quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:29 schreef dennistd het volgende:
Ach, hier vlakbij in Haaksbergen zitten ze al meer dan 24 uur zonder stroom.
Haaksbergenquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:29 schreef dennistd het volgende:
Ach, hier vlakbij in Haaksbergen zitten ze al meer dan 24 uur zonder stroom.
Je stookt nog op een kolen kachel?quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:35 schreef Xanthe het volgende:
Ach mij maakt het niet zoveel uit als de stroom uitvalt , mijn verwarming en warm water voorziening hebben hier geen last van.
Dan heb je die enorme centrales daar nog niet gezienquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
ZeelandHet verbaast me dat ze daar überhaupt stroom hadden.
Dat van jou werkt allemaal op batterijen?quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:35 schreef Xanthe het volgende:
Ach mij maakt het niet zoveel uit als de stroom uitvalt , mijn verwarming en warm water voorziening hebben hier geen last van.
Hamsters die in kleine molentjes rondjes lopen. En die worden dan weer gevoerd door een heel leger kabouters met kleine puntmutsjesquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:42 schreef MikelenniuM het volgende:
[..]
Dat van jou werkt allemaal op batterijen?
Ik heb 'n oplader die kan functioneren zonder stroom.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:49 schreef Fatality het volgende:
[..]
Kijk uit, jij!
Bij stroomuitval blijken analoge telefoons opeens verdomd handig trouwens.
hoe pompt de verwarmingspomp dan zonder electriciteit?quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:35 schreef Xanthe het volgende:
samen met een laptop kan je dan idd nog online, gsm kan ook maar dat is weer stukie duurder..quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:49 schreef Fatality het volgende:
[..]
Kijk uit, jij!
Bij stroomuitval blijken analoge telefoons opeens verdomd handig trouwens.
Daar sta je dan met je groene stroomquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:34 schreef Baseboy het volgende:
*Update omroep Zeeland*
"Zeeland komt niet zonder stroom"
Al valt de stroom in heel Nederland
uit, dan nog kunnen de Zeeuwse
huishoudens en bedrijven rekenen op
stroom. Dat zegt plaatsvervangend
Commissaris van de Koningin en
coördinerend bestuurder Toine
Poppelaars in reactie op berichten van
stroombeheerder Tennet. Die meldde dat
er kans is dat heel Zeeland zonder
stroom komt te zitten.
Volgens Poppelaars kan in dat geval de
stroomlevering worden overgenomen door
de kerncentrale in Borssele en andere
centrales van EPZ.
Voor gemeente Terneuzen is Elsta bij dow de centraale.
Gemeente Hulst heb pech haha
quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
ZeelandHet verbaast me dat ze daar überhaupt stroom hadden.
Ze gaan een hoogspanningskabel echt niet onder grond leggen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:31 schreef __Saviour__ het volgende:
'een landelijke lijn'
die loopt dan toch ondergrond en zou nergens last van moeten hebben?
Mwah er zijn de laatste jaren zat stormen geweest en nooit is er iets mis gegaan, geldt ook voor sneeuwval. Het was de combinatie van sneeuwval en harde wind die het hem deed. Door de wind vormt zich dan een soort vleugelprofiel rond de kabels, daardoor gaan de kabels op en neer zwiepen en trekken ze zich stuk onder hun eigen gewicht. Daar kun je vrij weinig tegen doen behalve verwarmen dan maar dat zal wel te duur zijn.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het is toch wel frappant dat bij een beetje sneeuw en storm alles het meteen begeeft. Dat zegt wel wat over de kwaliteit van bepaalde infrastructuur.
Helaas, kabel ligt re nog steeds uit,ik zit nu dan ook in Utrecht.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:52 schreef Baseboy het volgende:
[..]
samen met een laptop kan je dan idd nog online, gsm kan ook maar dat is weer stukie duurder..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |