Ik heb deze remix (wat het waarschijnlijk is) nog niet gehoord, maar ik krijg hier een héél héél naar voorgevoel bij.quote:Groovefinder vs Nina Simone - Ain't Got No , I Got Life
hoeft niet, hij klinkt erg lekkerquote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:23 schreef joost1988 het volgende:
[..]
Ik heb deze remix (wat het waarschijnlijk is) nog niet gehoord, maar ik krijg hier een héél héél naar voorgevoel bij.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik zag het, alleen nog niet op de radio enzoquote:Op zondag 18 juni 2006 22:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Deze is al maanden oud hoor?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Deze is al maanden oud hoor?quote:Op zondag 18 juni 2006 21:59 schreef lovegrrl het volgende:
Maria Mena - Miss you loveom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Infadels - Love Like SEMTEXquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:00 schreef ilona-scuderia het volgende:
Infadels - Love Like Semtexom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
kuchquote:
maar goed, hij slaat wel errug laat aan...quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:49 schreef Cybart het volgende:
En laat de zomer maar komen, de oostblok boyband is terug:
Akcent - Jokero [spanish version] !
quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:26 schreef Cybart het volgende:
[..]
kuch
[..]
maar goed, hij slaat wel errug laat aan...
en de zomer begint dan ook nu pas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop