kloptquote:Op zaterdag 26 november 2005 13:17 schreef OpenDeur het volgende:
Ik zal mijn vriend de auto lenen om naar die afspraak te gaan op voorwaarde dat hij dat zieke mens even dumpt bij de eerste hulp. Dan ga ik wel in de bus zitten met dat schatje
En er kwam geen bus meer?quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:23 schreef marckvandijk het volgende:
[..]
klopt.....dat is de enigste goed oplossing
quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:23 schreef marckvandijk het volgende:
[..]
klopt.....dat is de enige goed oplossing
Ja die oplossing is gewoon een open deur intrappenquote:Op zaterdag 26 november 2005 13:17 schreef OpenDeur het volgende:
Ik zal mijn vriend de auto lenen om naar die afspraak te gaan op voorwaarde dat hij dat zieke mens even dumpt bij de eerste hulp. Dan ga ik wel in de bus zitten met dat schatje
Ja dat klopt jij zegt de laatste bus is net geweest. Maar iedereen roept nu als oplossing dat ze wel in die bus zouden zitten met dat mokkel. Maar er komt geen bus meer en er was geen bus zoals ik het begrijp uit de OP.quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:37 schreef marckvandijk het volgende:
[..]
staat in mijn eerste post:)
niet als je lelijk bentquote:Op zaterdag 26 november 2005 13:40 schreef marckvandijk het volgende:
haha.....nou het is zo dat jij dan achterblijft met je chick in een verlaten bushokje......Ik zou me wel vermaken iig
quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:43 schreef Razor21 het volgende:
Een man komt laat in de avond terug van een feestje. Hij loopt de trap op en doet het licht uit. Als hij s ochtends uit het raam kijkt ziet hij allemaal gestrande schepen. Hoe kan dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GNU Terry Pratchett
Dan slaat dit dus nergens op:quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:37 schreef marckvandijk het volgende:
[..]
staat in mijn eerste post:)
quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:17 schreef OpenDeur het volgende:
quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:23 schreef marckvandijk het volgende:
[..]
klopt.....dat is de enige goed oplossing
hij heeft een lucide droomquote:Op zaterdag 26 november 2005 13:43 schreef Razor21 het volgende:
Een man komt laat in de avond terug van een feestje. Hij loopt de trap op en doet het licht uit. Als hij s ochtends uit het raam kijkt ziet hij allemaal gestrande schepen. Hoe kan dat?
Hij woont in een vuurtoren.quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:43 schreef Razor21 het volgende:
quote:
OMG! dat is nog goed ook.quote:
Een parachutequote:Op zaterdag 26 november 2005 13:54 schreef Razor21 het volgende:
[..]
![]()
Er ligt een dode man in een tuin met naast hem een pakketje. Als het pakketje open was geweest dan was de man niet dood gegaan, maar omdat het pakketje nog dicht is is de man gestorven. Rara, wat zit er in het pakketje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |