goed hun stem gebruiken. Die andere voices van Tuffie verschillen ook in de verste verte van elkaar...
pi_32719159
Je zal toch maar Tuffie heten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')