Ow. Ik d8 dat je het verwijderde omdat je een flut mod was.quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:17 schreef BMH het volgende:
-edit- kappen met die shit, heb het net niet voor niks verwijderd.
Wat zie ik in je sig? Een friendcode. En in de mijne? en in MMarSu's sig? Dubbelposten is goed! MOD powerquote:Op zaterdag 26 november 2005 16:26 schreef Tomasso het volgende:
339362 500365
BMH, ik hoef alleen maar FC's van FOK!kers, niet van hopeloze tweakers...
Als jij strax aan friendcode zoekt in deze thread moet je binnenkort pagina's doorspitten. Terwijl je bij een lijst ff kunt CTRL+F-en.quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:29 schreef Tomasso het volgende:
Zeik niet. Het is een goed initiatief. Het enige wat nog mist een lijst met Friend Codes van alleen maar FOK!kers en niet van de groenteboer van de buurman om de hoek.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:26 schreef Tomasso het volgende:
BMH, ik hoef alleen maar FC's van FOK!kers, niet van hopeloze tweakers...
En wat als MMaRsu nou alle FC's in de OP zet? Niet aan gedacht zeker? Nogmaals, al die tweakers en andere mensen hoef ik niet te weten, allemaal onnodig dus, maar wat wel mijn scherm vervuilt.quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:30 schreef BMH het volgende:
[..]
Als jij strax aan friendcode zoekt in deze thread moet je binnenkort pagina's doorspitten. Terwijl je bij een lijst ff kunt CTRL+F-en.
Roy, wanneer word je weer mod?
quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:33 schreef Xrenity het volgende:
fanboy.nl \o/
Leugen -1.quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En voor die site moet je je registreren per mail. Geen zin in.
532635 914878
Ow wacht, dat is een andere site dan in het MK topic stond.quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:34 schreef BMH het volgende:
Leugen -1.
Als MMaRsu dat doet is alles goed. Gaat uw gang MMaRsu! CTRL C CTRL V.quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:34 schreef Tomasso het volgende:
[..]
En wat als MMaRsu nou alle FC's in de OP zet? Niet aan gedacht zeker? Nogmaals, al die tweakers en andere mensen hoef ik niet te weten, allemaal onnodig dus, maar wat wel mijn scherm vervuilt.
Je vraagt naar mijn mening? Lekker zeker zijn we.quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:40 schreef MMaRsu het volgende:
Ow vind ik niet erg hoorOm het overzichtelijk te houden verwijder ik trouwens even offtopic reacties okay?
Helemaal mee eens. Daarom meld ik me daar ook niet aan.quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:34 schreef Tomasso het volgende:
[..]
En wat als MMaRsu nou alle FC's in de OP zet? Niet aan gedacht zeker? Nogmaals, al die tweakers en andere mensen hoef ik niet te weten, allemaal onnodig dus, maar wat wel mijn scherm vervuilt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |