franz ferdinand: do you want to?! doe dooe doee dooe doeeequote:Op dinsdag 29 november 2005 14:50 schreef hobbelisback het volgende:
In de eerste aflevering was er een compilatiefilmpje van dit seizoen, met een nr eronder: lyrics, do you do you wanna... iemand een idee hoe dit nr heet?
Heet dat eiland niet gewoon "Isle of man"?quote:Op dinsdag 29 november 2005 03:31 schreef Klonk het volgende:
[..]
als je de mogelijkheid hebt om terug te kijken dan zie je op de kentekenplaat aan de voorkant (links) de vlag van het eiland Man
[afbeelding]
Isle of Wight, Isle of Terschelling. Wat is je punt?quote:Op donderdag 1 december 2005 13:28 schreef blieblie het volgende:
[..]
Heet dat eiland niet gewoon "Isle of man"?
Ipv. "Man".
Het betekent inderdaad Eiland van man. Maar de complete naam hoort "Isle of" wel bij.
Terschelling heet geen "eiland terschelling" tochquote:Op donderdag 1 december 2005 14:24 schreef heijx het volgende:
[..]
Isle of Wight, Isle of Terschelling. Wat is je punt?
Mag jij een kaartje zoeken waar Eiland Terschelling op staatquote:Op donderdag 1 december 2005 14:24 schreef heijx het volgende:
[..]
Isle of Wight, Isle of Terschelling. Wat is je punt?
Op een Engelse kaart zal je nooit "The River Thames" aantreffen.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:25 schreef heijx het volgende:
Reactie op Larry en Blieblie tegelijk:
Engelsen gebruiken wel de term "Isle of" als het om kleine eilanden gaat. Grotere eilanden (islands) worden gewoon bij naam genoemd. Hetzelfde doen ze bij rivieren: The river Thames, the river Tyne. Wij doen dat niet. Daarom zeggen wij Man, Wight, Theems en Pampus.
je kan ze ook kopen op torrentspy.comquote:Op maandag 28 november 2005 18:51 schreef Gose het volgende:
Misschien domme vraag maar bestaat er zoiets als Top gear verzamel cd met alle seizoenen erop ofzo? of "the best of" achtig iets?? lijkt me wel leuk maar ben nog nooit zoiets tegengekomen, afgezien van die dvd die een x op het blad zat....
*Bleep* fout antwoord. Er zijn alleen maar Clarkson DVD's uitgebracht. Er zijn officieel nooit Top Gear afleveringen uitgegeven op VHS/DVD. (Meen ik mij te herinneren)quote:Op maandag 28 november 2005 19:04 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Er zijn diverse Top Gear/ Clarkson DVD's uitgebracht. Gij Googled En Gij Zult Vinden![]()
*bleep* fout antwoord :pquote:Op donderdag 1 december 2005 15:33 schreef Furious het volgende:
[..]
*Bleep* fout antwoord. Er zijn alleen maar Clarkson DVD's uitgebracht. Er zijn officieel nooit Top Gear afleveringen uitgegeven op VHS/DVD. (Meen ik mij te herinneren)
We gaan terug naar de oorspronkelijke vraag van Gose:quote:Op donderdag 1 december 2005 17:55 schreef Furious het volgende:
Mja, en dus geen collecties afleveringen.
Voor ieder seizoen 1.![]()
Half half, op de ene vraag wel, de andere niet.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:00 schreef Brahimov het volgende:
[..]
We gaan terug naar de oorspronkelijke vraag van Gose:
Misschien domme vraag maar bestaat er zoiets als Top gear verzamel cd met alle seizoenen erop ofzo? of "the best of" achtig iets?? lijkt me wel leuk maar ben nog nooit zoiets tegengekomen, afgezien van die dvd die een x op het blad zat....
Deze vraag lijkt me alleen al door de beschikbare dvd The Best Of Top Gear bevestigend beantwoord kunnen worden.
Kees Kloost, stel ik voor
Hmm, een Italiaanse supercar <10K:quote:Op donderdag 1 december 2005 21:52 schreef ninja-mod het volgende:
Ietsje normaler ontopic misschien? ...![]()
Aankomende zondag o.a. :
Jezza, Richard and James are on a mission. Their task is to find a decent Italian supercar for under £10,000.
There's a race between a mountain bike and a car through the streets of Lisbon, and the Marcos TSO-GT British sports car is taken for a spin on the Tarmac.
Dat word dus weer smullen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |