Yep, check page 1 van dit topic eens.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:49 schreef SouthernSun het volgende:
is dat top gear fragment van de supercars uit die parkeergarage in parijs rijden al bekend? zal vast wel maar ik denk vraag het ff voor de link te dumpen
bavoquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:14 schreef koetjeboe het volgende:
Hehe, het gaat ook niet om auto's in Top Gear, het is gewoon amusement. Ik kijk er met veel plezier naar, en als er soms wat discutabele tests in zitten dan neem ik dat voor lief
En alles is beter dan die Nederlandse gesponsorde autoprogramma's gepresenteerd door ras-entertainers als Bavo Galema of de broertjes Coronel
ik vind dat tiff needell wel beter kan rijden dan die knakkers in top gear. Die tiff maakt soms een powerslide waar je U tegen zegt! En die gaat echt wel tot het uiterste van de auto z'n kunnen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 16:41 schreef Repeat het volgende:
[..]
bavo![]()
Maar bij dat soort programma's als autowereld enz geven ze ook nooit hun mening over de auto. Ze rijden erin rond, ze geven de specs, noemen de opties op ed, maar zeggen nooit wat ze ervan vinden
kutprogramma's zeg![]()
The fifth gear met tiff needell is wel heel vet, die presentatoren kunnen iig rijden en weten wanneer een auto goed is of niet.
Hij kan zeker heel strak rijden, maar het blijft toch ook een beetje show tv. Altijd driften, zelfs in wedstrijdjes om wat de snelste auto is enz.... Dat kan volgens mij toch niet de bedoeling zijnquote:Op zaterdag 10 december 2005 17:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik vind dat tiff needell wel beter kan rijden dan die knakkers in top gear. Die tiff maakt soms een powerslide waar je U tegen zegt! En die gaat echt wel tot het uiterste van de auto z'n kunnen.
Mooi stukje ook met die SLR. Kijk brief van mercedes. Hmmm mag de ESP niet uit zetten? Ah dit knopje dus. Fuck die brief alles uit zetten en gaan met die banaan![]()
en in top gear durfde ze niet in de Enzo te rijden zonder ESP en tracktion control. Tiff heeft ook in de enzo gereden bij Ferrari zelf. Eerste bocht. OEH die hulp systemen zijn kut. HOPPA en nu is het uit. EN eindelijk komt de auto tot levenNou hij pakte die bochten dwars dat is niet meer normaal.
Op een gegeven moment was het ook van, kut hij breekt wel heel erg uit. Kan 2 dingen doen. Hem laten spinnen uitstappen einde rit. Of gewoon plank gas er op tegen sturen en kijken wat er gebeurd. Het laatste deed hij. Dikke streep en hij ging er als een speer vandoor![]()
Jammer dat ze dat bij Top Gear niet doen. Tiff zoekt met rijden veel en veel meer de grens op van de auto's naar mijn mening
JC zou jou een duitser noemen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:13 schreef Repeat het volgende:
[..]
Hij kan zeker heel strak rijden, maar het blijft toch ook een beetje show tv. Altijd driften, zelfs in wedstrijdjes om wat de snelste auto is enz.... Dat kan volgens mij toch niet de bedoeling zijn
Was vandaag op BBCworld, heb een klein stukje tijdens het zappen gezienquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:49 schreef SouthernSun het volgende:
is dat top gear fragment van de supercars uit die parkeergarage in parijs rijden al bekend? zal vast wel maar ik denk vraag het ff voor de link te dumpen
vertel...quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:21 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
JC zou jou een duitser noemen.
Met je moer in de auto-sectie van de Frankfurter krant.
De die hards weten wat ik bedoel.
je weet toch, het is niet persoonlijk bedoelt.quote:
Dé vraag is of ze dat wel moeten doen. In Top Gear testen ze de auto's min of meer op een manier waar die auto voor bedoelt is.quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:21 schreef ook_gek het volgende:
Jammer dat ze dat bij Top Gear niet doen. Tiff zoekt met rijden veel en veel meer de grens op van de auto's naar mijn mening
Die aflevering van een hele tijd terug, waarin de de Porsche Carrera GT testen, "Zo zou een duitser het doen...."quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:21 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
JC zou jou een duitser noemen.
Met je moer in de auto-sectie van de Frankfurter krant.
De die hards weten wat ik bedoel.
http://www.hostingworld.perfect-id.nl/onlyformen/?p=157#commentsquote:Op zondag 11 december 2005 02:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die aflevering van een hele tijd terug, waarin de de Porsche Carrera GT testen, "Zo zou een duitser het doen...."![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |