Jij kan 't wel hebben.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:28 schreef Erosjuhhh het volgende:
ik zit zelf met tzelfde probleem..
wil me haar graag millimeteren.. maar weet nie of t staat.. straks zie ik eruit als een lelijke gabber
als jij t zegtquote:
quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:45 schreef teknomist het volgende:
[..]
Whehe, ik dacht toch echt eerst dat je een vrouw was.
Het is een eitje maar ook een kwestie van wennen. Veel over je haar heen gaan en in alle richtingen zodat er zo veel mogelijk haar wordt meegepakt. Na afloop even met een kleine spiegel in een andere spiegel kijken zodat je je achterhoofd kan controleren. Let ook op je nekhaar en het haar net boven je oren.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:53 schreef Erosjuhhh het volgende:
kan je dit ook zelf doen? als je tondeuse standje 3 doet bijv. krijg je niet ergens lengte verschillen omdat je t zelf doet? (ivm je arm houding)
Natuurlijk. En waar jij op valt, telt natuurlijk voor de ganze bevolking.quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:14 schreef lucienne2 het volgende:
ik wil mijn hoofd helemaal niet kaalscheren en ik vind helemaal kaalgeschoren hoofden ook helemaal niet leuk. Beter een stukje eraan later, minder gabber / BigBrother Roel look... en dat is voor iedereen beter
Als je maar een ná-foto laat zien.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:49 schreef brrt het volgende:
dus... ik ga het doen! Wilt iemand mij nog tegenhouden?
dat zeg ik toch helemaal niet. er wordt gevraagd om een mening en die geef ik, dat jij er nu gelijk een afzeiktopic van wilt maken tov mijquote:Op zaterdag 26 november 2005 18:16 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Natuurlijk. En waar jij op valt, telt natuurlijk voor de ganze bevolking.
Wat zei je? Lees even je post nog eens, ik zie er dit staan:quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:14 schreef lucienne2 het volgende:
[..]
dat zeg ik toch helemaal niet. er wordt gevraagd om een mening en die geef ik, dat jij er nu gelijk een afzeiktopic van wilt maken tov mij
En dan dus vooral de laatste zin.quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:14 schreef lucienne2 het volgende:
ik wil mijn hoofd helemaal niet kaalscheren en ik vind helemaal kaalgeschoren hoofden ook helemaal niet leuk. Beter een stukje eraan later, minder gabber / BigBrother Roel look... en dat is voor iedereen beter
Lul niet, jij begint dat het voor iedereen beter is dat men z'n haar laat staan. Meningen zijn okay totdat mensen denken dat ze representatief zijn voor de 'algehele mening Der Manner.'quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:14 schreef lucienne2 het volgende:
[..]
dat zeg ik toch helemaal niet. er wordt gevraagd om een mening en die geef ik, dat jij er nu gelijk een afzeiktopic van wilt maken tov mij
WIe immer.quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:12 schreef DennisMoore het volgende:
Wat een gezeur.
quote:Op zondag 27 november 2005 02:19 schreef AudreyHepburn het volgende:
Lange Frans [..] heeft de kop van aan taxichauffeur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |