je maakt een tikfoutje met "gaar" bedoel je zeker "gaaF"quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:17 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Ik heb m'n vader gedaan op 9 mm of zoWas eerste x dus sommige op 0 en sommige op 6 mm
Alleen boven op was hij al half kaal en nu ziet het er gaar uit ??
Ah tis heerlijk met dit warme weer, wind over je bol heenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:01 schreef Dutch_Courage het volgende:
Gisteren hebben twee vriendinnen van me de tondeuse over mijn kop getrokken. Was de eerste keer dat ik het zo kort deed dus heb het maar bij standje 2 gelaten. Valt me 100% mee hoe het eruit ziet en het is lekker makkelijk 's ochtends.
Zal over niet al te lange tijd wel weer moeten gebeuren, met dit weer/warmte groeit mijn haar echt idioot hard.
nu je eigen kop nog he...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:17 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Ik heb m'n vader gedaan op 9 mm of zoWas eerste x dus sommige op 0 en sommige op 6 mm
Alleen boven op was hij al half kaal en nu ziet het er gaar uit ??
...'t is heerlijk met elk weerquote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ah tis heerlijk met dit warme weer, wind over je bol heen
Mooiquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:57 schreef Dutch_Courage het volgende:
Ik heb het nu dus zo:
[afbeelding]
Krijg alleen maar positieve reacties tot nu toe en het is echt heel erg makkelijk.
Da's toch simpel te herstellen...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:20 schreef LostFormat het volgende:
Er kan vrij weinig mis gaan. Het duurt even maar uiteindelijk zal alles toch wel dezelfde lengte zijn.
Laatst wel voor het eerst in jaren dat ik de mist in ben gegaan. Boven je oren is het best lastig om er goed bij te kunnen komen. Dus ik zette iets teveel kracht op dat ding waardoor het kammetje een paar standen omlaag ging. Ik heb nu dus een kale plek boven m'n oor.
Dat hele korte vind ik niet echt mooi. Ik heb dan liever een kaal plekje dan heel m'n harsens zo kort.quote:
Jawel als er speling opzit. Spreek uit ervaring.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:14 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Ik heb zo'n tondeuse met van die opzetstukken die je erop moet doen voor de juiste stand. Dat kan nooit mis gaan.
Voor staat beter, vind ik.quote:Op zondag 21 mei 2006 18:55 schreef TeChNo2 het volgende:
Nou vooruit (je hebt uiteraard gelijk), dan maar...
voor:
[afbeelding]
na:
[afbeelding]
... en hoe zit jouw haar ?![]()
ja waarschijnlijk wel, maar het voelt zo geweldig aan (na dus) ... en ach als je het eenmaal gewend bent...quote:
hihi dankje !quote:Op maandag 22 mei 2006 22:11 schreef Stansfield het volgende:
Kaal vind ik echt niet staan,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |