Dat is waar.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:53 schreef QyRoZ het volgende:
Er is bier. Dat is tof. Alleen thuiszitten doe ik op zaterdagavonden ook al genoeg.
Jij bent laatst ook naar een fokmeet geweest.quote:
Zorg er dan maar voor dat je het volgende deel opent.quote:
Met wie?quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jij bent laatst ook naar een fokmeet geweest.![]()
Uhh, bedoel je met Cc, Moonah en Litpho?quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jij bent laatst ook naar een fokmeet geweest.![]()
Uiteraard, ik ben ook een heel interessant gespreksonderwerp.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:57 schreef dawg het volgende:
[..]
Uhh, bedoel je met Cc, Moonah en Litpho?
Toen hebben we wel goed geroddeld over jullie.
Als jij het zegt.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Uiteraard, ik ben ook een heel interessant gespreksonderwerp.![]()
Ik ook, gelukkig.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Uiteraard, ik ben ook een heel interessant gespreksonderwerp.![]()
Ja, jij bent een dankbaar gespreksonderwerp bij iedere fokmeet.quote:
Dat is altijd zo bij Fokmeets. Misschien dat een oudermeet de uitzondering is.quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:03 schreef dawg het volgende:
De man-vrouw verhouding is wel een beetje scheef op die meet straks, Q. Flink veel zuipen dus.
De meetings die ik heb meegemaakt niet.quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is altijd zo bij Fokmeets. Misschien dat een oudermeet de uitzondering is.
Ik doe iets verkeerd.quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:07 schreef dawg het volgende:
[..]
De meetings die ik heb meegemaakt niet.
Nee, maar dat kwam natuurlijk omdat alle vrouwen massaal op jou af kwamen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:07 schreef dawg het volgende:
[..]
De meetings die ik heb meegemaakt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |