quote:Op zondag 27 november 2005 04:01 schreef livEliveD het volgende:
Was gezellig, erg gelachenEr mogen meer van dit soort meets komen
![]()
Jammer dat ik er niet was dan
Die zal wel anders zijn qua soort meet zeg maarquote:Op zondag 27 november 2005 09:12 schreef -Trinity- het volgende:
[afbeelding] Jammer dat ik er niet was dan. Bij de WFL meet probeer ik er wel te zijn
.
Môge !
Kort, uitslapen kan ik niet echt meer geloof ikquote:
Ik vroeg jou niks.quote:Op zondag 27 november 2005 10:25 schreef livEliveD het volgende:
Kort, uitslapen kan ik niet echt meer geloof ik
quote:
Die was allang gevonden en weggegooid.quote:Op zondag 27 november 2005 10:40 schreef livEliveD het volgende:
Moet jij geen kwijtgeraakte condoom terugvinden
![]()
Maar hoest verder?quote:Op zondag 27 november 2005 10:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Die was allang gevonden en weggegooid.Als er nu nog eentje in zit, dan zit die er al een week in.
Yo! In de ban van gisterenavond: Lalalala, <insert nederlandse tekst over liefde>, lalalaa. Bier zuipen. Lalalala, <insert nederlandse tekst over liefde>, lalalaa.quote:
Ik ben daar alweer een beetje overheen hoor. Eerder stilletjes met een smakelijke mok koffie.quote:Op zondag 27 november 2005 11:01 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Yo! In de ban van gisterenavond: Lalalala, <insert nederlandse tekst over liefde>, lalalaa. Bier zuipen. Lalalala, <insert nederlandse tekst over liefde>, lalalaa.
Zijn je gasten al weg?quote:Op zondag 27 november 2005 11:03 schreef Alicey het volgende:
Ik ben daar alweer een beetje overheen hoor. Eerder stilletjes met een smakelijke mok koffie.
Nee, maar ik kan sowieso niet lang slapen. Er zijn naar ik meen 67 foto's overgebleven, dus best wel wat.quote:Op zondag 27 november 2005 11:10 schreef livEliveD het volgende:
Ah ok. Jij kon ook niet meer slapen? Zijn er veel foto's trouwens?
Mijn Godquote:Op zondag 27 november 2005 11:13 schreef Alicey het volgende:
Er zijn naar ik meen 67 foto's overgebleven, dus best wel wat.
Dat zal wel jaquote:
Qu, waar was je gister?quote:
Altijd, na gisterenavond nog wat beterquote:
Mooi.quote:Op zondag 27 november 2005 11:41 schreef livEliveD het volgende:
Altijd, na gisterenavond nog wat beter![]()
Jeuh, overigens voor de goede orde: ik had het niet over de meet.quote:
Wat heb je dan verder nog voor spannends gedaan gisteravond?quote:Op zondag 27 november 2005 12:16 schreef livEliveD het volgende:
Jeuh, overigens voor de goede orde: ik had het niet over de meet.
Ik verstop me liever even in een wolk van mysterie. Oeh wat romantisch weer :’)quote:Op zondag 27 november 2005 12:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat heb je dan verder nog voor spannends gedaan gisteravond?
Fok_shoarmaquote:
Zijn dat vaak jonge schapies op je bord?quote:
Of is dat met dubbel a?quote:Op zondag 27 november 2005 12:58 schreef livEliveD het volgende:
Zijn dat vaak jonge schapies op je bord?![]()
ja, lamsshoarmaquote:Op zondag 27 november 2005 12:58 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Zijn dat vaak jonge schapies op je bord?![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 12:30 schreef livEliveD het volgende:
Ik verstop me liever even in een wolk van mysterie. Oeh wat romantisch weer :’)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |