abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 december 2005 @ 11:14:34 #251
15186 koetjeboe
gone in a second
pi_32940001
Hehe, het gaat ook niet om auto's in Top Gear, het is gewoon amusement. Ik kijk er met veel plezier naar, en als er soms wat discutabele tests in zitten dan neem ik dat voor lief

En alles is beter dan die Nederlandse gesponsorde autoprogramma's gepresenteerd door ras-entertainers als Bavo Galema of de broertjes Coronel
  vrijdag 9 december 2005 @ 13:01:20 #252
136568 funkmaster
di papa pakke di mama
pi_32942575
conclusie is gewoon dat nederlandse autoprogramma's niet in de buurt komen bij TopGear
"goude rolex en grote auto's, upperclass leven is reuze mooi"
pi_32944413
Dat is al jaren zo
qua amusement als qua rijtesten
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_32952756
vooral ook omdat top gear de mogeljk heeft om auto's af te kraken.
  vrijdag 9 december 2005 @ 20:49:03 #255
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_32954150
is dat top gear fragment van de supercars uit die parkeergarage in parijs rijden al bekend? zal vast wel maar ik denk vraag het ff voor de link te dumpen
pi_32954352
zo en wat krijgen we vanavond voorgeschoteld
  Moderator vrijdag 9 december 2005 @ 21:49:32 #257
18653 crew  D.
pi_32955861
Ronnie
pi_32959219
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 20:49 schreef SouthernSun het volgende:
is dat top gear fragment van de supercars uit die parkeergarage in parijs rijden al bekend? zal vast wel maar ik denk vraag het ff voor de link te dumpen
Yep, check page 1 van dit topic eens.

Linkjes zijn overigens altijd welkom natuurlijk!
pi_32972437
morgen de bugatti toch?
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
  zaterdag 10 december 2005 @ 16:33:26 #260
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_32972726
Yep, morgen de 1000 PK BUgatti waarvan JC altijd zei dat het niet kon, en VW uitlachte...
Hij rijd daarin, en zegt, Ik heb snelle auto´s gereden in mijn tijd, maar niets wat zo snel was als dit...
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_32972838
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 11:14 schreef koetjeboe het volgende:
Hehe, het gaat ook niet om auto's in Top Gear, het is gewoon amusement. Ik kijk er met veel plezier naar, en als er soms wat discutabele tests in zitten dan neem ik dat voor lief

En alles is beter dan die Nederlandse gesponsorde autoprogramma's gepresenteerd door ras-entertainers als Bavo Galema of de broertjes Coronel
bavo

Maar bij dat soort programma's als autowereld enz geven ze ook nooit hun mening over de auto. Ze rijden erin rond, ze geven de specs, noemen de opties op ed, maar zeggen nooit wat ze ervan vinden

kutprogramma's zeg

The fifth gear met tiff needell is wel heel vet, die presentatoren kunnen iig rijden en weten wanneer een auto goed is of niet.
  zaterdag 10 december 2005 @ 17:21:29 #262
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_32973516
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 16:41 schreef Repeat het volgende:

[..]

bavo

Maar bij dat soort programma's als autowereld enz geven ze ook nooit hun mening over de auto. Ze rijden erin rond, ze geven de specs, noemen de opties op ed, maar zeggen nooit wat ze ervan vinden

kutprogramma's zeg

The fifth gear met tiff needell is wel heel vet, die presentatoren kunnen iig rijden en weten wanneer een auto goed is of niet.
ik vind dat tiff needell wel beter kan rijden dan die knakkers in top gear. Die tiff maakt soms een powerslide waar je U tegen zegt! En die gaat echt wel tot het uiterste van de auto z'n kunnen.

Mooi stukje ook met die SLR. Kijk brief van mercedes. Hmmm mag de ESP niet uit zetten? Ah dit knopje dus. Fuck die brief alles uit zetten en gaan met die banaan

en in top gear durfde ze niet in de Enzo te rijden zonder ESP en tracktion control. Tiff heeft ook in de enzo gereden bij Ferrari zelf. Eerste bocht. OEH die hulp systemen zijn kut. HOPPA en nu is het uit. EN eindelijk komt de auto tot leven Nou hij pakte die bochten dwars dat is niet meer normaal.

Op een gegeven moment was het ook van, kut hij breekt wel heel erg uit. Kan 2 dingen doen. Hem laten spinnen uitstappen einde rit. Of gewoon plank gas er op tegen sturen en kijken wat er gebeurd. Het laatste deed hij. Dikke streep en hij ging er als een speer vandoor

Jammer dat ze dat bij Top Gear niet doen. Tiff zoekt met rijden veel en veel meer de grens op van de auto's naar mijn mening
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zaterdag 10 december 2005 @ 19:09:58 #263
45206 Pietverdriet
pi_32975712
Open een fifth gear topic reeks, en kijk eens of ie ook zo geliefd is als deze..
Persoonlijk twijfel ik daar aan, Top Gear is gewoon veel betere televisie.
pi_32975792
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 17:21 schreef ook_gek het volgende:

[..]

ik vind dat tiff needell wel beter kan rijden dan die knakkers in top gear. Die tiff maakt soms een powerslide waar je U tegen zegt! En die gaat echt wel tot het uiterste van de auto z'n kunnen.

Mooi stukje ook met die SLR. Kijk brief van mercedes. Hmmm mag de ESP niet uit zetten? Ah dit knopje dus. Fuck die brief alles uit zetten en gaan met die banaan

en in top gear durfde ze niet in de Enzo te rijden zonder ESP en tracktion control. Tiff heeft ook in de enzo gereden bij Ferrari zelf. Eerste bocht. OEH die hulp systemen zijn kut. HOPPA en nu is het uit. EN eindelijk komt de auto tot leven Nou hij pakte die bochten dwars dat is niet meer normaal.

Op een gegeven moment was het ook van, kut hij breekt wel heel erg uit. Kan 2 dingen doen. Hem laten spinnen uitstappen einde rit. Of gewoon plank gas er op tegen sturen en kijken wat er gebeurd. Het laatste deed hij. Dikke streep en hij ging er als een speer vandoor

Jammer dat ze dat bij Top Gear niet doen. Tiff zoekt met rijden veel en veel meer de grens op van de auto's naar mijn mening
Hij kan zeker heel strak rijden, maar het blijft toch ook een beetje show tv. Altijd driften, zelfs in wedstrijdjes om wat de snelste auto is enz.... Dat kan volgens mij toch niet de bedoeling zijn
pi_32975973
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 19:13 schreef Repeat het volgende:

[..]

Hij kan zeker heel strak rijden, maar het blijft toch ook een beetje show tv. Altijd driften, zelfs in wedstrijdjes om wat de snelste auto is enz.... Dat kan volgens mij toch niet de bedoeling zijn
JC zou jou een duitser noemen.

Met je moer in de auto-sectie van de Frankfurter krant.

De die hards weten wat ik bedoel.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  zaterdag 10 december 2005 @ 19:28:34 #266
46254 MewBie
Uitstellen is een gave.
pi_32976109
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 20:49 schreef SouthernSun het volgende:
Was vandaag op BBCworld, heb een klein stukje tijdens het zappen gezien
Later in die aflevering ook die op merking van: There is only one thing a supercar can't change, and that is.... that (wijst naar langzaam rijdende camper voor hun )
pi_32976142
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 19:21 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

vertel...
pi_32976230
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 19:30 schreef Repeat het volgende:

[..]

vertel...
Met je Mercedes AMG SL65.5!

.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_32976286
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 19:34 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Met je Mercedes AMG SL65.5!

.
sterf es nerd.
pi_32976416
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 19:36 schreef Repeat het volgende:

[..]

sterf es nerd.
je weet toch, het is niet persoonlijk bedoelt.

Maar deze hele discussie is daar ook zo op van toepassing.

Techniek versus Karakter.

Die discussie halen ze in Top Gear zelf ook vaak genoeg aan, zoals toen ze de vergelijking maakte met de Engelse autobladen en die uit Duitsland.

Of toen ze betoogden dat de Mercedes AMG SL65 níet de beste auto ter wereld was, omdat de Mercedes AMG Sl65.5 weer beter zou zijn. Geen speciale ambiance, zoals bijvoorbeeld de Ford GT.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  zaterdag 10 december 2005 @ 21:55:02 #271
32050 Roadster
Heb jij cabrio ofzo?
pi_32980399
Tiff kan gewoon beter rijden, Jeremy is meer show, maar driften blijft gewoon gaaf en komt steeds meer in. Kijk maar eens een topgear aflevering uit 1990, daar breekt er niks uit hoor.
If everything is under control, you're not going fast enough!!!
  zaterdag 10 december 2005 @ 22:23:52 #272
45206 Pietverdriet
pi_32981170
hoop dat al die sjonnies dat driften niet gaan doen op de openbare weg.
  zaterdag 10 december 2005 @ 23:07:24 #273
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_32982467
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 17:21 schreef ook_gek het volgende:

Dé vraag is of ze dat wel moeten doen. In Top Gear testen ze de auto's min of meer op een manier waar die auto voor bedoelt is.
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_32985705
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 19:21 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Die aflevering van een hele tijd terug, waarin de de Porsche Carrera GT testen, "Zo zou een duitser het doen...."
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_32985778
quote:
Op zondag 11 december 2005 02:20 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Die aflevering van een hele tijd terug, waarin de de Porsche Carrera GT testen, "Zo zou een duitser het doen...."
http://www.hostingworld.perfect-id.nl/onlyformen/?p=157#comments
(onderste filmpje is van top gear, al is het bovenste filmpje ook zeer de moeite waarde)

╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')