volgens mij moet er toch een topic "scanman blijf weg deel 1" geopend worden...quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:08 schreef bloodymary het volgende:
Anders blijft hij toch lekker weg, is dat gezeik over die Lieskeook afgelopen.
Als je zo snel in je snor gepikt bent kun je beter niet fokken.
idd, als je je al op een forum laat verjagen, hoe zal het dan met die gast in het dagelijks leven gaanquote:Op zaterdag 26 november 2005 17:12 schreef HenkieVdV het volgende:
Twee topics hier al over.Ik heb het verhaal even gelezen en ik vind al die ophef erover echt triest.
Die gast moet zelf weten wat hij wel of niet doet.
als hij niet eens tegen een beetje kritiek kan en dan rare verhaaltjes gaat vertellen kan hij beter optyfen.
Communicatie verloopt in het echte leven over het algemeen iets anders...quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:14 schreef wlsandman het volgende:
[..]
idd, als je je al op een forum laat verjagen, hoe zal het dan met die gast in het dagelijks leven gaan![]()
ik vind dit toch een duidelijk voorbeeld van hoe sommige mensen zich in een 'richting' laten duwen....quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:16 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Communicatie verloopt in het echte leven over het algemeen iets anders...
ja echt waar!quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:18 schreef bloodymary het volgende:
Is dit niet het echte leven dan?![]()
Is er meer???
Of hoe sommige mensen een ander in een bepaalde richting duwen...tis maar net hoe je het bekijkt natuurlijk...quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:19 schreef wlsandman het volgende:
[..]
ik vind dit toch een duidelijk voorbeeld van hoe sommige mensen zich in een 'richting' laten duwen....
01quote:
als je 'sterk' genoeg bent duw je hard terug....quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:24 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Of hoe sommige mensen een ander in een bepaalde richting duwen...tis maar net hoe je het bekijkt natuurlijk...
scherp...quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:25 schreef wlsandman het volgende:
[..]
als je 'sterk' genoeg bent duw je hard terug....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |