abonnement Unibet Coolblue
pi_32596063












Ingrid is weer terug in het huis! De Bewoners zullen deze ochtend de verrassing van hun leven krijgen. Nu liggen ze nog te slapen, maar als ze de Woonkamer inkomen, weten ze het: Ingrid is terug!
De Bewoonster van wie iedereen dacht dat ze haar buiten het Big Brother-Huis pas weer zouden treffen, ligt momenteel heerlijk relaxed te maffen onder een dekentje op de bank. Teruggekomen van het Huisje van de buren, waar ze even lekker alleen kon zijn én alle beelden uit het Huis kon volgen! Zij weet dus dondersgoed wat er speelt en zou hier haar voordeel mee kunnen doen.

Rob is al even op geweest, maar dat was voor een WC- en Badkamerbezoekje. De Woonkamer heeft hij dus nog niet aangedaan. Tot een kwartiertje later. Dan zet hij een kopje thee en, vreemd genoeg, staart hij een lang moment naar de foto van Ingrid die aan de muur hangt. Hij pakt wat spullen van de tafel bij de bank en loopt dwars langs zijn oude Huisgenoot heen! Ingrid opent een oog, maar Rob is alweer in de Keuken. Hèhè, dan komt hij eindelijk weer terug.

Nu valt de deken hem wel op.
Hij haalt een stukje omhoog om te kijken wie er onder ligt. "Hoi", zegt Ingrid. Rob omhelst haar: "Je hebt geen idee hoe klote ik me voelde toen je donderdag weg moest." Ingrid lacht: "Het was zo warm onder die deken en jij zag me maar niet!" Rob wil meteen de andere Bewoners wekken. Samen gaan ze de Slaapkamer in, gooien het licht aan en Ingrid laat zich zien: "Tadááá!" "Ing!", roept iedereen verbaasd uit. Lieske juicht als een dolle. Iedereen zit vol vragen, maar Ingrid zegt niets te mogen zeggen. Roel is achterdochtig: "Wedden dat ze die beelden met die champagne (toen proostten ze op Ingrid en Chantal, red.) gisteren wel heeft gezien?"

Maar hoe is ingrid daar eigenlijk op de bank gekomen? Heeft Lieske Ingrid nog mee geholpen? ze had toch een geheime opdracht? heel mysterieus allemaal
1 ding weet ik wel, de meeste bewoners zijn echt niet blij dat Ing terug is
pi_32596224
Ze kijkt ook niet echt uitgeslapen uit haar ogen, ze zal het wel zwaar hebben gehad
Maar hadden ze geen originelere manier kunnen verzinnen om Ingrid weer in het huis te zetten?
Het was toch veel leuker geweest als ze ineens in haar eigen bed had gelegen of ineens op de w.c. zat?
Jammer dat ze op zo'n simpele manier terug in het huis is gezet...
pi_32596765
Ik hoop dat ze voor wat rellen zorgt. Beetje sensatie kan geen kwaad dacht ik zo.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_32596790
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 16:09 schreef ruby het volgende:
Ik hoop dat ze voor wat rellen zorgt. Beetje sensatie kan geen kwaad dacht ik zo.
Ik vraag me af of ze dat durft. Zou wel leuk zijn!
Keeping an eye on the world going by my window.
  zaterdag 26 november 2005 @ 16:13:56 #5
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_32596871
Wat is er dan precies gezegd over haar tijdens haar afwezigheid (en over Chantal?)
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zaterdag 26 november 2005 @ 16:14:04 #6
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_32596873
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 15:43 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ze kijkt ook niet echt uitgeslapen uit haar ogen, ze zal het wel zwaar hebben gehad
Maar hadden ze geen originelere manier kunnen verzinnen om Ingrid weer in het huis te zetten?
Het was toch veel leuker geweest als ze ineens in haar eigen bed had gelegen of ineens op de w.c. zat?
Jammer dat ze op zo'n simpele manier terug in het huis is gezet...
Als BB iemand in zo'n laat stadium van het spel uit het huis laat gaan en vervolgens weer terug laat komen, dan is dat voor de overige bewonders weer een stap verder van het einde.
Bv. voor Rob; met zijn sussende uitspraken richting Lies merkte je wederom dat hij erg met het spel bezig is.

Zo'n Menno-actie (al was de uitvoering van hem minder) zoals vorige week donderdag in de live-uitzending, zorgt voor veel betere beelden.
pi_32621836
Dat DUIMEN!!!!:

Ga eens dood!

Jezus al zou ik nog zo'n lekker wijf in mn nest hebben, als ze s'ochtends zit te duimen.... "hee ik bel je nog wel. mazzel."
  zondag 27 november 2005 @ 17:07:07 #8
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32621890
quote:
Op zondag 27 november 2005 17:04 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Dat DUIMEN!!!!:
[afbeelding]
Ga eens dood!

Jezus al zou ik nog zo'n lekker wijf in mn nest hebben, als ze s'ochtends zit te duimen.... "hee ik bel je nog wel. mazzel."
zie het eens van de positieve kant. mensen die duimen hebben een grote orale behoefte...
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_32622006
quote:
Op zondag 27 november 2005 17:07 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

zie het eens van de positieve kant. mensen die duimen hebben een grote orale behoefte...
Hoe goed een wijf ook pijpt, als ze ook psychisch gestoord is schiet dat dus ook niet op.
  zondag 27 november 2005 @ 17:13:56 #10
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32622052
quote:
Op zondag 27 november 2005 17:11 schreef MiRRoRMaN het volgende:

[..]

Hoe goed een wijf ook pijpt, als ze ook psychisch gestoord is schiet dat dus ook niet op.
juist wel:
"pijp me eens lieverd"
"ïk heb je toch net gepijpt?"
"nee hoor hoe kom je daar nou weer bij, ben je gek ofzo?"
"oh ok"
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zondag 27 november 2005 @ 17:17:30 #11
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_32622145
Ik vind 't wel cute dat duimen! Is ze daar nou pas mee begonnen, of trekt ze nu pas mijn aandacht
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_32622228
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 16:13 schreef PM-girl het volgende:
Wat is er dan precies gezegd over haar tijdens haar afwezigheid (en over Chantal?)
pi_32622753
quote:
Op zondag 27 november 2005 17:13 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

juist wel:
"pijp me eens lieverd"
"ïk heb je toch net gepijpt?"
"nee hoor hoe kom je daar nou weer bij, ben je gek ofzo?"
"oh ok"
Heb je wel eens gezien wat ze met Menno haar kop heeft gedaan?

Volgens mij is het een Lorena Bobbit in dop.
  zondag 27 november 2005 @ 17:44:53 #14
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32622838
quote:
Op zondag 27 november 2005 17:42 schreef MiRRoRMaN het volgende:

[..]

Heb je wel eens gezien wat ze met Menno haar kop heeft gedaan?

Volgens mij is het een Lorena Bobbit in dop.
dat is dan ook weer waar, maar zuigen kan het kreng maar al te goed.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_32623017
quote:
Op zondag 27 november 2005 17:44 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dat is dan ook weer waar, maar zuigen kan het kreng maar al te goed.
Vooral uit de buurt houden van messen en gewoon al haar tanden laten trekken?

Oh en vol proppen met Seroxat uiteraard. Wordt ze lekker rustig van.
pi_32630093
Ingrid is best wel gek, maar wel goed dat lieske nu weer wat versterking heeft, kunnen ze samen even die 2 huppeltjes rellen.

Maar heb even wat gemist, had ingrid nog wat schokkende dingen gezien over haarzelf wat de bewoners in de tussentijd over haar zeiden?
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_32639315
quote:
Op zondag 27 november 2005 22:24 schreef JohnDope het volgende:
Ingrid is best wel gek, maar wel goed dat lieske nu weer wat versterking heeft, kunnen ze samen even die 2 huppeltjes rellen.

Maar heb even wat gemist, had ingrid nog wat schokkende dingen gezien over haarzelf wat de bewoners in de tussentijd over haar zeiden?
Ik geloof dat ze Lieske zichzelf heeft zien vingeren.
pi_32644518
quote:
Op maandag 28 november 2005 10:21 schreef MiRRoRMaN het volgende:

[..]

Ik geloof dat ze Lieske zichzelf heeft zien vingeren.
niet schokkend dus

Ps hoe doen ze dat eigenlijk met vingeren en aftrekken?? Want het lijkt net of dat niet gebeurt in dat huis
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_32644678
quote:
Op maandag 28 november 2005 14:09 schreef JohnDope het volgende:

[..]



Ps hoe doen ze dat eigenlijk met vingeren en aftrekken?? Want het lijkt net of dat niet gebeurt in dat huis
Heet Menno welkom op Fok! (deel 3)
Too old to Trick or Treat, too young to die
pi_32644738
quote:
Op zondag 27 november 2005 17:52 schreef MiRRoRMaN het volgende:

[..]

Oh en vol proppen met Seroxat uiteraard. Wordt ze lekker rustig van.
Dank je
Too old to Trick or Treat, too young to die
pi_32644800
Is dat de echte menno op het forum..... ff vraagje dan: Waarom pikte je het dat ingrid even die tondeuse op je hoofd zette? Waarom had je niet ook even een hap uit haar haar gehaald. Dat had mooie televisie opgeleverd.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_32645012
quote:
Op maandag 28 november 2005 14:09 schreef JohnDope het volgende:

[..]

niet schokkend dus

Ps hoe doen ze dat eigenlijk met vingeren en aftrekken?? Want het lijkt net of dat niet gebeurt in dat huis
Da's een goeie! Geen idee eik, mja ik vermoed misschien onder de douche of zo? Of de lakens vreemd neerleggen?

Nattelie is al een keer betrapt op het vingeren.
pi_32645135
quote:
Op maandag 28 november 2005 14:21 schreef JohnDope het volgende:
Is dat de echte menno op het forum..... ff vraagje dan: Waarom pikte je het dat ingrid even die tondeuse op je hoofd zette? Waarom had je niet ook even een hap uit haar haar gehaald. Dat had mooie televisie opgeleverd.
Het schijnt de echte Menno te zijn. En hij pikte het omdat hij tegen Ingrid had gezegd dat hij in het BB-huis zijn hoofd kaal wilde scheren. Maar toen Ingrid daarmee begon greep Big Brother in. Het is in de uitzendingen dus nogal anders weergegeven.
Too old to Trick or Treat, too young to die
pi_32645290
quote:
Op maandag 28 november 2005 14:33 schreef doka het volgende:

[..]

Het schijnt de echte Menno te zijn. En hij pikte het omdat hij tegen Ingrid had gezegd dat hij in het BB-huis zijn hoofd kaal wilde scheren. Maar toen Ingrid daarmee begon greep Big Brother in. Het is in de uitzendingen dus nogal anders weergegeven.
aHa ok duidelijk
En dat er dan nogsteeds mensen zijn die het BB huis in willen...
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')