quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:36 schreef riri het volgende:
Ingrid gaat op bed liggen en zegt "Stoute Lies" en steekt haar duim in de mond
Click here to watch Stoute-Liesquote:
Hoop je ook op een 'kom terug' topic??quote:
Ik aas niet op de status van Scanman hoor... ik maakte de caps al langerquote:Op zaterdag 26 november 2005 12:00 schreef Pinball het volgende:
Nou, gelukkig staan de cappers in de rij om het ontstane gat te vullen. 100 caps per pagina.
*picsplace in adblokker gooit..![]()
Jammer dat Ingrid niets mag zeggen over wat ze gehoord heeft.... Als ze iets mocht laten merken zou het nog wel gezellig kunnen worden vandaag....quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:08 schreef regenworm het volgende:
Het beloofd weer een interessante dag te worden.![]()
Zo was het niet bedoeld, maar ik stop wel vaker met het plaatsen van screenshots, als er meerdere cappers online zijn, om de overdaad wat te beperken.quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hoop je ook op een 'kom terug' topic??![]()
Nee hoor, geintje... Blijf gewoon lekker caps plaatsen, genoeg mensen zijn je dankbaar...
Ja echt leuk filmpje...Rob is erg blij dat ze terug isquote:Op zaterdag 26 november 2005 12:03 schreef flugeltje het volgende:
Heb net op Talpa ff de video gekeken van vanochtend... Mooi gedaan
quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:04 schreef Muerte het volgende:
ok, ik ben al weg.
Neem het niet persoonlijk op aub, ik ben (net als veel anderen waarschijnlijk) heel blij met jullie caps, maar van mij hoeven er geen 20 per pagina in de slowchat.quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:08 schreef Foreverblue het volgende:
Ik aas niet op de status van Scanman hoor... ik maakte de caps al langer
Was een grappetje Muerte....quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:09 schreef Muerte het volgende:
[..]
Zo was het niet bedoeld, maar ik stop wel vaker met het plaatsen van screenshots, als er meerdere cappers online zijn, om de overdaad wat te beperken.
Als er iets spannends gebeurd kan je er donder op zeggen dat er 3 of meer gelijkwaardige caps onder elkaar staan ja... maar dat weet je niet van te voren.quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Was een grappetje Muerte....
Maar je hebt gelijk, overdaad is ook niet altijd even prettig....
Lieske was de enige die nog leven in de brouwerij bracht.quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Jammer dat Ingrid niets mag zeggen over wat ze gehoord heeft.... Als ze iets mocht laten merken zou het nog wel gezellig kunnen worden vandaag....
rob de ouwe viespeukquote:Op zaterdag 26 november 2005 12:11 schreef riri het volgende:
[..]
Ja echt leuk filmpje...Rob is erg blij dat ze terug is
Ik wilde net gaan stemmenquote:Op zaterdag 26 november 2005 12:13 schreef Peter6000 het volgende:
Poll: Wat is leuker om te zien, kaarten of triktrakkenkaarten triktrakken
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Themepark Club
Ik vatte het ook niet persoonlijk op hoor... ik snap je mening. Maar zolang er inderdaad meer zijn die het wel op prijs stellen, plaats ik mijn capsquote:Op zaterdag 26 november 2005 12:11 schreef Pinball het volgende:
[..]
[..]
Neem het niet persoonlijk op aub, ik ben (net als veel anderen waarschijnlijk) heel blij met jullie caps, maar van mij hoeven er geen 20 per pagina in de slowchat.
Maar aangezien ik de enige ben die daar moeite mee blijkt te hebben, en er een prima technische oplossing voor heb, stel ik voor dat jullie gewoon schijt aan mij hebben en gewoon door gaan met wat je leuk vindt, en waar anderen blijkbaar blij mee zijn. Ik wilde het alleen even kwijt, that's all.![]()
Ik ben dol op grappetjes,quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Was een grappetje Muerte....
Maar je hebt gelijk, overdaad is ook niet altijd even prettig....
Alleen de dood verjaagd Muertequote:Op zaterdag 26 november 2005 12:20 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik ben dol op grappetjes,en bovendien ben ik niet zo makkelijk weg te jagen.
Het was alleen een aanduiding dat ik even zou stoppen met plaatsen om anderen wat meer ruimte te geven.![]()
Ja, of je het nu leuk vindt of niet, mij ontloop je niet en ik kom bij iedereen een keer op bezoek!quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:24 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ja, of je het nu leuk vindt of niet, mij ontloop je niet en ik kom bij iedereen een keer op bezoek!![]()
Wel goed voeten vegen!quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:24 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ja, of je het nu leuk vindt of niet, mij ontloop je niet en ik kom bij iedereen een keer op bezoek!![]()
quote:
Nou de koffie en een plakje cake staat al klaar...quote:
Dat is wel het laatste waar je je druk over gaat maken als ik langs kom!quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:29 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nou de koffie en een plakje cake staat al klaar...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |