abonnement Unibet Coolblue
pi_32589437
Audiostreams afscheid nemen van Chantal en Ingrid en de woordenwisseling daarna.

Click here to watch Afscheid85
Click here to watch Gesprek-na-afscheid93
Click here to watch Gesprek-na-afscheid-1
Click here to watch Gesprek-na-afscheid-2
Click here to watch Gesprek-na-afscheid-3


Enige uitleg erbij:

Lieske zegt: "Ik waardeer die duidelijkheid wel van Chantal"..... en laat het dat juist zijn waar Dido over valt.
Chantal had, tot het moment van de bewuste nominatie,altijd gezegd,eerlijk,oprecht en recht door zee te zijn,en dat,als ze met iemand iets had,dat die persoon dat meteen van haar zou vernemen,want ze nam nooit een blad voor haar mond.
Dido zei,na de nominatie ook, dat het feit dat ze genomineerd was niet de klap gaf,die kon ze makkelijk hebben, maar het waren de puur op de persoon gerichte opmerkingen die Chantal aangaf die Dido perplex deden staan,juist omdat ze nooit ook maar één hint in die richting had gehad van Chantal.
De duidelijkheid was ver te zoeken op het moment dat het had gemoeten,in het dagelijkse doen en laten,die duidelijkheid kwam als een donderslag bij heldere hemel bij het live nomineren,rechtstreeks op Dido afgevuurd.
Dido zei later ook "Het was niet omdat ik genomineerd werd,zoals ook nog tegen mij gebruikt werd dat dat de reden was dat ik pissed was,het was om de vrij harde,puur op de persoon gerichte opmerkingen die ze voelde als een dolksteek in de rug,en ook daarna meteen de nominaties van Ingrid en Lieske eroverheen,en notabene Lieske had een paar dagen daarvoor aan Dido had gezegd "'Jou nomineer ik nooit".
Voor Dido werd toen erg duidelijk dat er zoiets als samenspel moest hebben plaatsgevonden en dat moest ze die avond even goed verwerken en toen het de volgende was uitgesproken was het ook over....maar zoals wij kijkers weten was het dat voor Chantal niet.
Chantal deed in wezen niets anders dan er voortdurend over doorgaan, achter Dido's rug om, van toch wel behoorlijke kwaadsprekerij en daar betrok ze zowel Ingrid als Lieske in,probeerde ook bij de andere bewoners voet aan de grond te krijgen,maar bij Ingrid en Lieske kon ze volledig los gaan.
Dat werd dus dagelijkse kost,van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat,dag in dag uit,en altijd op afgezonderde plekjes zodat de anderen er niets van konden horen,ook de relatie tussen Roel en Dido die daarna opbloeide bleef er niet van verschoond,die werd van alle kanten in geuren en kleuren besproken.
Dat is wat Dido pijn deed,en daarom voelt ze nu,dat er een druk is weggevallen nu Chantal weg is.
Ze probeert dat zorgvuldig en duidelijk uit te leggen tijdens de afscheidsrede die ze moeten houden van BB ter ere van Chantal en Ingrid door het benoemen van de voor en nadelen van deze personen.
Ze probeert dat zo zuiver mogelijk te doen, en juist dan,van al de personen komt ook nog eens Lieske met de opmerking over de objektiviteit van Roel die volgens Lieske dus niet meer objektief kan oordelen juist omdat hij verliefd is op Dido en dat schiet Roel in het verkeerde keelgat.
Daardoor ontstaat de woordenwisseling waaruit blijkt dat Lieske niet kan begrijpen waarom hij zich aangevallen voelt en je toch heel duidelijk merkt dat Chantal met haar kwaadsprekerij behoorlijk tot Lieske doorgedrongen is en haar beinvloed heeft.
Dat is wat Roel en Dido pijn doet,er wordt nooit rechtstreeks op ze gereageerd maar altijd via smoezen en roddelen achter hun rug terwijl in hun ogen Ingrid en Lieske helemaal niet zulke personen zijn die dat van nature doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door riri op 26-11-2005 09:43:12 ]
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  zaterdag 26 november 2005 @ 09:48:23 #2
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32589563
Luistervink!

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_32589925
Erg hé,maar we hebben weer mooi iets op band wat ze ons niet meer kunnen afnemen
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')